XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
En de pull tren!

Barbell rows
1x12x20
1x12x40
3x12x60(-5kg)
Bewust intensiteit verlaagd. Sterk gecontroleerd gedaan, focus op TUT.

Lat pulldowns
3x12x52(-2,3kg)

Rear delt rows
3x12x14(+3reps) meer gered op een oefening, het is iets!

Concentration curls
3x8x14(-4reps)

• #2.022
En een LB tren! Dat gaat natuurlijk beter dan UB.

Bulgarian split quats (per db)
1x15xbw
3x8x16(+2kg)

RDL
1x12x40
3x12x67,5(+2,5kg)

Cable crunches
3x20x41(alle sets op 20 reps) :fire::fire::fire: abs onder vuur

High-to-low woodchoppers
3x15x18

Single-leg seated leg curls
3x10x25(-5 reps)
Wat een kut stoel. Had de instellingen genoteerd na lang kutten de vorige keer, gezien die eindelijk goed werkte. Kon nu niets meer op dezelfde instellingen, maar een beetje halfgebakken werk geworden.

Single-leg leg extensions
3x8x20,3

Single-leg calf raises (smiths)
4x12x55

heb de core en kuit isolatie ff een set verlaagd voor tijdens de cut, bij het bulken terug omhoog. Lijkt me verstandiger. Merk wel dat ik eerder moe begin te raken.

• #2.023
Hoppa, een lekkere ub tren! Ook naar werk gefietst vandaag voor een goede 1100kcal en m'n totale inname op 3000. Ik had wat extra carbs na het fietsen preworkout gegeten. Vandaag een half zakje pwo van xxl genomen, kwam gisteren een zakje tegen toen ik wat ging opruimen.. :o Geen idee wanneer ik voor het laatst een pwo heb genomen, jaartje of 2 terug oid. Kon lekker op tijd trainen vandaag, leek me wel een goed idee na al dat fietsen.

Pullups
1x12xbw
3x8x10kg :fire: had nog wel 2 reps kunnen beuken, begint goed!

Db benchpress
1x12x20
3x10x32(+2reps):fire: breken de tent af! Kon hier ook nog wel 2 reps.. :o

Db rows
3x12x32(alle sets op 12x32)

Vanaf hier heb ik bewust niets meer verhoogd.. :p

Db standing oh press
3x10x16

Single-arm low-cable crossovers
3x12x11,3kg(-2,7kg) minder gewicht, meer gefocust en TUT.

Face pulls
3x15x23
Had echt zieke lichtinval tijdens de facepulls. M'n arm en delt zag er bruut uit, helaas te ver weg voor een foto.. :p

Heb de arm isolatie laten zitten. Heb de db rows met een supinated grip gedaan, die hakte wel flink in de biceps. Voelde het aan het einde nog.

Dat was me een lekkere tren wel weer. Morgen niet fietsen en lb, woensdag weer naar werk fietsen. Deze week 3x fietsen.

M'n fysiek gaat elke week goed vooruit, al stagneert de weegschschaal tussen 80 en 81kg. Zie zelfs al redelijk diepe strepen tussen m'n pecs als ik ze aanspan, meer dan ik eerder heb gezien. Heb het idee dat m'n borst ook goed reageert op de single-arm cable flyes, deed voorheen eigenlijk alleen zware benches met barbell en dumbbells voor de titten.

• #2.024
Had het idee dat m'n rechterarm stagneert. Zit nu 2cm verschil tussen links en rechts, wat eigenlijk altijd 1cm bleef. Misschien m'n tricep isolaties ook met 1 arm doen? Doe nu CGBP en overhead cable extensions, misschien single-arm pushdowns en de overhead extensions ook met 1 arm?

Had het idee dat m'n rechterarm stagneert. Zit nu 2cm verschil tussen links en rechts, wat eigenlijk altijd 1cm bleef. Misschien m'n tricep isolaties ook met 1 arm doen? Doe nu CGBP en overhead cable extensions, misschien single-arm pushdowns en de overhead extensions ook met 1 arm?
Unilateral cable pushdowns zijn wel lekker, zou sowieso standaard 1 unilateral doen voor eigenlijk alle spieren.

