MuscleMeat

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

De meeste mensen vegen hun reet af met een droog stukje papier. Smeer gaat niet weg met een droog stukje papier.

daarom babywipes voor de win ofniet @vntl
De meeste mensen douchen. Plus, als je weet dat er vieze dingen worden gedaan dan fix je dat gewoon even :roflol:

Wajo armday vandaag boys

Daar worden de kontgaatjes wel rijp van

• Haha
Waarderingen: TT&A
Bij mij kwam de obsessie voor anus eigenlijk pas sterk opzetten toen ik met aas begon. Daarvoor vond ik het ook allemaal maar vies
De anus is een fantastisch fenomeen. Ik ben altijd al smerig geweest maar sinds AAS is het wel next level, al is het vooral meer dominantie-gerelateerd. Ook als ik off ben lik een meid haar butthole clean.

• Heart
  • Like
Ik zie nu wel veel stoere praatjes hier over anal en shit, maar heeft iemand van jullie zich nou al eens een keer onder laten schijten door een dame?

Ik zie nu wel veel stoere praatjes hier over anal en shit, maar heeft iemand van jullie zich nou al eens een keer onder laten schijten door een dame?
Hebben we het hier over een veegje die per ongeluk op je been is gekomen nadat ze bovenop ging, of echt full on drol op je borst?

Loving these conversations haha

• Topic Starter Topic Starter
04/06/21

Vandaag nog eens getraind.

Db flat press: 7x41kg, 8x32kh
Rack chin: 10x12kg, 6x12kg + static hold.
Db rear delt fly: 15x6kg, 10x11kg, 8x 11kg.
Db OH extension: 9x35kg, 9x30kg.
EZ wide grip curl: 12x35kg, 6x35 + drop 6x26kg.

Triset Banded split squat - hanging bw hamstrings curl - sissy squat: 15x elks. Was waardeloos tho.

Kijk toch wel uit naar de gyms die open gaan. Ben de huidige oefeningen een beetje beu aan het worden. Idem het weinig trainen.

Zit toch wat te twijfelen welke split ik ga hanteren, dacht de standaard DC template + armday (en mss andere achterlopende spieren).

Zie er overigens wel wat zachter uit de laatste dagen.

Cruise ook verlaagd naar 37,5mg eod subQ.

Waarom zo enorm laag in je cruise? Zonde van je massa i.m.o.

37,5 eod is 131 mg per week, mooie trt/cruise dosis toch?
Waarom wil je als kuurder de testlevels van een natty? Prima als je er dan ook uit wilt zien als een natty natuurlijk, maar een cruise dosis is heel wat anders.

Edit: ik zie nu dat hij er ook 2,5iu GH bij neemt dus dat maakt het misschien iets anders. If not, is 131mg per week minus ester weight = 100mg gewoon te weinig.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom zo enorm laag in je cruise? Zonde van je massa i.m.o.
37,5 eod is 131 mg per week, mooie trt/cruise dosis toch?
Waarom wil je als kuurder de testlevels van een natty? Prima als je er dan ook uit wilt zien als een natty natuurlijk, maar een cruise dosis is heel wat anders.

Edit: ik zie nu dat hij er ook 2,5iu GH bij neemt dus dat maakt het misschien iets anders. If not, is 131mg per week minus ester weight = 100mg gewoon te weinig.
Hmm houdt zeker steek. Zelf nog nooit boven 150mg per week geweest. Voordien deed ik altijd 125mg. Na m’n laatste bulk op 150 gezet om ‘zeker’ te zijn. Heb gewoon altijd een verhoogd hematocriet/rbc/ hemo, zelf op 125mg is m’n hematocriet 54. Zou het niet graag nog hoger zien voor dat ik een blast begin :o ook de reden waarom ik nu eod subQ zet. Zie toch best wat comments van personen waarbij zo’n protocol hun hematocriet verlaagde.

Binnenkort doe ik een nieuwe bloedtest, heb zo’n 6 weken geleden gedoneerd dus denk helaas dat het alweer op het oud niveau zal zitten tegen dat ik het opnieuw laat testen.

Op hoeveel cruisen jullie dan?

200mg altijd

Terug
Naar boven