AndroidHealthClinic

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

Bezoekers in dit topic

09/06/21- A1

incline smith press (3): 6,5-3-2x 87,5kg
machine side raise (4): 15-8-5x42,5kg
dips: 10-4-4xbw+10kg
Close grip pulldown: 12-8-6+static x59kg
chest sup. db high row: 12-9-8x16kg

Gewichten lagen toch een pak onder diegene die ik 7 maanden geleden gebruikte :o Niet alle attachments (de 'goeie' greep voor de pulldowns en de dipbelt) lagen er en raakte er wat gefrustreerd van:roflol: Voelde me ook best skinny om mij in de gymlichten te zien.

Vocht is trouwens helemaal weg op m'n buik, inclusief een volledige kilo:dunno: Vorige week fuckte wat met m'n hoofd doordat m'n midsectie helemaal vertoebeld was door de subQ prikken, is u terug op niveau van de week ervoor.

Normaal laat ik zaterdag bloed prikken om te kijken hoe alles er voor staat.

Ik zat trouwens stiekem te kijken naar een aantal wedstrijddata begin september maar heb het idee al laten varen. Vind dat m'n fysiek nog te veel 'gaps' heeft en overall massa mist om het de moeite waard te maken. Geen zin om mee te doen en af te gaan tbh lol.

Gisteren nog wat geposeerd, vind het er irl beter uitzien maar m’n perceptie zal vast ook niet 100% accuraat zijn.
Bekijk bijlage 529832
Echt wel een wedstrijdwaardig fysiek kerel, gaps blijf je altijd houden, het streven naar verbetering ook. Het is niet voor niks dat mensen zeggen dat ze de dag dat ze in de gym zijn gestapt de dag is dat ze nooit meer tevreden zijn. Wat ik voor mezelf altijd heb gedaan is de winnaar opgezocht van de klasse waaraan ik mee wilde doen, dan kritisch beoordeeld of ik degene kon verslaan. Als dat er niet in zat, zou ik door trainen totdat je er wel een goed gevoel bij hebt. Maar imo zie ik je hoog plaatsen op een C-wedstrijd classic BB of Classic Phisique. Je hebt de shape, verhouding/structuur, ik denk dat als je de conditioning on point krijgt wil ik wel eens zien hoe je benen uitzien, vooral met die taille erop!
 
Ik vind je ook wel een compleet fysiek hebben eigenlijk
 
Ziet er goed uit man. Aan de ene kant snap ik je gedachtegang mbt tot wedstrijden zeer goed, ik denk er zelf ook zo over. Maar aan de andere kant: je moet ooit ergens beginnen. Het is ook niet zo dat je gelijk tegen cbums en Wesley Vissers on stage zal staan.

En je hebt nu deze shape bereikt zonder ook maar iets te doen wat echt slecht is voor je gezondheid (tren, orals etc etc). Dat betekent dus dat als je toch iets van die shit low dose zou introduceren nu, je er alleen nog maar beter en beter uit zal komen te zien voor een wedstrijd. Wellicht toch nog eens het overwegen waard.
Hmm daar heb je wel een punt. Als ik meedoe, wil ik wel winnen natuurlijk of toch een kanshebber zijn en niet in zo’n second call out zitten :o Ging deze contest sowieso aanpakken als een prep, minus bepaalde middelen. Ik zie waar ik sta midden augustus, zou dan zo’n 6 a 7 weken out zijn.
Ik denk dat als je goed in shape komt je heel makkelijk in een classic klasse hoog kan eindigen. Geen idee welke klasse je zelf voor ogen hebt verder. Als je pas een wedstrijd wil doen als je jezelf goed genoeg vindt gaat het toch nooit gebeuren.:roflol:
Hah daar heb je wel gelijk :P Wil idd classic doen (met ‘string’, niet met die short). Ik weet alleen niet wat er overblijft als ik in contest shape (en of ik daar überhaupt raak) zou zijn. Ripped glutes heb ik nog nooit gehad en vereist waarschijnlijk wat meer werk dan ik voor ogen heb :o
Goeie progressie geboekt kerel , ziet er een stuk indrukwekkender uit dan in de bulk. Wat een paar laagjes vet toch kan doen met de looks.
bedankt man! Vond mij er irl wel een stuk imposanter uitzien in die dreamerbulk maar zal het in het vervolg toch niet zo ver laten lopen.
De vraag is met wat voor doel je een wedstrijd wilt doen. Veel mensen willen aan een wedstrijd mee doen puur om het een keer meegemaakt te hebben, de ander gaat daadwerkelijk echt voor winst.
Ik weiger om gewoon mee te doen om het eens mee te maken. Te veel zulke gevallen die eigenlijk niets te zoeken hebben op het podium. Wil er dan ook niet zo een zijn hahaha.
Echt wel een wedstrijdwaardig fysiek kerel, gaps blijf je altijd houden, het streven naar verbetering ook. Het is niet voor niks dat mensen zeggen dat ze de dag dat ze in de gym zijn gestapt de dag is dat ze nooit meer tevreden zijn. Wat ik voor mezelf altijd heb gedaan is de winnaar opgezocht van de klasse waaraan ik mee wilde doen, dan kritisch beoordeeld of ik degene kon verslaan. Als dat er niet in zat, zou ik door trainen totdat je er wel een goed gevoel bij hebt. Maar imo zie ik je hoog plaatsen op een C-wedstrijd classic BB of Classic Phisique. Je hebt de shape, verhouding/structuur, ik denk dat als je de conditioning on point krijgt wil ik wel eens zien hoe je benen uitzien, vooral met die taille erop!
fijn om te lezen! heb eens gekeken naar een aantal winnaars bij siggies new faces, vind dat best een hoog niveau hoor :o Heb wel vaker aanwezig geweest bij shows waar ik dan de winnaar naast het podium tegenkom en denk ‘Jezus, die is smal’ maar denk mocht ik zelf ik zo’n shape raken er ook niet heel veel overblijft :o ik hou het in m’n achterhoofd in ieder geval. Heb de hele kalender ook nog niet goed bekeken.
Ik vind je ook wel een compleet fysiek hebben eigenlijk
Bedankt! Denk dat m’n ub wel wat groter mag om m’n lb te matchen.

