Fitness Seller

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

• Topic Starter Topic Starter
Houdt je vriendin van harige mannen?

Oksels scheren heeft wat mij betreft wel meer met hygiëne te maken dan met esthetiek tbh :hahaha:
Ze vindt m’n geschoren buik en borst (impliciet) wel mooier dan voorheen.

Heb eigenlijk nog nooit m’n oksels geschoren, heb toch niet zo veel okselhaar :o elke dag douchen helpt wel goed met hygiëne bro. :P

Mocht ik het afdoen zou het daadwerkelijk voor esthetiek zijn tbh. Kan wel begrijpen dat het er ‘vies’ en onhygiënisch uitziet als je er uitziet als een neanderthaler, mijn buik/borst/schouders beharing gaan wel die kant op :o

Bij mij ook. Voordat ik met anabolen begon was ik absoluut niet harig, maar de inmiddels zijn borst, buik en bovenrug wel aardig behaard geworden :bang: Oksels scheer ik zo lang als ik het me kan herinneren al, dat vind ik gewoon fucking ranzig.

In. succes!

Welkom en bedankt!

Recap week 17/05/21- 23/05/21- maintenance week 2

jullie hebben nog een update tegoed.

gemiddeld gewicht week voordien: 93,26kg.
Gemiddeld gewicht deze week: 93,16kg.
Verschil: -0,1kg.

gemiddeld aantal calorieën: 3090.
Gemiddeld aantal stappen: 3580.

maar een keer getraind en 2x20min cardio gedaan. Wel nog een bodyweight/banded/4kg kettlebell training gedaan maar was de moeite niet op te loggen.

Gisteren m’n eerste examen gehad, statistiek. Zal kantje boordje zijn :o was een pittig examen waar ik me toch goed op voorbereid had, vandaar niet gelogd/minder getraind. Heb zaterdag nog een examen maar nadien anderhalve week ertussen, zal daar de schade proberen inhalen :o

Verder zakt m’n gewicht nog een mini beetje terwijl calorieën een beetje gestegen zijn. Zag er eind vorige week nog wel wat leaner uit. Nu wat softer omwille van weinig slaap/stress helaas. Voeding is nog steeds goed, al eet ik vrij flexibel. Soms eens 3.8k, soms eens 2.7k. Af en toe eens een klein stukje chocolade ook :P

Vandaag ook getraind gelukkig. Al voelde ik mij vrij slap. Was vanaf oefening 1 al erg duizelig. Afgesloten met een triset voor benen en een kwartier vechten om niet te kotsen. Wou twee sets doen maar zat er niet in.

1) zig-zag set: db flat press - db flat fly - db flat press: 6x40kg - 18x11kg - 3x40kg.

2) zig-zag set: rack chin - deadstop pendlay row - rack chin: 11x11kg - 12x50kg - 6x11kg

3) zig-zag set: PJR - DB oh extension- PJR: 14x33kg - 7x33kg - 8x33kg

4) triset: bb walking lunge - hanging bw hamstring curl - sissy squat:
15x50kg - 15xbw - 15xbw

Zig-zag set is zoals een superset maar met rust tussen de oefeningen.

Wat is het idee achter zo’n zigzag set?

Wat is het idee achter zo’n zigzag set?
Beetje variatie in oefeningen, meer niet eigenlijk. Niet dat ik zo ga trainen als de gyms terug open zijn. Doe dit nu om wat volume te kunnen draaien terwijl ik ook tijd bespaar.

als de gyms terug open gaan zal het terug de DC two way split zijn, mogelijks met een armday erbij.

• Like
Waarderingen: TT&A
Recap 24/05/21-30/05/21- maintenance week 3.

Gemiddeld gewicht week voordien: 93,16kg
Gemiddeld gewicht deze week: 93,13kg
Verschil: -0,03kg

Gemiddeld aantal calorieën: 3179
Gemiddeld aantal stappen: 3384

Calorieën stijgen gestaag zonder dat m’n gewicht stijgt :) eet op gevoel om eerlijk te zijn maar track alles wel goed zodat ik straks een goed beeld heb hoeveel ik moet zakken en dergelijke. Heb wel een giga eetlust en ga soms met honger gaan slapen, zou zo weer 4K per dag in kunnen :o fysiek is overigens wel een stuk leaner geworden op een of andere manier :dunno: heb nauwelijks getraind en welgeteld 0min cardio gedaan. Deze week heb ik geen enkel examen dus probeer ik daar gebruik van te maken om vaker te trainen want ik mis die shit.

“supps” nog steeds dezelfde met uitzondering van gh, die heb ik er uitgeknikkerd. Mogelijks daarom wat leaner.

Vandaag getraind ook, was erg warm. Had wat zout in m’n intra gedaan om de stortvloed aan zweet wat op te vangen.

UB pump

1) Db incline high bench row ss incline push up: 20x13kg - 25xbw, 16x15kg - 16xbw, 14x16kg - 14xbw.
2) Db side raise ss plate front raise:
15x9kg - 16x10kg, 12x9kg - 15x10kg.
3) db curl ss bench dips: 12x13kg - 15x5kg, 10x13kg - 13x10kg.

LB load

4) unilat. Db calf raise: 11x16kg, 7x16kg, 8x13kg.
5) Db leg curl (met foamroller onder heup): 14x20kg, 7x25kg.
6) bb squat: 5x145kg, 9x130kg.

Best wat spierpijn in m’n traps, armen, kuiten/hams/quads van gisteren, heerlijk.

Gisteren ook nog wat geposeerd. Valt me wel vies tegen om m’n fysiek op die manier te zien, vind het maar matig overall gezien. Deze screenshot is het beste wat er op het filmpje te zien was, de rest was meh. Licht valt ook niet ideaal imo. Had graag m’n hamstrings belicht gezien maar sta al tegen de kast aan :dunno:

wel nsfw want glutes.
41A24F58-E0A1-4059-B1D1-7C15A4271DC2.jpeg

zijn je billetjes zo zacht als ze lijken?

zo ja stuur even een PM

Best wat spierpijn in m’n traps, armen, kuiten/hams/quads van gisteren, heerlijk.

Gisteren ook nog wat geposeerd. Valt me wel vies tegen om m’n fysiek op die manier te zien, vind het maar matig overall gezien. Deze screenshot is het beste wat er op het filmpje te zien was, de rest was meh. Licht valt ook niet ideaal imo. Had graag m’n hamstrings belicht gezien maar sta al tegen de kast aan :dunno:

wel nsfw want glutes.
41A24F58-E0A1-4059-B1D1-7C15A4271DC2.jpeg
You got that right, tijger :kiss::heart:

Ik word flink geil hier

Had me nog zo voorgenomen om eens een dag niet te fappen :(
Je schiet je testosteron weg in een doekje. Of op je buik :roflol:
zijn je billetjes zo zacht als ze lijken?

zo ja stuur even een PM
redelijk ja.
Zijn er dagen dat je niet ejaculeert als je on bent dan?
2x per dag.
Godver:roflol::roflol:

@Bokito wedstrijdje doen?

Met een blinddoek voel je aan de billen van @mucci en die van @Quadzilla* en jij moet raden welke billetjes van wie zijn.

Als je wint krijg je een kilo gekookte biefstuk 🤙🏻 Als je verliest moet je ananas op je pizza doen wajooooo

Terug
Naar boven