MuscleMeat

Mike's road to NK sterkste man

Lekker hoor, 5x140 kg. :D Voor de rest geen assistance gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
You were missing in action Mike @RPB. Doe anders thuis nog wat strongman zaken om wat bij te blijven tussendoor. (wellicht is het goed een log en timbers te fixxen.

You were missing in action Mike @RPB. Doe anders thuis nog wat strongman zaken om wat bij te blijven tussendoor. (wellicht is het goed een log en timbers te fixxen.

Idd Gijs. maar ik plan een rondje Smolov... farmers heb ik trouwens staan.

1e dag van het echte werk... 1 heel groot nadeel: Heb het idee mn nek te verwoesten met die high bar squats steeds... bijna voortdurend last van mn nek. Had al een idee dat het hierdoor kwam maar het word steeds erger.
Ook hoofdpijn, misschien dat het daarnaartoe door straalt.

Even kijken of het morgen weg is maar nu barst ik van de koppijn na de squat sessie. High bar was de enige optie met zo'n volume op de squat, want lowbar krijg ik hem nog steeds niet chill.

iig training 1:

Oly squat
8 x 20
5 x 40
5 x 60
5 x 90
4 x 9 x 120

k*t van je nek man maar wel echt dik volume op de squat man.

Die koppijn kan ook aan de volume Squat liggen toch?(9reps druk op je kop) weet het niet zeker Marja.

4x9x120 kg.. Pfoe ging het zonder moeite? :P

Zal je vrijdag wel masseren hoor.

Misschien leg je hem net iets te hoog

k*t van je nek man maar wel echt dik volume op de squat man.
Ja zeker een dik volume.. zoveel volume heb ik in geen jaren gedraaid haha

Op low bar (mn sterkere variant squat) is mijn all time max 8 x 130 ofzo (bij 5 x 170 - 1 x 200)

Die koppijn kan ook aan de volume Squat liggen toch?(9reps druk op je kop) weet het niet zeker Marja.
Dat zou ook zeker kunnen ja

4x9x120 kg.. Pfoe ging het zonder moeite? :P

Zal je vrijdag wel masseren hoor.
Niet makkelijk mjah, 9 reppers zijn altijd zwaar haha.
Lekker :D

Misschien leg je hem net iets te hoog
Hij kan niet echt lager denk ik.

Vandaag alvast de woensdag training gedaan, had er zin in.

Week 1 - dag 2

Oly squat
8 x 20
5 x 40
5 x 60
5 x 100
5 x 7 x 127,5

Savickas press
5 x 20
5 x 40
3 x 5 x 62,5
Makkelijker dan de 60 van paar dagen terug. Raar maar waar staan ook heel mn schouderkoppen bol van die paar 5jes

Flink volume Big Goirlemans

Thnx Het jaar 2010

Vreten gaat laatste tijd ook wel goed moet ik zeggen.. Maar toch raar dat het gewicht nog zo schommelt. Toenet wel 101 op de weegschaal maar gisteren bijv ineens 98 terwijl ik me de hele dag de t*fus vreet.

Voorbeeldje: Vanochtend van 6-12 gewerkt. om 5 uur thuis gewoon wat brinta met melk en rozijnen.

Half 10 pauze op het werk: 1 liter verse AH chocomel, 3 van die runderhamburgers, ui, paprika, champignons, 400gr aardappelschotel, mandarijn.
Daarna nog wat pakjes noodles, chocomel, melk en zo avondeten

Je bent al een flink zwaargewicht aan het worden. Hoe lang was je toch alweer?

dat is toch flink wat kanen haha, dik volume weer op de squat.

bruut, smolov
ik wil binnenkort ook gaan starten :)

had met high bar eerst ook wat last van mn nek, nu iets lager gelegd, handen op zn wijdst, schouders iets naar achter. Beetje zoals je een yoke op je nek hebt zeg maar.

Je bent al een flink zwaargewicht aan het worden. Hoe lang was je toch alweer?
Ja stond me iets bij van 1.81..
ID is ook verlopen ondertussen dus zal binnenkort even opnieuw moeten opmeten. Ik gok wel rond de 1.83.

Maar ik ben al wel zwaarder gezeten, heb vorig jaar in de zomer denk (rond de tijd van sterkste man van Zaanstad) rond de 102-103 gezeten.. Wel een stukje verder.
Zou graag richting de 110 gaan, alleen vind ik het moeilijk om goed gedisciplineerd te blijven eten, op een gegeven moment krijg ik een dipje meestal en verlies ik de grammen die ik heb opgebouwd.

dat is toch flink wat kanen haha, dik volume weer op de squat.
Thnx Tom

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 17:15 ----------

bruut, smolov
ik wil binnenkort ook gaan starten :)
Good luck son ;)

had met high bar eerst ook wat last van mn nek, nu iets lager gelegd, handen op zn wijdst, schouders iets naar achter. Beetje zoals je een yoke op je nek hebt zeg maar.
Oke, ja ik heb mn handen al vrij wijd zeg maar en hij ligt al vrij laag voor n oly squat, ik denk niet dat ik hem lager kan leggen.

Maar nu geen last dus we zullen zien. Deze cycle moet wel afgemaakt kunnen worden, alleen zal ik wel het nodige (heel veel) moeten eten

Week 1 - Training 3

5 x 20
5 x 40
5 x 60
5 x 90
5 x 120
7 x 5 x 135

Volume stijgt in rap tempo:D, wat zijn de werksets voor de volgende training. En hoe lang doe je hier nou eigenlijk over?

Volume stijgt in rap tempo:D, wat zijn de werksets voor de volgende training. En hoe lang doe je hier nou eigenlijk over?

Ja, volgens mij is dit de 'k*tste' dag, heb ik zo'n vermoeden.
Op het moment denk ik laat mij maar die 4 x 9 doen dan ben ik er in 4 sets vanaf. Zaterdag nog 10 x 3 x 145 en maandag weer 4 x 9 en dan met 130kg.

Vandaag was het wel pittig, maar het was dan ook een lange dag. Eerst van 06.00 tot 12.00 bij de AH en toen nog tot 18.30 met mn pa wat ritten gemaakt en autos weggebracht en opgehaald, toen gegeten en rond 9 uur gaan trainen.

Dit zijn trouwens allemaal volume pr's, volgens mij ben ik met 5 x 5 nooit hoger gegaan dan 132,5 of 135 of zo (wel met low bar). Best triest eigenlijk hahaha bij een max van zoveel kilo hoger

Je bent sowieso al die reps niet gewend, en al helemaal niet na zo'n dag. Hoeveel weken is het nog?

Terug
Naar boven