Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.986
  • #1.987
Hoppa pagina 100! :woot:

Verkeerde volgorde in de schema gepakt, moest geen deadlift op de dag na BOR hebben.. :p m'n onderrug had er veel moeite mee gisteren, dus ff geen deadlifts gedaan.

Db lunges (per db)
1x12x5
1x12x12
3x12x18(+4reps) :fire::fire: had de tren na deze wel weer kunnen stoppen, m'n quads waren gesloopt

Lunges ipv lopend nu statief, maar dan door de ene been naar achteren te stappen ipv voor.

Single-leg seated leg curls
3x12x25
redelijk de stoel in weten te stellen, kan alleen niet de volledige rom omlaag maken omdat t anders tegen mn rechter been aan tikt. Maar dat scheelt niet meer dan een paar %.

Cable crunches
1x20x41(+2,7kg)
3x15x41 heb m'n gewicht gevonden.. Verder verhogen op dezelfde reps lukt niet meer :D goede abs pump

Pallof press
3x15x23
Merkte wat irritatie in de heupgewricht van m'n linkerbeen. Set minder gedaan.

Single-leg calf raises (smiths)
5x12x55

Merkte bij die lunges wel weer hoe slecht m'n rechterkant is. Kon echt met gemak stabiliseren links, rechts viel ik zelfs met het opwarmen steeds onver.

Verder nog een half uurtje gefietst rond een hartslag van 150.

• #1.988
Nog even op 80,2kg gewogen voordat ik op vakantie ga.. :D Geen idee waar ik al dat gewicht in verloren ben. Had het met de vakantie rustiger aan verwacht, gemiddelde kcal verbruik afgelopen week was volgens de fitbit 3300. 500 lager dan het weekgemiddelde van de week ervoor op dezelfde kcal.

Nu lekker 4 dagen naar Riga in Letland! :D

Nog even op 80,2kg gewogen voordat ik op vakantie ga.. :D Geen idee waar ik al dat gewicht in verloren ben. Had het met de vakantie rustiger aan verwacht, gemiddelde kcal verbruik afgelopen week was volgens de fitbit 3300. 500 lager dan het weekgemiddelde van de week ervoor op dezelfde kcal.

Enjoy!

Letland is leuk daar heb je 2x zoveel vrouwen als mannen :D
Ik had eens een scharrel met een Letse...die zei toen eens tegen me: " nu ben je een lettin lover"

Have fun!

• #1.992
Prima citytrip gehad! Leuk plekje hier, zou er zelf niet snel op gekomen zijn om naar Letland te gaan. Stuk of 20k stappen per dag gezet en de blaren onder m'n voeten gelopen.. :o Redelijk rond onderhoud gegeten, alleen gisteren iets meer met wat cocktails en hapjes. Heb er wel weer zin in om stevig door te cutten.

Met 3 cocktails meer alcohol in 1 dag gedronken dan dit hele jaar samen.. :p

IMG_20220505_202231.jpg
IMG_20220505_205214.jpg

IMG_20220505_184619.jpg

• #1.993
Gewogen op 81,5kg (+1,3kg) met een waist van 77,5 (+1cm), beperkte schade. Met 2 dagen sporten en m'n dieet weer opgepakt te hebben zal ik vast een hoop vocht en glycogeen verliezen.

Geen cardio zoals gepland voor vandaag, ik voelde me een beetje misselijk, duizelig en opgejaagd van de cafeïne. Ben een beetje tolerantie verloren met de vakantie denk ik.. :p Was ook terug te zien met m'n relatief hoge hartslag tijdens de training. In de plaats vandaag een kleine 150 kcal minder eten en morgen met een omweggetje naar huis fietsen na de training. Maandag weer werken en 100min fietsen, dus morgen geen cardio maar gewoon ff wat langer terug fietsen.

