MuscleMeat

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

• Topic Starter Topic Starter
Zolang je benen maar groot zijn boeid het gewicht niet toch
Hah true, maar wat gewicht verplaatsten in bb’ing rep ranges is wel vet vind ik.

Het slaat nu nergens op eigenlijk, heb best dikke benen maar zo’n slappe squat :o ik ben in het algemeen eigenlijk maar slap, ik gebruik op geen enkele oefeningen indrukwekkende gewichten helaas.
Als ik een tijdje niet squat (zelfs al als ik 1 week oversla) voelt zo’n bar van 140kg in je nek altijd vrij intimiderend aan. Zoiets van: wooh shit, moet ik hier mee gaan zitten en vervolgens weer omhoog komen? :o

Sowieso altijd huge respect voor mensen die bodybuilding style 4+ plates squatten voor reps. Heb het persoonlijk niet vaak gezien in alle gyms waar ik ooit kwam.
heb precies hetzelfde :o Mezelf oppeppen om dan na drie reps te zeggen “this ain’t it” :o

heb eigenlijk nog nooit drie plates met gemak squat ofzo.
3 plate squat is toch niet zo veel lol
Nee idd :o schaam me soms wel eigenlijk lol.

Ik ben ook slap... altijd al geweest ook :hahaha: Heb frustreert me af ook gewoon. Vraag me altijd af hoe dat nu komt, of het een neuromusculaire inefficiëntie is of wellicht heb ik slechte leverages voor al die lifts of heb ik zwakke pezen/gewrichten of wtf:o

Mijn benen zijn daar ook een goed voorbeeld van, die zijn verreweg mijn beste bodypart en gewoon best groot (al is dat relatief natuurlijk als je gasten als Nick Walker ziet, haha), maar ik kan ook maar rond de 160kg squatten voor een set van 6 en meer gaat gewoon niet.

Ik ben ook slap... altijd al geweest ook :hahaha: Heb frustreert me af ook gewoon. Vraag me altijd af hoe dat nu komt, of het een neuromusculaire inefficiëntie is of wellicht heb ik slechte leverages voor al die lifts of heb ik zwakke pezen/gewrichten of wtf:o
Je traint ook gewoon nooit zwaar, voor jouw gewicht tenminste. Ik ben wel relatief sterk, omdat ik ervoor train. So yeh, zou niet mogen frustreren als je er niet voor traint :p

Blijft ook gewoon deels aanleg. Je hebt van die gasten met boerenpower die er uit zien of ze niet liften en die benchen de 1e keer in de gym al 100kg.

Ik vind zelf de combinatie wel nice, vind het ook altijd zielig er uit zien als iemand heel buff is maar fucking slap.

Als ik een tijdje niet squat (zelfs al als ik 1 week oversla) voelt zo’n bar van 140kg in je nek altijd vrij intimiderend aan. Zoiets van: wooh shit, moet ik hier mee gaan zitten en vervolgens weer omhoog komen? :o

Sowieso altijd huge respect voor mensen die bodybuilding style 4+ plates squatten voor reps. Heb het persoonlijk niet vaak gezien in alle gyms waar ik ooit kwam.
4 platen squatten op reps is nou ook weer niet iets bijzonders zie er genoeg die dat doen

Je traint ook gewoon nooit zwaar, voor jouw gewicht tenminste. Ik ben wel relatief sterk, omdat ik ervoor train. So yeh, zou niet mogen frustreren als je er niet voor traint :p

Mja, wat bedoel je precies met er voor trainen? Dat je singles, doubles, triples en 5x5 doet? Dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Maar ik zie een hoop gasten voorbij komen (ook hier) die dat ook nooit doen, maar die wel sterker zijn dan ik. Ik bedoel dus gewoon bodybuilder-kracht in bodybuilding rep ranges. Niet absolute kracht. Dat iemand x aantal kilo kan benchen of squatten voor 1 rep boeit mij persoonlijk geen f**k.

Dit. Al kun je als bb-er ook prima sterker worden alleen gaat het wat minder snel zonder op kracht gericht schema.

Ik zie vrij vaak dat bb-ers ook wel safe trainen. Zelfde gewichten en rep ranges voor lange tijd. Weinig progressive overloaden & uitdaging. Geldt niet voor iedereen uiteraard.

Mja, wat bedoel je precies met er voor trainen? Dat je singles, doubles, triples en 5x5 doet? Dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Maar ik zie een hoop gasten voorbij komen (ook hier) die dat ook nooit doen, maar die wel sterker zijn dan ik. Ik bedoel dus gewoon bodybuilder-kracht in bodybuilding rep ranges. Niet absolute kracht. Dat iemand x aantal kilo kan benchen of squatten voor 1 rep boeit mij persoonlijk geen f**k.
En hoe train jij dan? En wat zijn volgens jou bb rep ranges?

Dit. Al kun je als bb-er ook prima sterker worden alleen gaat het wat minder snel zonder op kracht gericht schema.

Ik zie vrij vaak dat bb-ers ook wel safe trainen. Zelfde gewichten en rep ranges voor lange tijd. Weinig progressive overloaden & uitdaging. Geldt niet voor iedereen uiteraard.

En hoe train jij dan? En wat zijn volgens jou bb rep ranges?

6 - 50 is mijn rep range.

Alles minder dan 6 vind ik geen fatsoenlijke set en soms voor rear delts doe ik 50 reps :o Leg press doe ik ook wel eens 30 reps ofzo.

Maar meestal zo tussen 6 en 12, standaard bodybuilding shit.

20/05/21- maintenance

Gewicht dropt toch nog wat op 3k. Vandaag zal ik een refeed doen van zo’n 3300 calorieën, waarvan veel carbs.

Overigens best wat spierpijn van die high rep supersets. Alles ziet er ook wat ronder en voller uit wat leuk is. Morgen nieuwe fullbody training.

Heb over 6 dagen m’n eerste examen en die is best pittig (en belangrijk). Nachtrust is toch wat verstoord en stress stijgt ook. Ik hoop dat het m’n shape niet te veel verpest.

Skinny shape van eergisteren

C2E4C427-7079-4683-9CC1-A4D0A1756DEC.png

Goeie benen man ! wou dat ik die massa had

Zow, shape begint er echt goed door te komen,

Damn nice fysiek nu al! Die benen zijn echt wel gek man, zoveel mass op die benen

Goeie benen man ! wou dat ik die massa had
Damn nice fysiek nu al! Die benen zijn echt wel gek man, zoveel mass op die benen
Goeie aanleg en squatten :P ze lijken op foto ook wel wat groter dan irl, zeker nu.
Zow, shape begint er echt goed door te komen,
Ja gaat wel lekker, shape verbeterd zelf op onderhoud een beetje.

Hiermee nog eens 10 weken cutten zal wel een degelijk resultaat geven hoop ik.

Shape gaat lekker doorgaan zo ;)

Gaat mooi zeg!

Mooi

Wel oksels scheren svp :trollface:

Houdt je vriendin van harige mannen?

Oksels scheren heeft wat mij betreft wel meer met hygiëne te maken dan met esthetiek tbh :hahaha:

Terug
Naar boven