- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Leg eens uit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg eens uit?
Jij zei Y ik zei V, geniaal toch..
The same difference

Een Y is beter, das gewoon een V met een stang van 6.5kg.

Huh?Morgen lekker een dagje wandelen onder het genot van een postzegel.
He gonna be tripping

. Nog bescheiden gehouden met een salade als lunch en 200g dry-aged entrecote als diner ipv een kilo spareribs.
ben iets dieper gegaan in de negatieve fase, flink gestrekt
vasculariteit en looks zien er soms zeker niet veroeerd uit. Ben behoorlijk tevreden met m'n progressie sinds ik dit jaar weer voor de volle 100% er tegenaan ga. Krijg ook regelmatig commentaar van mensen om mij heen.Ja mooi! Andere mensen zijn een goede spiegel. Was het een goede zegel? En tren? Je titel is toch 'back in game voor natty gainsss'? Of is dat verouderdEn weer een UB tren! Goed paasweekend gehad, gisteren 2x uit eten met de schoonfamilie. Nog bescheiden gehouden met een salade als lunch en 200g dry-aged entrecote als diner ipv een kilo spareribs.
Merk dat maar 80% van m'n kcals plannen goed werkt. Regelmatig een stukje gebak, chocola of andere snacks wat op werk getrakteerd wordt. Of een onverwachts toetje bij de schoonouders. Hoef niets continu af te wijzen omdat ik wel 500 of op een erg actieve dag 750-1000 kcal vrij op kan vullen. En als er toch niets op m'n bord komt, kan ik 's avonds lekker een beetje brood en pindakaas naar binnen werken. Of een extra stuk pure chocola.
Misschien vragen of ik halverwege augustus kan beginnen met de cycle voor de harnas trial. Het shredden gaat wel op een aardig tempo op dit moment, zal wel een maand eerder klaar zijn. Ook wel logisch, begon ook een maand eerder.
En de tren! Gewoon lekker op een paar punten krachtgains pakken terwijl ik aardig wat vet shred:
Weighted pullups
1x12xbw
3x8x7,5(+1,25kg,-4reps) had nog 2 RIR, maar ik wil minder vaak op een RPE van 10 zitten. Te blessuregevoelig.
Db benchpress
1x12x20
3x10x30ben iets dieper gegaan in de negatieve fase, flink gestrekt
Single-arm high-cable rows
3x12x29,3(alle sets op 29,3)
Db standing oh press
3x8x16(+2kg,-4reps)
Single-arm low-cable crossovers
3x12x14(+2,7kg,-3reps)
Face pulls
3x15x20,3(+2,3kg)
Hammer curls
3x10x16(+2kg,-2reps)
CGBP
3x12x52,5(+2,5kg)
Gewicht schommelt rond de 82kg, kilo'tje of 1.5 verloren sinds ik bezig ben. Maar niet helemaal eerlijk, ben ook 1.5 week geleden creatine wezen laden. Daar kom ik wel 1.5 a 2kg van aan. Zie voor het eerst in tijden een lichte shouldervein..vasculariteit en looks zien er soms zeker niet veroeerd uit. Ben behoorlijk tevreden met m'n progressie sinds ik dit jaar weer voor de volle 100% er tegenaan ga. Krijg ook regelmatig commentaar van mensen om mij heen.
.Tren staat voor training..Ja mooi! Andere mensen zijn een goede spiegel. Was het een goede zegel? En tren? Je titel is toch 'back in game voor natty gainsss'? Of is dat verouderd.
Maar in aug/sept ga ik weer terug on, meedoen aan de harnas trial en kijken hoe het gaat. Als het er positief uit ziet blijven we weer on.

volgende week ga ik di/wo en zo/ma.
Das dus goede planning zo, ub/lb vlak voor vertrek.

had gewoon nog 1 rep er uit kunnen halen.. Op naar de 100kg tijdens het cutten..? 
Holy crap man, sinds wanneer ben jij zo een bench kei?3x5x92,5(+2,5kg)had gewoon nog 1 rep er uit kunnen halen.. Op naar de 100kg tijdens het cutten..?
Heb nog wel een weg te gaan! Dacht dat ik voorheen 12x100 deed, of iets van 102,5/105. Geen idee eigenlijk, had m'n oude log verwijderdHoly crap man, sinds wanneer ben jij zo een bench kei?
.
viel zwaarder dan verwacht

Abs van staal met de pomp na dit.
Fitbit meet 53-56, goede cardio gains wel. Bloeddruk hetzelfde op 110/60ish. Voel me er toch wat prettiger bij om later on te gaan met een lagere rust hartslag, dus cardio blijf ik mooi doen. Ook wel fijn dat ik nu nog aardig kan eten met de cut.