cardiogenetics
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 32%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie shape Tim! Benen ook erg mooi in verhouding met je UB! Echt mirin wat dat betreft want die blijven bij mij echt vies achter![]()

Vrees gewoon voor klote genetics wat dat betreft. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, van laag volume tot hoog volume. Zware sets tot 3 reps en bijvoorbeeld maxes. Maar ook high rep werk.Ja, al idee hoe je dat wilt aanpakken?
Bedoel is niet dat je niet keihard legs traint...

My Experience
In my time working with novices, out of the dozens who didn’t quit early on, only one male failed to
reach a 315lbs/142.5kg squat in the first three months of training. Likewise, after six months of training,
only one of our male novices failed to squat 405lbs/185kg or more. In fact, some trainees are squatting
those weights for reps after that time. I do not say this to impress you, because these are fairly typical
results for young males, but rather to impress upon you that the information I am going to provide for
novice and early intermediate trainees comes from a rich history of getting results in the populations we
will be focusing on in this book.
Vrees gewoon voor klote genetics wat dat betreft. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, van laag volume tot hoog volume. Zware sets tot 3 reps en bijvoorbeeld maxes. Maar ook high rep werk.
Ik weet het soms ook niet meer en krijg gewoon soms het gevoel dat ik vrede moet hebben met shitty legs..
Of moet gaan kuren..
Vrees gewoon voor klote genetics wat dat betreft. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, van laag volume tot hoog volume. Zware sets tot 3 reps en bijvoorbeeld maxes. Maar ook high rep werk.
Ik weet het soms ook niet meer en krijg gewoon soms het gevoel dat ik vrede moet hebben met shitty legs..
Of moet gaan kuren..
Eens normaal gaan squatten ipv die verkapte halve squats
En dan zwaar gaan squatten, dan krijgen we over een half jaar een topic dat je je broeken niet meer past
Sinds ik ATG squat maak ik de been gains van m'n leven.
Daar ben ik maar eens mee begonnen. Echter heb ik nu een zeurende rug als ik zwaar squat..Eens normaal gaan squatten ipv die verkapte halve squats
En dan zwaar gaan squatten, dan krijgen we over een half jaar een topic dat je je broeken niet meer past
Been there, done that...en toen pastte ik inderdaad mijn broeken niet meer.
Daar ben ik maar eens mee begonnen. Echter heb ik nu een zeurende rug als ik zwaar squat..
Dus zal ik even tijdelijk op hoofd mossel conncetie moeten trainen.
Echter heb ik wel het idee dat full squats (zwaar) ook mijn benen niet doen groeien..
En begin nu asjeblieft niet over nodeloos bulkenBeen there, done that...en toen pastte ik inderdaad mijn broeken niet meer.
![]()

Succes met je studie Tim! Ik weet niet wat jij moeilijk vind aan competenties, maar ik zou je best een keer willen helpen.
Alle assesments met competenties (PVA / POP / competentiesamenvatting / eindejaarsgesprek / SMART doelen) heb ik altijd een 8 of 9.. Het enige is, dat ik andere competenties heb waarschijnlijk..?
Dit is je eerste training met een poging tot autoregulatie? Ziet er best prima uit!

Sterke training man.
Wel rediciolous veel bench volume!
feli met je PR maar oeps....beterschap met de blessure
Thanks, ja krijg je met tanktop.
Voortaan shirt aan met me front squats!
Ja, want je gaat door tot je je target RPE hebt gegaald toch?

huh? Hoe kon dat gebeuren dan? hoe hield je hem vast?