- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker veel volume op de OHS! en ik vind jou smal bank best hoog ten opzichte van je gewone bank op zich
dat is voor mij zelf eigenlijk ook nog niet z,n slecht ideeJa dat moet ik vaker doen om te wennen aan die spanning voor een wat langere tijd.
Smal en breed scheelt niet veel idd..

dan heb je gewoon een ****ing sterrekuh triceps JONGUHHHH
k*t

Lowerbody was echt nog veel te gaar van woensdag en veldtraining (o.a. sprinttraining) van gister. Daarom vandaag UB en morgen hopelijk LB.
Veldtraining? Wat voor een sport doe je naast t krachtsporten?
Nette presses overigens.
overhead press als MP? dik man! hoe bepaal je trouwens die spanning van die bands? hoe weet je hoeveel kg spanning ze geven?

Maar het is wel een goeie oefening voor mij omdat ik (en vele anderen) moeite hebben met de laatste fase van het optrekken.Dat is idd een leuke oefening ik doe het ook heel af en toe, zelfde als bv mp tegen bands ook erg grappig en wennen. Ik vind trouwens elke vorm waarbij je chins zwaarder maakt effectief als je het maar zwaarder maakt en veel afwisselt tussen high reps en low reps op chins.
Kan zijn dat ik het gemist heb, maar doe je eigenlijk ooit DL's?