- Waardering
- 180
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede video inderdaad Tim!
Ik moet hem nog een tweede keer kijken, voordat ik hem zou kunnen gebruiken![]()
Kwam door wat post van je als aagje je leuke log bekijken.
in!

Zeker een viable manier om te trainen. Jammer genoeg denk ik dat veel mensen het meer gebruiken als een soort van opschepperij bij hun submaximale training. Zie ook redelijk vaak videos op youtube van zogenaamde RPE 8 waar er al hard gegrind wordt en RPE 9 waar de techniek echt uit het raam gegooid wordt en er 10 seconde wordt gegrind. Lijkt me heel moeilijk goed toe te passen.
Zeker een viable manier om te trainen. Jammer genoeg denk ik dat veel mensen het meer gebruiken als een soort van opschepperij bij hun submaximale training. Zie ook redelijk vaak videos op youtube van zogenaamde RPE 8 waar er al hard gegrind wordt en RPE 9 waar de techniek echt uit het raam gegooid wordt en er 10 seconde wordt gegrind. Lijkt me heel moeilijk goed toe te passen.

Zeker waar. Ik gebruik het nu zelf ook, maar op een iets andere manier en met een ander doel.
Als ik autoregulatie bij mezelf moet aanleren zonder ervaren coach denk ik wel dat ik een half jaar tot een jaar moet investeren voordat ik het goed kan toepassen en er ook baat bij ga hebben..
Klasse man.
Net je foto in het andere topic ook gezien, massa van benen blijft indrukwekkend.

gaat goed dus.Lol. Tim was een halve minuut bezig de camera goed op te stellen, dus wilde niet het filmpje verpesten door tussen hem en de camera in te gaan staanNetjes Tim! Goede shape
Wat die spotter in dat filmpje aan het doen is![]()
. Bovendien had ie geen spotter nodig, maar kon die reflexmatige uithaal op het einde niet helemaal verhelpen
Netjes Tim! Goede shape
Wat die spotter in dat filmpje aan het doen is![]()

Lol. Tim was een halve minuut bezig de camera goed op te stellen, dus wilde niet het filmpje verpesten door tussen hem en de camera in te gaan staan. Bovendien had ie geen spotter nodig, maar kon die reflexmatige uithaal op het einde niet helemaal verhelpen

Sterk man
Wel leuk om je log te bekijken
We hebben beetje dezelfde stats