Zal straks m’n training van gisteren nog loggen. Kan alvast vertellen dat ik veel spierpijn heb en de hele stack op adductoren pakte TT&A
 
Recap 07/06/21-13/06/21- maintenance week 5:

Gemiddeld gewicht week voordien: 93,08kg
Gemiddeld gewicht deze week: 92,05kg
Verschil: -1,03kg

Gemiddeld aantal calorieën: 3344
Gemiddeld aantal stappen: 2161


2xgetraind (eentje niet gelogd).

was een drukke week met een examen (woensdag) en twee moeilijke die elkaar snel volgde op maandag en dinsdag (deze week). Dus was aan m’n bureau gekluisterd tijdens de warme dagen :o heeft me ook een kilo gekost terwijl ik meer at dan de week voordien en er zeker niet beter/ leaner uitzie.

Ook m’n rechter been (volgens HA is het m’n semimembranosus) is nu goed naar de tyfus. Had er al even latent last van (net zoals m’n linkerbeen) maar tijdens de laatste been training, tijdens het squatten was het heel goed voelbaar :o Heb nu wel een voorschrift voor een echo dus die plan ik binnenkort in.

Recap 14/06/21-20/06/21- maintenance week 6:


Gemiddeld gewicht week voordien: 92,05kg
Gemiddeld gewicht deze week(slechts 1 weging tho): 92,2kg
Verschil: +0,15kg

Gemiddeld aantal calorieën: 3244
Gemiddeld aantal stappen: 3663

1x getraind (ook niet gelogd).

Twee examens na elkaar met zo’n 20uur tussen elkaar, ie. heel weinig geslapen en dat de hele week gevoeld :o Deze week ook verhuisd dus was best pittig.

Training was ook best slap, toch wat reps verloren op flat db presses en die waren al niet spectaculair :o verder ‘de base Numbers’ gezet op de andere oefeningen.

Heb nog 1 examen volgende week maar zou normaal deze week wel drie maal kunnen trainen. Benieuwd hoe m’n fysiek daar op zal reageren. Ondanks het weinig trainen houd ik best wat spier vast maar het voelt toch eerder aan als regresseren ipv maintainen.

Eerste pic in m’n nieuwe badkamer:
D1379C63-51D0-4D73-BFBA-DB81E5F0F6A8.jpeg
 
Recap 07/06/21-13/06/21- maintenance week 5:

Gemiddeld gewicht week voordien: 93,08kg
Gemiddeld gewicht deze week: 92,05kg
Verschil: -1,03kg

Gemiddeld aantal calorieën: 3344
Gemiddeld aantal stappen: 2161


2xgetraind (eentje niet gelogd).

was een drukke week met een examen (woensdag) en twee moeilijke die elkaar snel volgde op maandag en dinsdag (deze week). Dus was aan m’n bureau gekluisterd tijdens de warme dagen :o heeft me ook een kilo gekost terwijl ik meer at dan de week voordien en er zeker niet beter/ leaner uitzie.

Ook m’n rechter been (volgens HA is het m’n semimembranosus) is nu goed naar de tyfus. Had er al even latent last van (net zoals m’n linkerbeen) maar tijdens de laatste been training, tijdens het squatten was het heel goed voelbaar :o Heb nu wel een voorschrift voor een echo dus die plan ik binnenkort in.