• #2.026
Vandaag in de les: "Meneer bent u aan het droogtrainen? U heeft allemaal aders op uw onderarmen." Dat zijn de dingen die we graag horen.. :D Vooral dat ze de juiste term aders gebruiken en geen slagaders... :p
IMG_20220517_161825~2.jpg

IMG_20220517_165542.jpg

En natuurlijk weer een tren vandaag! De beentjes waren weer aan de beurt. Heb nu al geen zin meer in het fietsen morgen.

Deadlifts
1x6x30(+1rep)
1x6x50(+1rep)
1x6x70(+1rep)
1x5x90(-15kg)
Het idee was een iets intensere opbouw, minder intense laatste set. Wilde nog 5x100 doen ipv 5x105, In het kader van geen blessures oplopen. Maar vond 90 al een beetje moeilijk aanvoelen. Denk dat ik net als squats ook de deadlift gewoon met pensioen laat gaan. Te blessuregevoelig voor niets. Moet nog even bedenken wat het alternatief wordt. RDLs blijf ik er wel in houden.

Db lunges (per db)
1x12x6
1x12x12
1x8x20(-4reps & 8 halve reps gedaan)
2x10x16
Lag toch niet aan de deadlifts, m'n kracht is gewoon ruk in de benen. Ook voelde de oefening niet zo heel soepel op m'n heup. Blijf wel bij m'n punt geen DLs meer te doen. :p

Cable crunches
3x20x43,3(+2,3kg)

Pallof press
3x15x25,3(+2,3kg)
Core heb ik dan weer de tent mee afgebroken. Gezien krachtverlies alleen in de benen zit, komt het zeker door het fietsen. Cable crunches zijn toch wel m'n favoriet geworden, de zieke verzuring alleen in de abs voelt goed.

Was al ruim een uur bezig, isolatie laten zitten. M'n benen waren duidelijk niet op z'n best. Heb de tren mooi afgesloten met 2 goede oefeningen. Ben nu wel weer toe aan het bulken.. De spiegel ziet er steeds leuker uit, maar het trainen wordt wel steeds minder leuk. Maar nu ff goed doorzetten, zodat ik daarna in een range van 10-14% bf kan bulken en cutten ipv 14-20 bijvoorbeeld.

Vrijdag is de volgende leg day op een flinke onweersdag, dus komt mooi uit. Goed moment om niet te fietsen en na de tren maar een half uurtje cardio te doen.

Vandaag in de les: "Meneer bent u aan het droogtrainen? U heeft allemaal aders op uw onderarmen." Dat zijn de dingen die we graag horen.. :D Vooral dat ze de juiste term aders gebruiken en geen slagaders... :p
IMG_20220517_161825~2.jpg

IMG_20220517_165542.jpg

En natuurlijk weer een tren vandaag! De beentjes waren weer aan de beurt. Heb nu al geen zin meer in het fietsen morgen.

Deadlifts
1x6x30(+1rep)
1x6x50(+1rep)
1x6x70(+1rep)
1x5x90(-15kg)
Het idee was een iets intensere opbouw, minder intense laatste set. Wilde nog 5x100 doen ipv 5x105, In het kader van geen blessures oplopen. Maar vond 90 al een beetje moeilijk aanvoelen. Denk dat ik net als squats ook de deadlift gewoon met pensioen laat gaan. Te blessuregevoelig voor niets. Moet nog even bedenken wat het alternatief wordt. RDLs blijf ik er wel in houden.

Db lunges (per db)
1x12x6
1x12x12
1x8x20(-4reps & 8 halve reps gedaan)
2x10x16
Lag toch niet aan de deadlifts, m'n kracht is gewoon ruk in de benen. Ook voelde de oefening niet zo heel soepel op m'n heup. Blijf wel bij m'n punt geen DLs meer te doen. :p

Cable crunches
3x20x43,3(+2,3kg)

Pallof press
3x15x25,3(+2,3kg)
Core heb ik dan weer de tent mee afgebroken. Gezien krachtverlies alleen in de benen zit, komt het zeker door het fietsen. Cable crunches zijn toch wel m'n favoriet geworden, de zieke verzuring alleen in de abs voelt goed.

Was al ruim een uur bezig, isolatie laten zitten. M'n benen waren duidelijk niet op z'n best. Heb de tren mooi afgesloten met 2 goede oefeningen. Ben nu wel weer toe aan het bulken.. De spiegel ziet er steeds leuker uit, maar het trainen wordt wel steeds minder leuk. Maar nu ff goed doorzetten, zodat ik daarna in een range van 10-14% bf kan bulken en cutten ipv 14-20 bijvoorbeeld.

