XXL Nutrition

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

• Topic Starter Topic Starter
B2- 25/07/21

B2-11/07/21

Db spider curl(20 graden): 11,5-7-5x13,3kg (db afgewogen op de weegschaal lol).
Cable hammer curl: 19-11-8x36kg.
Seated calf: 12-8-7x33kg.
Unilat. Standing leg curl: 16-9-6x4.
Unilat. Leg extension: 19-11-7x11kg.
Bb squat 2x130kg.
Decline crunch: telkens een standje hoger om nadien terug naar beneden te gaan.

db Spidercurl (20 graden): 13-6-5x13kg.
One arm Db spider curl(20graden): 16x7kg.
Cable hammer curl: 14-9-7 x40kg.
Seated calf raise: 13-8-7x34kg.
Unilat lying leg curl: 16-8-6x15,5kg.
Leg extension: 13-9-5 x30
Vertical leg press (4,7): 2x11x140kg.

Moest een unilaterale leg extension doen maar de kabel was niet inorde. Bij lichte gewichten remde de beschadigde kabel de boel waardoor het kut aanvoelde. Was best gefrustreerd hierdoor :o dan maar met twee benen gedaan.

Squat eruit voor leg press. Beetje huiverig om de boel te loaden mbt onderrug alsook quadblessure. Die laatste lijkt ok op dit moment. Onderrug maar heel licht gevoeld op de leg press dus das ook fijn. ROM kon iets dieper maar moet zeker niet klagen. Uiteindelijk niet all out gegaan hier. Vandaag voel ik m’n glutes wel goed. Niet volledig de bedoeling maar misschien niet zo heel slecht gezien m’n glutes een pak minder geraakt worden doordat ik geen lunges meer doe. Had m’n voeten nochtans laag op het platform gezet:dunno:

Zal straks nog een recap posten en de volgende stappen.

Recap 19/07/21 - 25/07/21- cut 2 week 3

Gemiddeld gewicht week voordien: 89,12kg.
Gemiddeld gewicht deze week: 88,65kg.
Verschil: -0,47kg

Gemiddeld aantal calorieën: 2625
Gemiddeld aantal stappen: 8810

3xgetraind, 4x40min. fasted cardio.

Woog in het begin van de week tussen 89 en 89,5kg terwijl ik naar het einde toe richting 87kg ging.

Voor komende week:

Hoge dagen: 2700, lage dagen 2100. Hoge dagen met 400 calorieën verlaagd en lage dagen met 300 calorieën verlaagd dus. Komt gemiddeld neer op 2350 calorieën.

Cardio wordt ook opgevoerd naar 6x40min fasted. Stappen naar 10k per dag. Heb vandaag ook yohimbine besteld, wanneer die binnen is ga ik die pre cardio inzetten. Synefrine gaat er dan wel uit. Als ik het goed op heb is yohimbine een alfa2 antagonist en synefrine een beta2 agonist en is de beide combineren niet te best voor je hart. Beide zijn solo vast ook al niet goed :o

Ga ook wat meer inzetten op slaap door een half uur voordien niet meer naar een scherm te kijken en ashwaghanda en theanine bij m’n laatste maaltijd te nemen. Mijn laatste maaltijd zal ook een kiwi bevatten omdat die de slaap ook zou bevorderen.

Vooralsnog is deze cut EZ wat mij doet denken dat ik niet genoeg m’n best doe :o

Fun fact: was vorige cut geëindigd op 2400 calorieën en 93,5kg. Terwijl ik tot nu toe meer at maar er alsnog een kleine 5kg heb afgekregen. Was stiekem waar ik op hoopte met de diet break maar gezien ik toen niet veel heb getraind dacht ik dat dat ik de (of het?) ‘momentum’ kwijt was.
Start calorieën: 4000
Eind calorieën: 2393

Goeie shape/abs op je meest recent foto Mucci!
Still going strong - gewicht neemt ook mooi geleidelijk af. Succes deze laatste weken nog.

Goeie shape/abs op je meest recent foto Mucci!
Still going strong - gewicht neemt ook mooi geleidelijk af. Succes deze laatste weken nog.
Bedankt @KEUN , zal m’n beste beentje moeten voorzetten als ik jouw laatste updates zag:P Ben wel benieuwd naar jouw eindfoto’s, die had je bij een professionele fotograaf laten maken begrijp ik? Iets van carb/water/zout manipulatie gedaan voordien?

Low incline smith press(1): 7-3-1x91kg.
Cuffed cable lateral raise(20graden): 11-6-5,5x20kg.
CG paused smith press (3): 9-6-3x76kg.
Lat pulldown: 13-7-4,5x55kg.
Chest supp. high T-bar row (3): 11-7-4x 32kg.
A3-28/07/21

Low incline smith press(1): 3x92,5kg, 8x75kg.
Cuffed cable lateral raise(20graden): 9-6-5x20,5kg.
Machine tricep extension (6,4): 17-11-7x30kg.
Lat pulldown: 11-5,5-3,5x56kg.
Chest sup. High t-bar row(3): 11-7-5x34kg.

Niet verwacht om zo veel reps te verliezen op de eerste oefening :eyes: bedoeling was een restpause set maar dat zat er duidelijk niet in. Dan maar verlaagd maar bij die set iets heb ik iets verrekt in m’n borst. Voelde initieel aan als een harde contractie maar voelde naar mate de set vorderde dat het niet te best was. Dus ook geen chest stretch gedaan alsook geen close grip Smith presses. Voelt nu wel wat beurs aan jammer genoeg.

