MuscleMeat

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

Bezoekers in dit topic

Hmm houdt zeker steek. Zelf nog nooit boven 150mg per week geweest. Voordien deed ik altijd 125mg. Na m’n laatste bulk op 150 gezet om ‘zeker’ te zijn. Heb gewoon altijd een verhoogd hematocriet/rbc/ hemo, zelf op 125mg is m’n hematocriet 54. Zou het niet graag nog hoger zien voor dat ik een blast begin :o ook de reden waarom ik nu eod subQ zet. Zie toch best wat comments van personen waarbij zo’n protocol hun hematocriet verlaagde.

Binnenkort doe ik een nieuwe bloedtest, heb zo’n 6 weken geleden gedoneerd dus denk helaas dat het alweer op het oud niveau zal zitten tegen dat ik het opnieuw laat testen.

Op hoeveel cruisen jullie dan?
LBM x 3
 
120-150mg is voor zijn fysiek wel genoeg om te behouden imo(als hij op maintenance zit). Ik zou er niet op gaan cutten. Tenzij je echt fucking obese bent.

Ik cruise zelf op 300mg en mijn HT was zelf paar dagen na donatie net onder wat toegestaan is. En ik moest mijn blast nog beginnen. Maar goed, Galen zei toch dat het na zoveel mg weer stabiliseert dus yolo.

Enige wat je kunt doen is altijd hydrated blijven en eventueel aspirines nemen als je bang bent dat je bloedstolsels krijgt.
 
Dat zou zo’n 250mg zijn :o Zou er na verloop van tijd wel beter uitzien mocht ik deze dosis hanteren. Lost alleen m’n hematocriet probleem niet op :o
120-150mg is voor zijn fysiek wel genoeg om te behouden imo(als hij op maintenance zit). Ik zou er niet op gaan cutten. Tenzij je echt fucking obese bent.

Ik cruise zelf op 300mg en mijn HT was zelf paar dagen na donatie net onder wat toegestaan is. En ik moest mijn blast nog beginnen. Maar goed, Galen zei toch dat het na zoveel mg weer stabiliseert dus yolo.

Enige wat je kunt doen is altijd hydrated blijven en eventueel aspirines nemen als je bang bent dat je bloedstolsels krijgt.
denk dat het ook genoeg is voor nu. Diep cutten op dergelijke dosis ben is sowieso ook geen fan van.

Ik heb niet per sé veel schrik van die hematocriet waarden maar ik houd het toch ik m’n achterhoofd. Had na die waarde van 54 gedoneerd en nadien gestart met 500mg test (en nadien verhoogd), denk datie aan het einde weer flink verhoogd was :o neem jij aspirine dan?
Toevallig de grapefruit al geprobeerd? Ik weet dat het onderzoekopzet van die studie slappe hap was maar er zijn wel personen die beweren dat het bij hun wel hielp.
 
125-150 mg test e per week, maar dan ga ik zeker niet cutten. Altijd minimaal op onderhoud eten of hoger.
 
125-150 mg test e per week, maar dan ga ik zeker niet cutten. Altijd minimaal op onderhoud eten of hoger.
Zou doe ik het meestal ook. Die look (bulk of cut) gaat wel langzaam aan weg zo natuurlijk maar wil het ergens wel ‘gezond’ aanpakken.
 
Zou doe ik het meestal ook. Die look (bulk of cut) gaat wel langzaam aan weg zo natuurlijk maar wil het ergens wel ‘gezond’ aanpakken.
Eens. Ik merk wel wat grotere verschillen dan tussen blast en cruise, mogelijk zou dat wat minder zijn wanneer ik in de cruise ook 300 mg blijf zetten. Maar zolang ik telkens in mijn blast maar beter ervoor sta dan de keer ervoor zie ik geen reden om mijn cruise dosering te verhogen.
 
Eens. Ik merk wel wat grotere verschillen dan tussen blast en cruise, mogelijk zou dat wat minder zijn wanneer ik in de cruise ook 300 mg blijf zetten. Maar zolang ik telkens in mijn blast maar beter ervoor sta dan de keer ervoor zie ik geen reden om mijn cruise dosering te verhogen.
Een cruise is bedoelt om je massa vast te houden na een blast. Dat is het hele idee tegenover compleet off gaan. Daarom is iedereen z’n cruise dosis ook anders.
 