Vrijdag is de volgende leg day op een flinke onweersdag, dus komt mooi uit. Goed moment om niet te fietsen en na de tren maar een half uurtje cardio te doen.
Hoe oud zijn je leerlingen? Misschien kan je een damen haar cijfers helpen tegen over wat compensatie :eyebrow:

• #2.030
Hahaha dan snap ik het, maar eigenlijk ben jij dus de 'coole' leraar van de school? Ik bedoel, psychedelica en sporten. Je zou mijn lievelings leraar zijn! :roflol:
Ben wel one of a kind ja..:roflol: Heb welgeteld 3 collega's die weten wat de woorden bulken en cutten inhouden, waarvan er 2 wat massa hebben.

Psychedelica ben ik heel stiekem in, alleen een echte kenner zal het door hebben. Mijn leerlingen zullen als ze van school af zijn en ooit wat over peyotes of San pedro's leren, realiseren dat de afbeeldingen die ik van mijn eigen planten gebruikte diezelfde psychoactieve planten zijn. Ik gebruik regelmatig mijn peyotes om uitleg over wortels te geven of een foto van mijn omgehakte Peruvian torch als ik uitleg geef over het stekken van planten... :D

Ben wel one of a kind ja..:roflol: Heb welgeteld 3 collega's die weten wat de woorden bulken en cutten inhouden, waarvan er 2 wat massa hebben.

Psychedelica ben ik heel stiekem in, alleen een echte kenner zal het door hebben. Mijn leerlingen zullen als ze van school af zijn en ooit wat over peyotes of San pedro's leren, realiseren dat de afbeeldingen die ik van mijn eigen planten gebruikte diezelfde psychoactieve planten zijn. Ik gebruik regelmatig mijn peyotes om uitleg over wortels te geven of een foto van mijn omgehakte Peruvian torch als ik uitleg geef over het stekken van planten... :D
Jij bent echt een held, had ik maar zo'n docent:(

Waar leer je eigenlijk in?

• #2.033
Denk dat ik volgende week m'n kcal op niet-fietsdagen ga verlagen naar 2500 en fietsdagen 2750 houden (doe nu soms 3000 op fietsdagen). Stagneer nog steeds tegen de grens van 80 aan (80,3 vandaag), waist rond 77cm. M'n armen zijn wel aardig variabel, links was nu 38,5 en rechts 38. Tot zover het 2cm verschil. Vond het al apart dat het ineens zo groot was, terwijl het jaren eigenlijk stabiel +-1cm verschil bleef houden.

Deze week hopelijk de <80kg doorbreken door al het cardio. Maar gezien ik al 4kg ben verloren en al ff bezig ben lijkt een kcal verlaging mij nu wel de volgende stap.

• #2.034
Heb 300x8mg ephedrine uit Canada ontvangen, stuk sneller dan verwacht. Ff kijken wanneer ik er mee ga beginnen. Misschien volgende week, als ik dan toch m'n kcals verlaag. Das dan precies 2 maanden voordat ik klaar wil zijn met shredden. Misschien iets in de trend van eerste week 8mg, tweede week 16mg, dan 24 om tot slot een maandje 2x24mg te doen. Heb wel eens eerder ECA gebruikt, een derde dose zit er voor mij niet in. Ben te gevoelig voor stims, slaap kan ik dan wel vergeten. Maar een dose om 7 en een dose om 12 kan ik wel.

Cafeïne houd ik wel laag, heb specifiek enkele uren gezocht naar zuivere ephedrine omdat ik geen aspirine wil en geen 1g per dag aan cafeïne naar binnen wil werken. Misschien tabs van 100mg nemen ernaast, en verder m'n gewone koffie/thee inname houden. Momenteel heb ik nog niet het idee dat het nodig is, maar denk als de kcals 10% verder gaan zakken dat het iets moeilijker gaat worden. Met 8/16mg per dag zit ik ook sowieso al best laag in de eerste weken.

