Fitness Seller

Miron's Log

lekker veel volume op de OHS! en ik vind jou smal bank best hoog ten opzichte van je gewone bank op zich

dan heb je gewoon een ****ing sterrekuh triceps JONGUHHHH

k*t

Wat dacht je van de jerks, OH squats?

MironTriceps?

nice cleans zoals altijd
die rowoef vanuit push up stand is idd errrruggg zwaar

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.931
Lowerbody was echt nog veel te gaar van woensdag en veldtraining (o.a. sprinttraining) van gister. Daarom vandaag UB en morgen hopelijk LB.

Overhead press
10 x 20
5 x 40
3 x 60
3 x 70
3 x 80
2 x 90 PR
1 x 80
1 x 80
1 x 80
1 x 80

Optrekken tegen bands (spanning onderin 20 kg, bovenin 33 kg)
5 x
5 x
4 x
4 x
4 x

Ga ik vaker doen

Schuine fly's
15 x 13
12 x 18
12 x 18
12 x 18

Abwheel rollouts op knieen
15 x
15 x
15 x

Lowerbody was echt nog veel te gaar van woensdag en veldtraining (o.a. sprinttraining) van gister. Daarom vandaag UB en morgen hopelijk LB.

Veldtraining? Wat voor een sport doe je naast t krachtsporten?

Nette presses overigens.

overhead press als MP? dik man! hoe bepaal je trouwens die spanning van die bands? hoe weet je hoeveel kg spanning ze geven?

• #1.935
overhead press als MP? dik man! hoe bepaal je trouwens die spanning van die bands? hoe weet je hoeveel kg spanning ze geven?

jep MP.. Thanks dus dan maar :P

Eh ze ene kan zit aan een riem om mijn middel, de andere kant zit om het handvat van een dumbbell van 33 kg op de grond. Als ik mijn kin op de bar heb zweeft de DB net in de lucht dus vandaar... Die 20 onderin is eigenlijk maar een gok.

Dit alles omdat ik mijn dipriem nog altijd kwijt ben :( Maar het is wel een goeie oefening voor mij omdat ik (en vele anderen) moeite hebben met de laatste fase van het optrekken.

Laatst bewerkt:
Dat is idd een leuke oefening ik doe het ook heel af en toe, zelfde als bv mp tegen bands ook erg grappig en wennen. Ik vind trouwens elke vorm waarbij je chins zwaarder maakt effectief als je het maar zwaarder maakt en veel afwisselt tussen high reps en low reps op chins.

• #1.937
Dat is idd een leuke oefening ik doe het ook heel af en toe, zelfde als bv mp tegen bands ook erg grappig en wennen. Ik vind trouwens elke vorm waarbij je chins zwaarder maakt effectief als je het maar zwaarder maakt en veel afwisselt tussen high reps en low reps op chins.

Vond hem zeker voor herhaling vatbaar inderdaad. MP tegen bands wordt lastig hier zo lang ik geen powerrack heb..

Kan zijn dat ik het gemist heb, maar doe je eigenlijk ooit DL's?

Terug
Naar boven