XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Gaat lekker, jammer dat je weer on gaat. Eindelijk iemand op 't forum die nog natty is en redelijk zelfde krachtstats heeft 😂

Wat meten je armen?
39cm, valt nog tegen maar oogt wel wat groter vind ik.
Heb ik dus ook, ik ben echt gefascineerd door hoe je jezelf cognitief er mee kan beinvloeden.

Het kweken is ook wel interessant, side business:eyebrow:
Ik vind het zelf vooral erg interessant hoe je alles zo anders waar kunt nemen, alsof je een kijkje op de wereld neemt vanuit andere ogen. Een extra pluspunt is dat m'n hoofd er anders op werkt, heb dan ook even geen last van 24/7 nadenken over alles met m'n adhd. Gewoon enkele uren m'n hoofd op 0 en alles om mij heen waarderen en bewonderen. :D

Ik vind het zelf vooral erg interessant hoe je alles zo anders waar kunt nemen, alsof je een kijkje op de wereld neemt vanuit andere ogen. Een extra pluspunt is dat m'n hoofd er anders op werkt, heb dan ook even geen last van 24/7 nadenken over alles met m'n adhd. Gewoon enkele uren m'n hoofd op 0 en alles om mij heen waarderen en bewonderen. :D
Ik heb alleen nog wiet gerookt, maar heb al levens lang depressie maar het is niet alsof ik me vrolijk of blij erdoor voel maar ik waardeer dingen eerder als je snap wat ik bedoel. Muziek klinkt weer alsof ik het voor het eerst hoor, natuur is gewoon prachtig.

Wil wel een keer lsd en zo doen maar wel houden bij psychedlics, stollingziekte + bijvoorbeeld cocaine is niet zo slim maar trekt me ook gewoon niet aan :o

• #2.004
Ik heb alleen nog wiet gerookt, maar heb al levens lang depressie maar het is niet alsof ik me vrolijk of blij erdoor voel maar ik waardeer dingen eerder als je snap wat ik bedoel. Muziek klinkt weer alsof ik het voor het eerst hoor, natuur is gewoon prachtig.

Wil wel een keer lsd en zo doen maar wel houden bij psychedlics, stollingziekte + bijvoorbeeld cocaine is niet zo slim maar trekt me ook gewoon niet aan :o
Dat snap ik zeker! Het probleem is vooral dat mensen die er onbekend mee zijn het niet snappen.. :p Ik vind het altijd wel jammer dat ik eigenlijk mezelf niet kan zijn in het openbaar. Mijn psychedelica gebruik wordt zwaar naar gefronsd, dat terwijl de mensen zelf binge drinken, roken, fysiek inactief zijn en vaste klant bij de mac. Vervolgens word ik raar aangekeken als ik bij de vrijmibo op werk alcoholvrij drink, want alcohol is gezelligheid. Maar als ik zeg dat ik ooit wel eens truffels heb gedaan (subtiele poging om mezelf te tonen), wordt dat apart gevonden door een hoop.

Ook een verstandige keuze om bij psychedelica te blijven, qua fysieke schade is het nihil. Met verstandig gebruik is het de meest veilige groep aan middelen.

Dat snap ik zeker! Het probleem is vooral dat mensen die er onbekend mee zijn het niet snappen.. :p Ik vind het altijd wel jammer dat ik eigenlijk mezelf niet kan zijn in het openbaar. Mijn psychedelica gebruik wordt zwaar naar gefronsd, dat terwijl de mensen zelf binge drinken, roken, fysiek inactief zijn en vaste klant bij de mac. Vervolgens word ik raar aangekeken als ik bij de vrijmibo op werk alcoholvrij drink, want alcohol is gezelligheid. Maar als ik zeg dat ik ooit wel eens truffels heb gedaan (subtiele poging om mezelf te tonen), wordt dat apart gevonden door een hoop.

Ook een verstandige keuze om bij psychedelica te blijven, qua fysieke schade is het nihil. Met verstandig gebruik is het de meest veilige groep aan middelen.
100% mee eens, natuurlijk is alcohol leuk -een keer in de zoveel tijd. Bijvoorbeeld op carnaval zuip ik me helemaal krom, of een keer in de paar maanden maar qua katers heb ik niet veel last totdat je het vergelijkt met wiet.