Heb 300x8mg ephedrine uit Canada ontvangen, stuk sneller dan verwacht. Ff kijken wanneer ik er mee ga beginnen. Misschien volgende week, als ik dan toch m'n kcals verlaag. Das dan precies 2 maanden voordat ik klaar wil zijn met shredden. Misschien iets in de trend van eerste week 8mg, tweede week 16mg, dan 24 om tot slot een maandje 2x24mg te doen. Heb wel eens eerder ECA gebruikt, een derde dose zit er voor mij niet in. Ben te gevoelig voor stims, slaap kan ik dan wel vergeten. Maar een dose om 7 en een dose om 12 kan ik wel.

Cafeïne houd ik wel laag, heb specifiek enkele uren gezocht naar zuivere ephedrine omdat ik geen aspirine wil en geen 1g per dag aan cafeïne naar binnen wil werken. Misschien tabs van 100mg nemen ernaast, en verder m'n gewone koffie/thee inname houden. Momenteel heb ik nog niet het idee dat het nodig is, maar denk als de kcals 10% verder gaan zakken dat het iets moeilijker gaat worden. Met 8/16mg per dag zit ik ook sowieso al best laag in de eerste weken.
Kijk nu kan ik het googlen maar jij bent toch docent;) Wat is het?

• #2.036
Kijk nu kan ik het googlen maar jij bent toch docent;) Wat is het?
Een milde stimulant, bekend vanwege zijn vetverbrandende en hongeronderdrukkende effect. Vetverbranding stelt weinig voor, een tot 5% verhoogde metabolisme bij 3x per dag 25mg + 200mg cafeïne oid. Gaat mij vooral voor de hongeronderdrukking, daar is het erg effectief voor.

Een milde stimulant, bekend vanwege zijn vetverbrandende en hongeronderdrukkende effect. Vetverbranding stelt weinig voor, een tot 5% verhoogde metabolisme bij 3x per dag 25mg + 200mg cafeïne oid. Gaat mij vooral voor de hongeronderdrukking, daar is het erg effectief voor.
Interessant, thx:)

Ik heb erder last van het moe zijn dan de honger helaas.

• #2.038
Interessant, thx:)

Ik heb erder last van het moe zijn dan de honger helaas.
Het is uiteraard ook stimulerend.. :p Maar mijn honger is niet te houden, de enige reden dat ik nu verder dan ooit ben gekomen is omdat ik met geld smijt naar eten. Bergen aan groenten en fruit per dag + clean, kcal arm en lekker eten. Ik neem 4-5 bakken voedsel en een shake mee naar werk, waarvan maar 1-2 gevuld zijn met een eiwitrijke maaltijd. De rest zit bomvol met een combi van paprika's, radijsjes, wortels, komkommers of bleekselderij, verder nog 2 bananen, een halve grapefruit en een bak vol met fruit met een diverse portie of 4. Dan 's avonds bij m'n caseine shake nog 2 kiwi's, met schil en pesticiden.

Het is uiteraard ook stimulerend.. :p Maar mijn honger is niet te houden, de enige reden dat ik nu verder dan ooit ben gekomen is omdat ik met geld smijt naar eten. Bergen aan groenten en fruit per dag + clean, kcal arm en lekker eten. Ik neem 4-5 bakken voedsel en een shake mee naar werk, waarvan maar 1-2 gevuld zijn met een eiwitrijke maaltijd. De rest zit bomvol met een combi van paprika's, radijsjes, wortels, komkommers of bleekselderij, verder nog 2 bananen, een halve grapefruit en een bak vol met fruit met een diverse portie of 4.
Klinkt wel echt kapot lekker eten man, beetje jaloers:p

Het is uiteraard ook stimulerend.. :p Maar mijn honger is niet te houden, de enige reden dat ik nu verder dan ooit ben gekomen is omdat ik met geld smijt naar eten. Bergen aan groenten en fruit per dag + clean, kcal arm en lekker eten. Ik neem 4-5 bakken voedsel en een shake mee naar werk, waarvan maar 1-2 gevuld zijn met een eiwitrijke maaltijd. De rest zit bomvol met een combi van paprika's, radijsjes, wortels, komkommers of bleekselderij, verder nog 2 bananen, een halve grapefruit en een bak vol met fruit met een diverse portie of 4. Dan 's avonds bij m'n caseine shake nog 2 kiwi's, met schil en pesticiden.
Make It Rain Money GIF

Terug
Naar boven