Een cruise is bedoelt om je massa vast te houden na een blast. Dat is het hele idee tegenover compleet off gaan. Daarom is iedereen z’n cruise dosis ook anders.
Klopt, alleen verlies je altijd een bepaalde volheid en hardheid na een blast dus is het soms lastig in te schatten of je daadwerkelijk alle massa vasthoudt en enkel wat van die volheid/hardheid inlevert of dat je massa aan het verliezen bent. Zo lang ik niet (extreem) in kracht achteruit ga heb ik ook altijd wel het idee dat ik de massa redelijk vast kan houden.
 
Klopt, alleen verlies je altijd een bepaalde volheid en hardheid na een blast dus is het soms lastig in te schatten of je daadwerkelijk alle massa vasthoudt en enkel wat van die volheid/hardheid inlevert of dat je massa aan het verliezen bent. Zo lang ik niet (extreem) in kracht achteruit ga heb ik ook altijd wel het idee dat ik de massa redelijk vast kan houden.
Zelfs als je er een stofje uithaalt veranderd de look vaak al n beetje. Daarom is het ook altijd zo lastig om te stoppen met tren :roflol:
 
neem jij aspirine dan?
Toevallig de grapefruit al geprobeerd? Ik weet dat het onderzoekopzet van die studie slappe hap was maar er zijn wel personen die beweren dat het bij hun wel hielp.
Nee, ik neem niks voor hb/ht. Ik zorg er gewoon voor dat ik te allen tijde hydrated ben en dat ik om de zoveel maanden doneer. Maar goed, volgens één studie helpt doneren niet eens met TRT. Laat staan met die cruise/blasts van mij.

Ik zou niet zomaar met grapefruit gaan experimenteren als je medicaties gebruikt. Grapefruit staat er bekend om dat het bepaalde medicaties minder effectief maakt. Ikzelf gebruik Losartan voor lvh en bloeddruk. Vandaar dat ik dus niet ga aanklooien met grapefruit.
 
Ikzelf gebruik Losartan voor lvh en bloeddruk. Vandaar dat ik dus niet ga aanklooien met grapefruit.
Dat ging m’n volgende vraag zijn dan gezien ik zelf olmesartan (en amlodepine) neem. Neem het voor het slapen in en at grapefruit in de ochtend maar werd na een aantal dagen wel duizelig doorheen de dag. Dus maar niet meer gedaan. Kutzooi die roids :roflol:
 
Recap 31/05/21-06/06/21- maintenance week 4


Gemiddeld gewicht week voordien: 93,13kg
Gemiddeld gewicht deze week: 93,08kg
Verschil: -0,05kg

Gemiddeld aantal calorieën: 3138
Gemiddeld aantal stappen: 3951


2xgetraind, 1x20min fasted cardio.

Woog in het begin van de week bijna 94, laatste dagen 92 en toch echt wel minder lean :/ abs zijn ‘washed out’ zeg maar. Het subQ experiment skip ik bij deze al maar weer want begon vanaf toen er slap uit te zien. Verder twee dagen maar de helft getracked maar mogelijk te weinig gegeten overall gezien. Honger is eigenlijk ook wat gaan liggen.

Gyms gaan hier woensdag open, dus daar wel blij mee. Examens zijn volgende week dinsdag grotendeels achter de rug, moet nog eentje erna doen en m’n thesis verder schrijven maar al bij al genoeg tijd om het trainen terug frequent op te pakken.

Voeding ga ik toch ook wat beter managen, want was deze week maar matig. Moest ook echt stinkende scheten laten :o

Voor deze week:
Ma: 3200
Di: 2700
Woe: 3900 (training UB)
Do: 3900 (training LB)
Vrij: 2700
Za: 2700
Zo: 2700

komt gemiddeld op 3114. Mocht ik zien dat m’n gewicht nog verder zakt naar het eind van de week, dan up ik een van die 2700 dagen in het weekend.
 
09/06/21- A1

incline smith press (3): 6,5-3-2x 87,5kg
machine side raise (4): 15-8-5x42,5kg
dips: 10-4-4xbw+10kg
Close grip pulldown: 12-8-6+static x59kg
chest sup. db high row: 12-9-8x16kg

Gewichten lagen toch een pak onder diegene die ik 7 maanden geleden gebruikte :o Niet alle attachments (de 'goeie' greep voor de pulldowns en de dipbelt) lagen er en raakte er wat gefrustreerd van:roflol: Voelde me ook best skinny om mij in de gymlichten te zien.

