- Waardering
- 20.663
Voor mijn slappe kleine benen is het best zwaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hah true, maar wat gewicht verplaatsten in bb’ing rep ranges is wel vet vind ik.Zolang je benen maar groot zijn boeid het gewicht niet toch
ik ben in het algemeen eigenlijk maar slap, ik gebruik op geen enkele oefeningen indrukwekkende gewichten helaas.heb precies hetzelfdeAls ik een tijdje niet squat (zelfs al als ik 1 week oversla) voelt zo’n bar van 140kg in je nek altijd vrij intimiderend aan. Zoiets van: wooh shit, moet ik hier mee gaan zitten en vervolgens weer omhoog komen?
Sowieso altijd huge respect voor mensen die bodybuilding style 4+ plates squatten voor reps. Heb het persoonlijk niet vaak gezien in alle gyms waar ik ooit kwam.
Mezelf oppeppen om dan na drie reps te zeggen “this ain’t it”
Nee idd
schaam me soms wel eigenlijk lol.
Heb frustreert me af ook gewoon. Vraag me altijd af hoe dat nu komt, of het een neuromusculaire inefficiëntie is of wellicht heb ik slechte leverages voor al die lifts of heb ik zwakke pezen/gewrichten of wtf
Je traint ook gewoon nooit zwaar, voor jouw gewicht tenminste. Ik ben wel relatief sterk, omdat ik ervoor train. So yeh, zou niet mogen frustreren als je er niet voor traintIk ben ook slap... altijd al geweest ookHeb frustreert me af ook gewoon. Vraag me altijd af hoe dat nu komt, of het een neuromusculaire inefficiëntie is of wellicht heb ik slechte leverages voor al die lifts of heb ik zwakke pezen/gewrichten of wtf
![]()

4 platen squatten op reps is nou ook weer niet iets bijzonders zie er genoeg die dat doenAls ik een tijdje niet squat (zelfs al als ik 1 week oversla) voelt zo’n bar van 140kg in je nek altijd vrij intimiderend aan. Zoiets van: wooh shit, moet ik hier mee gaan zitten en vervolgens weer omhoog komen?
Sowieso altijd huge respect voor mensen die bodybuilding style 4+ plates squatten voor reps. Heb het persoonlijk niet vaak gezien in alle gyms waar ik ooit kwam.
Je traint ook gewoon nooit zwaar, voor jouw gewicht tenminste. Ik ben wel relatief sterk, omdat ik ervoor train. So yeh, zou niet mogen frustreren als je er niet voor traint![]()
Dit. Al kun je als bb-er ook prima sterker worden alleen gaat het wat minder snel zonder op kracht gericht schema.Je traint ook gewoon nooit zwaar, voor jouw gewicht tenminste. Ik ben wel relatief sterk, omdat ik ervoor train. So yeh, zou niet mogen frustreren als je er niet voor traint![]()
En hoe train jij dan? En wat zijn volgens jou bb rep ranges?Mja, wat bedoel je precies met er voor trainen? Dat je singles, doubles, triples en 5x5 doet? Dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Maar ik zie een hoop gasten voorbij komen (ook hier) die dat ook nooit doen, maar die wel sterker zijn dan ik. Ik bedoel dus gewoon bodybuilder-kracht in bodybuilding rep ranges. Niet absolute kracht. Dat iemand x aantal kilo kan benchen of squatten voor 1 rep boeit mij persoonlijk geen f**k.
Dit. Al kun je als bb-er ook prima sterker worden alleen gaat het wat minder snel zonder op kracht gericht schema.
Ik zie vrij vaak dat bb-ers ook wel safe trainen. Zelfde gewichten en rep ranges voor lange tijd. Weinig progressive overloaden & uitdaging. Geldt niet voor iedereen uiteraard.
En hoe train jij dan? En wat zijn volgens jou bb rep ranges?
Leg press doe ik ook wel eens 30 reps ofzo.Goeie aanleg en squattenDamn nice fysiek nu al! Die benen zijn echt wel gek man, zoveel mass op die benen
ze lijken op foto ook wel wat groter dan irl, zeker nu. Ja gaat wel lekker, shape verbeterd zelf op onderhoud een beetje.
Sowieso

Heheh bedankt, gaat vlotjes de laatste weken. Zelf op onderhoud
Zal gebeuren, ook m’n benen. M’n vriendin zal het niets vinden hahah.