Maar met bijvoorbeeld alcohol wordt ik weer losser, ben ik sociaal maar ga ik ook met ouwe wijven flirten:roflol:

Ik hou het nog ff bij wiet omdat m'n hersenen nog niet volledig zijn ontwikkeld, maar blow ook alleen op zaterdag als ik niet teveel te doen heb. En dan is het stoned zijn maar dat ik nog door 't bos kan wandelen.

• #2.006
100% mee eens, natuurlijk is alcohol leuk -een keer in de zoveel tijd. Bijvoorbeeld op carnaval zuip ik me helemaal krom, of een keer in de paar maanden maar qua katers heb ik niet veel last totdat je het vergelijkt met wiet.

Maar met bijvoorbeeld alcohol wordt ik weer losser, ben ik sociaal maar ga ik ook met ouwe wijven flirten:roflol:

Ik hou het nog ff bij wiet omdat m'n hersenen nog niet volledig zijn ontwikkeld, maar blow ook alleen op zaterdag als ik niet teveel te doen heb. En dan is het stoned zijn maar dat ik nog door 't bos kan wandelen.
Proberen vol te houden zo! Nou is eigenlijk alles een stuk slechter voor een puber/adolescent.. :p Cannabis heeft amper negatieve gevolgen bij volwassenen (als in een volledig ontwikkeld brein rond een jaar of 25), maar bij adolescenten heeft het significante gevolgen in de ontwikkeling van het brein. Maar dan is er wel een groot verschil met 1x pw een beetje blowen en 5x per week een paar gram naar binnen jagen, dus je bent voor een gebruikende puber goed bezig! :D

Proberen vol te houden zo! Nou is eigenlijk alles een stuk slechter voor een puber/adolescent.. :p Cannabis heeft amper negatieve gevolgen bij volwassenen (als in een volledig ontwikkeld brein rond een jaar of 25), maar bij adolescenten heeft het significante gevolgen in de ontwikkeling van het brein. Maar dan is er wel een groot verschil met 1x pw een beetje blowen en 5x per week een paar gram naar binnen jagen, dus je bent voor een gebruikende puber goed bezig! :D
Dat klopt helemaal, het zou krom zijn als ik me zo bezig hou met voeding en training maar me hersenen kapot blow. Vriend van me rookt zo grammetje per dag, maar ja slim was ie toch al niet.

• #2.008
Gewogen op 81,5kg (+1,3kg) met een waist van 77,5 (+1cm), beperkte schade. Met 2 dagen sporten en m'n dieet weer opgepakt te hebben zal ik vast een hoop vocht en glycogeen verliezen.
Normaal gesproken ben ik aan het einde van de dag een kilo of 2 zwaarder. Moest vandaag zo vaak naar de wc, dacht laat ik mezelf maar eens voor de lol wegen voor het slapen. Ben gewoon al 100g lichter dan vanmorgen.. :roflol:

• #2.009
Gewogen op 80,1kg met m'n waist weer op 76,5cm, heb me goed in kunnen houden op vakantie. :p Zo m'n verjaardag (morgen jarig) bij m'n ouders thuis vieren, dus ben daar wezen sporten en een half uur naar huis wezen lopen. Anders moest ik vanmorgen gaan haasten, niet zo'n zin in. Kon ik ook m'n zusje weer ff helpen om er terug in te komen.. Moest m'n broertje perse ook mee, helemaal geen zin om met 3 man te sporten.. :roflol: Vind 2 al erg zat. Heb maar gewoon autistisch m'n oordopjes in gehouden, behalve als ik ff feedback gaf. En niet met 3 man op dezelfde apparaat blijven hangen.

Beetje jammer dat m'n broertje een beetje hersenloos lift. Vraagt continu voor advies, maar doet er vervolgens niets mee. Ruk trainingsschema met veel te veel volume voor een beginner, vent sport net en probeert al te 1rm'en met retarded vorm. Enige wat die wilt is adviezen voor supplementen en hulpmiddelen zoals een belt. Maar goed, niet mijn probleem.

De LB tren!

