Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker hoor, 5x140 kg.Voor de rest geen assistance gedaan?

You were missing in action Mike @RPB. Doe anders thuis nog wat strongman zaken om wat bij te blijven tussendoor. (wellicht is het goed een log en timbers te fixxen.
Ja zeker een dik volume.. zoveel volume heb ik in geen jaren gedraaid hahak*t van je nek man maar wel echt dik volume op de squat man.
Dat zou ook zeker kunnen jaDie koppijn kan ook aan de volume Squat liggen toch?(9reps druk op je kop) weet het niet zeker Marja.
Niet makkelijk mjah, 9 reppers zijn altijd zwaar haha.4x9x120 kg.. Pfoe ging het zonder moeite?
Zal je vrijdag wel masseren hoor.

Hij kan niet echt lager denk ik.
Ja stond me iets bij van 1.81..Je bent al een flink zwaargewicht aan het worden. Hoe lang was je toch alweer?
Thnx Tomdat is toch flink wat kanen haha, dik volume weer op de squat.
Good luck son

Oke, ja ik heb mn handen al vrij wijd zeg maar en hij ligt al vrij laag voor n oly squat, ik denk niet dat ik hem lager kan leggen.had met high bar eerst ook wat last van mn nek, nu iets lager gelegd, handen op zn wijdst, schouders iets naar achter. Beetje zoals je een yoke op je nek hebt zeg maar.
Volume stijgt in rap tempo, wat zijn de werksets voor de volgende training. En hoe lang doe je hier nou eigenlijk over?