Training ging verder wel nog goed.

Dit was de machine tricep extension: https://www.instagram.com/p/BuURN1IHKAE/?utm_medium=copy_link

Alle restpauses voor presses gaan er uit vanaf nu en worden vervangen door 2 straight sets + fly beweging.

Laatst bewerkt:
Denk er aan om de rest van de week niet meer te trainen en het een mini deload te noemen :dunno: ben wat uitgeblust en dat kan ik nu niet hebben. Borst voelt al iets beter aan maar heeft nog wel tijd nodig om volledig pijnloos te kunnen trainen.

Eet nu al elke rustdag 2100. Morgen ook nog maar zondag een kleine refeed.

Zal nog kijken wat ik aanpas met betrekking tot volume voor volgende week.

Maandag terug voor benen :)

Denk er aan om de rest van de week niet meer te trainen en het een mini deload te noemen :dunno: ben wat uitgeblust en dat kan ik nu niet hebben. Borst voelt al iets beter aan maar heeft nog wel tijd nodig om volledig pijnloos te kunnen trainen.

Eet nu al elke rustdag 2100. Morgen ook nog maar zondag een kleine refeed.

Zal nog kijken wat ik aanpas met betrekking tot volume voor volgende week.

Maandag terug voor benen :)
Hoe verloopt je slaap nu met de Ashwaganda?

Beter, maar vermoed dat dat komt door de melatonine die ik achteraan de kast gevonden heb :P Slaap is de hele week wel al een pak beter :)
Ik heb nog een hele voorraad liggen🤣 Super goedkoop opgekocht destijds omdat alles weg moest.

Inject van vandaag ging vrij kut. Zat waarschijnlijk in een ader. Sindsdien wat benauwd en druk op m’n borst :o Glutes beginnen nu ook wel taai te worden. Het meest irritante aan primo zijn de milliliters Jezus.

Doe gewoon met slin pins. Dan kan je zelfs op 3 verschillende plekken in je quad zetten in 1 keer zonder pijn of wat dan ook.

Doe gewoon met slin pins. Dan kan je zelfs op 3 verschillende plekken in je quad zetten in 1 keer zonder pijn of wat dan ook.
Quads nooit aangedurfd, pip schijnt te brutal te zijn. Jij vind het dus goed doenbaar? Gaat die slinpin wel diep genoeg daar?

Quads nooit aangedurfd, pip schijnt te brutal te zijn. Jij vind het dus goed doenbaar? Gaat die slinpin wel diep genoeg daar?

Ja tuurlijk, je hoeft niet per se 3cm in je spier te zitten hoor… als je gewoon een acceptabel VP hebt kom je diep genoeg met een slin pin. Pip ligt wat mij betreft niet aan de spiergroep maar eerder aan de steroids. Test Cyp 250 van PHL kan ik zo’n beetje overal waar ik wil zetten en ik heb nooooooit PIP. Van de Test E 300 van PHL krijg ik overal enorme bulten die een week aanhouden.

Ik had ook een hekel aan het injecteren in de quads, dit doe ik pas sinds ik aan b&c begonnen ben en de tip van @th0maz kreeg om met grijs te zetten. Prikken stelt nu niets meer voor en geen last meer van littekenweefsel.

Ik zelf prik quads niet, maakt niet uit welke naald of welke gear bij mij. Ik loop gegarandeerd mank.

Ik doe alles in quads heeheheheehheehe

Ja tuurlijk, je hoeft niet per se 3cm in je spier te zitten hoor… als je gewoon een acceptabel VP hebt kom je diep genoeg met een slin pin. Pip ligt wat mij betreft niet aan de spiergroep maar eerder aan de steroids. Test Cyp 250 van PHL kan ik zo’n beetje overal waar ik wil zetten en ik heb nooooooit PIP. Van de Test E 300 van PHL krijg ik overal enorme bulten die een week aanhouden.
Quad is nog virgin, gear vrijwel pijnloos. Misschien eerst eens 0,5ml proberen ipv 2,5ml de eerste keer :o
Ik had ook een hekel aan het injecteren in de quads, dit doe ik pas sinds ik aan b&c begonnen ben en de tip van @th0maz kreeg om met grijs te zetten. Prikken stelt nu niets meer voor en geen last meer van littekenweefsel.
je prikt altijd in je quad en nooit glutes ofzo?
Ik zelf prik quads niet, maakt niet uit welke naald of welke gear bij mij. Ik loop gegarandeerd mank.
Ik had even hetzelfde als jou, pip bij elk merk. Nu toch pijnloze gear gelukkig. Denk dat flinke pip in glutes nog net iets anders aanvoelt dan in quads idd, dat kreupel zijn na een inject wil ik liever vermijden :o

Ik doe alles in quads heeheheheehheehe
hoeveel ml in 1 keer?
Deed ik ook, maar na een keer een dikke infectie daar te hebben gehad toch wat voorzichtiger geworden. Nu ik aan het cruisen ben doe ik alleen maar delts.
cruise is bij mij ook delts. Wat bedoel je precies met voorzichtiger dan?

4

Terug
Naar boven