En de ub tren van vandaag!:

Weighted pullups
1x12xbw
3x8x8,75(+1,25kg) :fire::fire: hoppa, bijna 10kg extra gewicht. En dat tijdens een cut!

Db benchpress
1x12x20
3x8x32(+2kg,-4reps)

Db rows
2x12x32(+2kg) :fire:
1x10x32

Db standing oh press
3x10x16(+2reps)

Begon me vanaf hier ook een beetje misselijk te voelen. Heb de isolatie allemaal een setje minder gedaan.

Single-arm low-cable crossovers
2x12x14

Face pulls
2x15x23(+2,7kg)

Hammer curls
2x10x16

CGBP
2x12x52,5

De veel te hoge fitbit stats waar ik 580 kcal mee heb verbruikt :p:
Screenshot_20220507_181305_com.fitbit.FitbitMobile.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er toch weer netjes uit :thumb:

• #1.995
Ik begin veins te zien op plekken waar ik ze niet eerder gezien heb. Quads, meer op m'n kuiten, op m'n rechter bicep, schouders... Abs komen er ook steeds beter uit. Werd tijdens het poseren voor de spiegel aangesproken door iemand hoe ik zo in shape ben gekomen en of ik supplementen gebruik... :o Wel bijzonder dat het eerste waar naar gevraagd was, supplementen waren. Volgens mij was hij niet zo heel blij met het antwoord kcals tellen, rekenen en cardio.

Verder wel een goede mentale boost en bevestiging dat ik drastische resultaten heb geboekt dit jaar. Sinds ik off ben gegaan enkele jaren terug en bijna alles was verloren word ik eigenlijk niet meer aangesproken. Dit is de eerste keer sinds een lange tijd.

M'n subtiele delt veins zien er irl beter uit dan op de foto.. :( M'n massa daarintegen ziet er niet mis uit, m'n pecs beginnen ook steeds beter te vullen.
processed-bba724d3-c474-4aab-83b3-99c7d2ddcf71_FmBX0gx8.jpeg

processed-0a6c88c0-a0f5-4d92-b6f5-a45d86b26484_GflXlt4k.jpeg

Ik begin veins te zien op plekken waar ik ze niet eerder gezien heb. Quads, meer op m'n kuiten, op m'n rechter bicep, schouders... Abs komen er ook steeds beter uit. Werd tijdens het poseren voor de spiegel aangesproken door iemand hoe ik zo in shape ben gekomen en of ik supplementen gebruik... :o Wel bijzonder dat het eerste waar naar gevraagd was, supplementen waren. Volgens mij was hij niet zo heel blij met het antwoord kcals tellen, rekenen en cardio.
Begint er al goed uit te zien! Als de spuit erin gaat blaas je denk helemaal op.

Heb je ook microdosering van lsd gezegt? :roflol:

• #1.997
Begint er al goed uit te zien! Als de spuit erin gaat blaas je denk helemaal op.

Heb je ook microdosering van lsd gezegt? :roflol:
Heb nog nooit LSD gemicrodosed, alleen shrooms en 1x mescaline. Ik vind het vooral leuk om te kweken en erover te praten, mijn drugsgebruik valt verder eigenlijk heel erg mee... :roflol: De lol is er bij mij snel van af als het regelmatig wordt.

Gaat lekker, jammer dat je weer on gaat. Eindelijk iemand op 't forum die nog natty is en redelijk zelfde krachtstats heeft 😂

Wat meten je armen?

Heb nog nooit LSD gemicrodosed, alleen shrooms en 1x mescaline. Ik vind het vooral leuk om te kweken en erover te praten, mijn drugsgebruik valt verder eigenlijk heel erg mee... :roflol: De lol is er bij mij snel van af als het regelmatig wordt.
Heb ik dus ook, ik ben echt gefascineerd door hoe je jezelf cognitief er mee kan beinvloeden.

Het kweken is ook wel interessant, side business:eyebrow:

Terug
Naar boven