Recap 14/06/21-20/06/21- maintenance week 6:


Gemiddeld gewicht week voordien: 92,05kg
Gemiddeld gewicht deze week(slechts 1 weging tho): 92,2kg
Verschil: +0,15kg

Gemiddeld aantal calorieën: 3244
Gemiddeld aantal stappen: 3663

1x getraind (ook niet gelogd).

Twee examens na elkaar met zo’n 20uur tussen elkaar, ie. heel weinig geslapen en dat de hele week gevoeld :o Deze week ook verhuisd dus was best pittig.

Training was ook best slap, toch wat reps verloren op flat db presses en die waren al niet spectaculair :o verder ‘de base Numbers’ gezet op de andere oefeningen.

Heb nog 1 examen volgende week maar zou normaal deze week wel drie maal kunnen trainen. Benieuwd hoe m’n fysiek daar op zal reageren. Ondanks het weinig trainen houd ik best wat spier vast maar het voelt toch eerder aan als regresseren ipv maintainen.

Eerste pic in m’n nieuwe badkamer:
Bekijk bijlage 530497
Sheeeesh
 
B2- 21/06/21

db spider curl (20graden): 16,5-8-6x11,5kg.
Cable hammer curl: 17-11-6x35kg.
Seated calf raise (4): 12-8-6x32kg.
Unilat. Lying leg curl: 10,5-7-4x15kg.
Deadstop machine Glute bridge (4,5): 12-7-5x150kg.
Hack squat: 12x90, 10x100kg.

stretch voor bicep, kuiten, hamstring en quad.

Goeie training. Moest na beide setjes hack squat even buiten staan vechten tegen opkomend kots lol. Is een oude hack squat die helemaal onderaan start ipv bovenaan. Fucked je helemaal up. Wel nauwelijks last van de blessure aan m’n been dus dat was wel fijn.

Niet volledig verkocht mbt de unilat. Lying leg curl, had weinig MMC, was zwaar voor linkerkant en licht voor rechterkant.

510 carb, 245 eiwit, 53 vet vandaag.
 
Plan van aanpak

Nauwelijks gegevens (kunnen) bijhouden vorige week, kan dus ook weinig vertellen hoe het er voor staat. Was maintenance week 7 vorige week, deze week week 8 dus.

Stond deze ochtend voor het eerst weer op de weegschaal in zo’n week en er was toch weer wat (onbedoeld) gewicht af :o Had de week voordien geen keukenweegschaal waardoor ik vast te weinig gegeten heb.

Alle deadlines zijn voorbij gelukkig. Gisteren gestart met m’n vakantiejob maar is een chille job.

Voor wat betreft het huidig plan van deze week:

-eod trainen, deze week 3 maal, volgende week 4 maal.
-gemiddeld 5k stappen.
-2x 20min fasted cardio op een rustdag, zo ver mogelijk verwijderd van een legday.
-3900 calorieën op trainingsdagen, 3200 op rustdagen, komt voor deze week gemiddeld op 3500 uit.
-Minder lui zijn met injects :o

Training:

Ga de two way DC split blijven volgen maar hier en daar een aanpassing maken om of rond blessures te trainen of om onderontwikkelde spieren beter te trainen, in het bijzonder unilateraal. Start die oefeningen dan ook met de zwakkere/ linkse kant.

Voor rugdikte heb ik alle oefeningen voor een vorm van ‘high row’/ scapula retraction vervangen. Voorheen deed ik vaak een bb row oid maar dan naar mijn heupen ipv borst.

Gisteren voor het eerst weer getraind.

A3

Low incline press (1): 7-3-1x90kg
Cable cuffed lateral raise(20graden): 10-6-5x20kg.
CG paused smith press(3): 9-5-4x75kg.
One arm cable OH extension: 13-7-4x10kg.
Lat pulldown: 12-7-4,5x54kg.
Chest supp. high T-bar row(3): 10-6-5x15kg.
lower back machine: 15x35kg, 12x35kg.

Morgen benen.

8weken tot het einde van de contest.
 
Lekker bezig!!!
 
B3- 2/07/21

Unilat. Machine preacher(4,1): 23-10-7 x21kg.
EZ close grip curl: 14-9-6 x22kg.
Unilat. Horizontal calfpress: 10-6-5x70kg.
Bilat. Horizontal calfpress: 10-6-6x120kg.
Seated hamstring curl(2,1): 17-12-10 x30kg.
Double (blauwe) banded V-squat: 10x130kg, 8x140kg.
unilat. Vertical leg press: 30x20kg.

