Gewogen op 80,1kg met m'n waist weer op 76,5cm, heb me goed in kunnen houden op vakantie.

Zo m'n verjaardag (morgen jarig) bij m'n ouders thuis vieren, dus ben daar wezen sporten en een half uur naar huis wezen lopen. Anders moest ik vanmorgen gaan haasten, niet zo'n zin in. Kon ik ook m'n zusje weer ff helpen om er terug in te komen.. Moest m'n broertje perse ook mee, helemaal geen zin om met 3 man te sporten..

Vind 2 al erg zat. Heb maar gewoon autistisch m'n oordopjes in gehouden, behalve als ik ff feedback gaf. En niet met 3 man op dezelfde apparaat blijven hangen.
Beetje jammer dat m'n broertje een beetje hersenloos lift. Vraagt continu voor advies, maar doet er vervolgens niets mee. Ruk trainingsschema met veel te veel volume voor een beginner, vent sport net en probeert al te 1rm'en met retarded vorm. Enige wat die wilt is adviezen voor supplementen en hulpmiddelen zoals een belt. Maar goed, niet mijn probleem.
De LB tren!
Deadlifts
1x5x45
1x5x65
1x5x85
1x5x105
(+2,5kg op elke set)
Db lunges (per db)
1x12x5
1x12x12
3x12x20(+2kg)
Hanging knee raises
4x12x4 Ipv cable crunches, de kabels hier zijn ruk. Kan de grond niet raken omdat het niet lang genoeg door kan. Nu echt hangend gedaan, bij de standaard basic leunde ik eigenlijk op m'n armen ipv hangend. Dus kon een stuk minder hebben. Alsnog een kut oefening, m'n voeten raakten de grond steeds omdat de bar te laag was.
Pallof press
4x15x23
Single-leg seated leg curls
3x15x25(+3reps)
Wel een andere leg curls dan in m'n standaard basic.
Single-leg leg extensions
3x10x20,3(terug naar 10 reps)
Eigenlijk 10x20.
Single-leg calf raises (smiths)
5x12x55
Beetje een tegenvallende training. Geen fijne basic om in te sporten.
Nog een koude foto van gistermorgen. M'n delts komen er wel lekker uit! Aardig wat massa op gepakt lijkt het, vooral de rear delt.