bob456
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trainingen worden sterker en sterker, hoe vaker je daar in baarn knalt hoe sterker je aan het worden bent man. goed bezig mike![]()
Dat zou helemaal mooi zijn jaf-ing sick. zou dope zijn als het een beetje correspondeert met wat je van de grond krijgt qua deadlift![]()
Hopelijk binnenkort richting de 260 op de deadlift, dan ben ik al blijJa Gijs, de zin om te knallen erg aanwezig!Mike is weer lekker bezig! en heeft de smaak weer te pakken
Yeahhh buddyhelemaal back on track mike - goed om je weer te zien beesten!
Ik hoop het ook

ThnxSterke farmers!Ben trots op je. Binnenkort 280 deadlift?
![]()
Was het maar zo'n feest haha!Thnx Frank
Dat zou mooi zijn 113 op de black mamba, minimaal 108 iig maar die zou er op het moment ook al wel inzitten gok ik zo.Sowieso maar zo gaat het lekker, eerst werkte Mike altijd naar een max op en toen het niet zo lekker meer ging is hij de log gaan aanpakken zoals de andere oefeningen. 5x5 -3x3 etc en af en toe toppen. Zo werkt het weer. Nog een week of 2 en dan toppen en dan verwacht ik wel een 113 op de bl mamba
Thanks Bart
Ja gelukkig wel!trainingen worden sterker en sterker, hoe vaker je daar in baarn knalt hoe sterker je aan het worden bent man. goed bezig mike![]()
Thnx JWdikke farmers, en stone's en log ook !! goed bezig man !
Aiiight, dat is zeker wel een strak plan ja om daar even dikke weights te gaan deadliftenGoed gedaan Mike00Goirle, Dino Merlin is trots op je vooruitgang.
Binnenkort eens leipe deadlift @ Mookhoek Health & Fit Centrum zetten.
Gr. Dino
http://www.youtube.com/watch?v=yuybHFNvjws
Indeed
Thnx Tom