Stretch voor elke spiergroep na de laatste oefening voor die spiergroep.

Had een korte broek aan waardoor de pad van de seated leg curl m’n Beenhaar uittrok :o de unilaterale leg press was vooral als ‘rehabilitatie’ en het einde van de ROM wat opzoeken. Blessures aan m’n beide quads waren vandaag niet voelbaar dus dat was fijn. Wel wat pijn aan m’n heup/glute door gisteren met m’n nicht te voetballen op een trampoline :o voel het wel wat maar het hindert niet al te veel.

Ben tevens geslaagd voor al m’n examens. Hierdoor ook een academische bachelor gescoord. 85% van m’n mastervakken zijn ook al afgerond dus ga een rustige vakantie tegemoet en nadien nog een half jaartje voor m’n master, life is good dus momenteel :D

Vandaag ook gestart met een blastje, het wordt:

test e: 250mg
Primo e : 350mg
gh: 3.3iu

De gh gaat er volgende week pas in. Mogelijks gebeuren er nog hier en daar veranderingen, ik denk bijvoorbeeld aan proviron de laatste 4-5weken. Geen idee hoe lang ik het zal doortrekken, zijn nog zo’n 8 weken tot het einde van de contest maar mocht het goed gaan trek ik het door tot 12 weken en zie ik waar ik eindig.

Vandaag 3900 calorieën: 231 eiwit, 572 carb, 67 vet.
 
09/06/21- A1

incline smith press (3): 6,5-3-2x 87,5kg
machine side raise (4): 15-8-5x42,5kg
dips: 10-4-4xbw+10kg
Close grip pulldown: 12-8-6+static x59kg
chest sup. db high row: 12-9-8x16kg
A1-04/07

45graden Incline smith press(3): 7-3-2x87,5kg. 13x60kg.
Machine side raise raise (4): 12-5-4x43,5kg.
Dips: 8-3-4x11kg.
Unilat. Cable pushdown: 16-7-6x10kg.
Close grip pulldown: 13-5,5-5x61, 11x41kg.

Tijdens een van de feedersets bij machine side raises verkrampte m’n linker trapezius en hinderde de rest van de training wel. De high row heb ik dan ook geskipt zodat het niet erger wordt. Kan nu moeilijk over m’n linkerschouder kijken of m’n hoofd draaien. Beetje jammer zo. Moest wel knokken om alles te verbeteren. Vaak wat reps opgegeven ten voordele van meer gewicht. Bij de press en pulldown een extra setje gedaan, bedoeling was 20 reps maar zat er niet in. :o

Trainingen zullen elkaar nu wel sneller opvolgen ipv een maand er tussen lol.

Op m’n werk werd ik deze week vaak midden m’n slaap gewekt voor nutteloze zaken (vals brandalarm, mij opbellen terwijl ze iemand anders moeten opbellen, etc) alsook vaak laat in m’n bed en vroeg op. Gecombineerd met het weinig slapen tijdens de examenperiode, voel ik mij wel wat vermoeid om eerlijk te zijn, vermoed dat die pijntjes daarvan komen. Morgen weekje vrij. Zal morgen ook het verdere verloop toelichten.
 
Laatst bewerkt:
Ben tevens geslaagd voor al m’n examens. Hierdoor ook een academische bachelor gescoord. 85% van m’n mastervakken zijn ook al afgerond dus ga een rustige vakantie tegemoet en nadien nog een half jaartje voor m’n master, life is good dus momenteel :D
mooi nieuws, gefeliciteerd! :D
 
Recap 28/06/21 - 04/07/21- maintenance week 7.


Gemiddeld gewicht week voordien: 92,2kg
Gemiddeld gewicht deze week(slechts 1 weging tho): 92kg
Verschil: -0,2kg

In totaal al 9kg er af.

Gemiddeld aantal calorieën: 3477
Gemiddeld aantal stappen: 5066

3xgetraind, 0xcardio want lui.

Was vorige week niet volledig in dieet mindset. Was best vermoeid de hele week. Heb deze week vrij dus kan wat slaap inhalen. Vandaar er nog een maintenance week van gemaakt.

Moet nog steeds een weegschaal gaan halen :o

Deze week:

training

Normaal 4 krachttrainingen (minimum 3 lol), 3x30min fasted cardio, 7k stappen per dag.

Voeding

2750 calorieën op rustdagen, 3500 op trainingsdagen. Komt gemiddeld neer op 3178, dus zo’n 300 calorieën gezakt.

supps.

Voor de fasted cardio (en een deel van de stappen): 40mg synefrine met een tas koffie + 3.3iu gh.
 
Laatst bewerkt:

Onderdrukt m’n eetlust ook goed.
 
Back
Naar boven