MuscleMeat

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

Heb je dan niet zo’n overbewerkte foto?
Jawel, overdrijf ook maar :p
Maar als je kan wel een beetje aan hendeltjes slepen om t iets beter te maken. Ik zet meestal contrast op 10 ongeveer, helderheid -8 en intensiteit op 7. Is wat aangenamer om naar te kijken, kijk er dan toch liever naar dan een foto waar ik op reflecteer. Probeer beetje hetzelfde effect te creëren alsof je onder goeie belichting zou staan

Best wat spierpijn in m’n traps, armen, kuiten/hams/quads van gisteren, heerlijk.

Gisteren ook nog wat geposeerd. Valt me wel vies tegen om m’n fysiek op die manier te zien, vind het maar matig overall gezien. Deze screenshot is het beste wat er op het filmpje te zien was, de rest was meh. Licht valt ook niet ideaal imo. Had graag m’n hamstrings belicht gezien maar sta al tegen de kast aan :dunno:

wel nsfw want glutes.
41A24F58-E0A1-4059-B1D1-7C15A4271DC2.jpeg
D11041EE-B31C-435D-800A-39F808855E49.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Jawel, overdrijf ook maar :p
Maar als je kan wel een beetje aan hendeltjes slepen om t iets beter te maken. Ik zet meestal contrast op 10 ongeveer, helderheid -8 en intensiteit op 7. Is wat aangenamer om naar te kijken, kijk er dan toch liever naar dan een foto waar ik op reflecteer. Probeer beetje hetzelfde effect te creëren alsof je onder goeie belichting zou staan
Eens kijken of het wat wordt. Altijd deze ‘instellingen’ zonder daar vanaf te wijken?
:roflol:

Eens kijken of het wat wordt. Altijd deze ‘instellingen’ zonder daar vanaf te wijken?

:roflol:
Neuh gewoon beetje aan hendeltjes slepen en zolang t er beter op wordt is het goed. Maar die 3 zijn imo het best, die standaard op mn gsm staan tenminste

Had me nog zo voorgenomen om eens een dag niet te fappen :(

zijn je billetjes zo zacht als ze lijken?

zo ja stuur even een PM

Jullie waren blijkbaar al op de hoogte.

2218D2E0-8A1A-41BB-8674-ABF888C01F4B.jpeg

Goed topic

9F95BC5D-8116-4343-A88D-3646706CABAC.jpeg

• Like
Waarderingen: vntl
@Biomek probeer jij ook wel eens zo diep je tong in de reet van je vriendin te douwen dat jij bijna met haar kan tongen?

Ja een rolletje van je tong maken en dan vol er in en er uit.

Gains.

Terug
Naar boven