Vocht is trouwens helemaal weg op m'n buik, inclusief een volledige kilo:dunno: Vorige week fuckte wat met m'n hoofd doordat m'n midsectie helemaal vertoebeld was door de subQ prikken, is u terug op niveau van de week ervoor.

Normaal laat ik zaterdag bloed prikken om te kijken hoe alles er voor staat.

Ik zat trouwens stiekem te kijken naar een aantal wedstrijddata begin september maar heb het idee al laten varen. Vind dat m'n fysiek nog te veel 'gaps' heeft en overall massa mist om het de moeite waard te maken. Geen zin om mee te doen en af te gaan tbh lol.

Gisteren nog wat geposeerd, vind het er irl beter uitzien maar m’n perceptie zal vast ook niet 100% accuraat zijn.
dbb_contest juni 2021.jpg
 
Ziet er goed uit man. Aan de ene kant snap ik je gedachtegang mbt tot wedstrijden zeer goed, ik denk er zelf ook zo over. Maar aan de andere kant: je moet ooit ergens beginnen. Het is ook niet zo dat je gelijk tegen cbums en Wesley Vissers on stage zal staan.

En je hebt nu deze shape bereikt zonder ook maar iets te doen wat echt slecht is voor je gezondheid (tren, orals etc etc). Dat betekent dus dat als je toch iets van die shit low dose zou introduceren nu, je er alleen nog maar beter en beter uit zal komen te zien voor een wedstrijd. Wellicht toch nog eens het overwegen waard.
 
Ik zat trouwens stiekem te kijken naar een aantal wedstrijddata begin september maar heb het idee al laten varen. Vind dat m'n fysiek nog te veel 'gaps' heeft en overall massa mist om het de moeite waard te maken. Geen zin om mee te doen en af te gaan tbh lol.
Ik denk dat als je goed in shape komt je heel makkelijk in een classic klasse hoog kan eindigen. Geen idee welke klasse je zelf voor ogen hebt verder. Als je pas een wedstrijd wil doen als je jezelf goed genoeg vindt gaat het toch nooit gebeuren.:roflol:
 
09/06/21- A1

incline smith press (3): 6,5-3-2x 87,5kg
machine side raise (4): 15-8-5x42,5kg
dips: 10-4-4xbw+10kg
Close grip pulldown: 12-8-6+static x59kg
chest sup. db high row: 12-9-8x16kg

Gewichten lagen toch een pak onder diegene die ik 7 maanden geleden gebruikte :o Niet alle attachments (de 'goeie' greep voor de pulldowns en de dipbelt) lagen er en raakte er wat gefrustreerd van:roflol: Voelde me ook best skinny om mij in de gymlichten te zien.

Vocht is trouwens helemaal weg op m'n buik, inclusief een volledige kilo:dunno: Vorige week fuckte wat met m'n hoofd doordat m'n midsectie helemaal vertoebeld was door de subQ prikken, is u terug op niveau van de week ervoor.

Normaal laat ik zaterdag bloed prikken om te kijken hoe alles er voor staat.

Ik zat trouwens stiekem te kijken naar een aantal wedstrijddata begin september maar heb het idee al laten varen. Vind dat m'n fysiek nog te veel 'gaps' heeft en overall massa mist om het de moeite waard te maken. Geen zin om mee te doen en af te gaan tbh lol.

Gisteren nog wat geposeerd, vind het er irl beter uitzien maar m’n perceptie zal vast ook niet 100% accuraat zijn.
Bekijk bijlage 529832
Goeie progressie geboekt kerel , ziet er een stuk indrukwekkender uit dan in de bulk. Wat een paar laagjes vet toch kan doen met de looks.
 
Ik zat trouwens stiekem te kijken naar een aantal wedstrijddata begin september maar heb het idee al laten varen. Vind dat m'n fysiek nog te veel 'gaps' heeft en overall massa mist om het de moeite waard te maken. Geen zin om mee te doen en af te gaan tbh lol.
De vraag is met wat voor doel je een wedstrijd wilt doen. Veel mensen willen aan een wedstrijd mee doen puur om het een keer meegemaakt te hebben, de ander gaat daadwerkelijk echt voor winst.
 
Back
Naar boven