- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
B2- 25/07/21
db Spidercurl (20 graden): 13-6-5x13kg.
One arm Db spider curl(20graden): 16x7kg.
Cable hammer curl: 14-9-7 x40kg.
Seated calf raise: 13-8-7x34kg.
Unilat lying leg curl: 16-8-6x15,5kg.
Leg extension: 13-9-5 x30
Vertical leg press (4,7): 2x11x140kg.
Moest een unilaterale leg extension doen maar de kabel was niet inorde. Bij lichte gewichten remde de beschadigde kabel de boel waardoor het kut aanvoelde. Was best gefrustreerd hierdoor
dan maar met twee benen gedaan.
Squat eruit voor leg press. Beetje huiverig om de boel te loaden mbt onderrug alsook quadblessure. Die laatste lijkt ok op dit moment. Onderrug maar heel licht gevoeld op de leg press dus das ook fijn. ROM kon iets dieper maar moet zeker niet klagen. Uiteindelijk niet all out gegaan hier. Vandaag voel ik m’n glutes wel goed. Niet volledig de bedoeling maar misschien niet zo heel slecht gezien m’n glutes een pak minder geraakt worden doordat ik geen lunges meer doe. Had m’n voeten nochtans laag op het platform gezet
Zal straks nog een recap posten en de volgende stappen.
Decline crunch: telkens een standje hoger om nadien terug naar beneden te gaan.B2-11/07/21
Db spider curl(20 graden): 11,5-7-5x13,3kg (db afgewogen op de weegschaal lol).
Cable hammer curl: 19-11-8x36kg.
Seated calf: 12-8-7x33kg.
Unilat. Standing leg curl: 16-9-6x4.
Unilat. Leg extension: 19-11-7x11kg.
Bb squat 2x130kg.
db Spidercurl (20 graden): 13-6-5x13kg.
One arm Db spider curl(20graden): 16x7kg.
Cable hammer curl: 14-9-7 x40kg.
Seated calf raise: 13-8-7x34kg.
Unilat lying leg curl: 16-8-6x15,5kg.
Leg extension: 13-9-5 x30
Vertical leg press (4,7): 2x11x140kg.
Moest een unilaterale leg extension doen maar de kabel was niet inorde. Bij lichte gewichten remde de beschadigde kabel de boel waardoor het kut aanvoelde. Was best gefrustreerd hierdoor
dan maar met twee benen gedaan.Squat eruit voor leg press. Beetje huiverig om de boel te loaden mbt onderrug alsook quadblessure. Die laatste lijkt ok op dit moment. Onderrug maar heel licht gevoeld op de leg press dus das ook fijn. ROM kon iets dieper maar moet zeker niet klagen. Uiteindelijk niet all out gegaan hier. Vandaag voel ik m’n glutes wel goed. Niet volledig de bedoeling maar misschien niet zo heel slecht gezien m’n glutes een pak minder geraakt worden doordat ik geen lunges meer doe. Had m’n voeten nochtans laag op het platform gezet
Zal straks nog een recap posten en de volgende stappen.

Ben wel benieuwd naar jouw eindfoto’s, die had je bij een professionele fotograaf laten maken begrijp ik? Iets van carb/water/zout manipulatie gedaan voordien?
bedoeling was een restpause set maar dat zat er duidelijk niet in. Dan maar verlaagd maar bij die set iets heb ik iets verrekt in m’n borst. Voelde initieel aan als een harde contractie maar voelde naar mate de set vorderde dat het niet te best was. Dus ook geen chest stretch gedaan alsook geen close grip Smith presses. Voelt nu wel wat beurs aan jammer genoeg.