Deadlifts
1x5x45
1x5x65
1x5x85
1x5x105
(+2,5kg op elke set)

Db lunges (per db)
1x12x5
1x12x12
3x12x20(+2kg)

Hanging knee raises
4x12x4 Ipv cable crunches, de kabels hier zijn ruk. Kan de grond niet raken omdat het niet lang genoeg door kan. Nu echt hangend gedaan, bij de standaard basic leunde ik eigenlijk op m'n armen ipv hangend. Dus kon een stuk minder hebben. Alsnog een kut oefening, m'n voeten raakten de grond steeds omdat de bar te laag was.

Pallof press
4x15x23

Single-leg seated leg curls
3x15x25(+3reps)
Wel een andere leg curls dan in m'n standaard basic.

Single-leg leg extensions
3x10x20,3(terug naar 10 reps)
Eigenlijk 10x20.

Single-leg calf raises (smiths)
5x12x55

Beetje een tegenvallende training. Geen fijne basic om in te sporten.

Nog een koude foto van gistermorgen. M'n delts komen er wel lekker uit! Aardig wat massa op gepakt lijkt het, vooral de rear delt.

IMG_20220507_222905.jpg

Hee kerel, goeie morgen!
Fijne verjaardag gewenst vandaag :rocker2:

Van harte kerel! Fijne dag :)

Gefelicifeerd:joint:

• #2.014
Dank allen! :D

Conditie is de goede kant op aan het gaan. Gemiddeld 1.5km/u(18,2) sneller gefietst rond dezelfde hartslag en minder moeite vergeleken met voorheen. Niet terug hoeven schakelen bij de stukjes omhoog.

Morgen neem ik even een echte rustdag. Was van plan te sporten, maar niet zo'n handig idee met m'n activiteit vandaag. :p Een aardig stukje gelopen, bijna 2 uur heen en terug naar werk gefietst, nog ff langs de intratuin gefietst, m'n planten verzorgd en zo schoonmaken.. Zit volgens de fitbit nu al bijna op 4400 kcal verbruikt om 6 uur. :D Recordje sinds ik dit ding heb.

Screenshot_20220509_180903_com.fitbit.FitbitMobile.jpg

Ik neem aan dat je de Fitbit op "cycling" zet als je fiets. Tracked jouw Fitbit dan ook stappen?

Heb nu +4k stappen met spinnen, terwijl ik dus niet loop... :emo:

• #2.016
Ik neem aan dat je de Fitbit op "cycling" zet als je fiets. Tracked jouw Fitbit dan ook stappen?

Heb nu +4k stappen met spinnen, terwijl ik dus niet loop... :emo:
Goede vraag, als ik bij 'impact' kijk, geeft die geen stappen aan. Zou het dan een keer voor en na moeten checken.

• #2.017
Een uur wezen tegenwindfietsen vandaag op de terugweg, had echt intense honger onderweg en compleet uitgeput toen ik thuis kwam. Wilde bijna bij een bakkerij stoppen.. :o Maar had thuis burgers voor diner en een halve pint oppo ijs als toetje. Had behoefte aan meer, dus heb de hele pint maar leeggevreten. Mag wel op 2900-3000 kcal vandaag met m'n activiteit.

De tren volgt zo, m'n telefoon springt steeds over waardoor ik weer te vroeg gepost heb... :D Ga iig ppl doen de komende dagen. M'n benen zijn morgen echt niet hersteld van het tegenwindfietsen, dus wil geen benen doen. Heb vandaag meer behoefte aan iets meer vrije tijd, dus 45min vandaag, 45min morgen sporten komt me iets beter uit ipv een rustdag tussen ub en lb.

• #2.018
En de push tren:

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60
1x5x95 :fire::fire: bijna de laatste rep gefaald
1x5x92,5 (had niet het idee 95kg nog een keer aan te kunnen.. :D)
Geen 3e set gedaan, viel me een beetje zwaar op de pols de tweede set.

Incline db benchpress (30°)
1x12x12
3x10x24(-2reps)
Heb het idee dat de cut er in begint te slijpen..

Single-arm high-cable crossovers
3x12x11,3(-2,7kg)
Langzaam en goed geconcentreerd, volledig op de mind-mossel connectie, strek en TUT

Side raises
3x15x8

Overhead rope extensions
3x20x27

Niet zo'n hele spannende training, viel een beetje tegenvaller. Maar kan ook komen omdat ik maandag en vandaag gefietst heb, zit gemiddeld op ma/di/wo op een tekort van 1000-1500 kcal per dag, waarbij 1500 hetgeen m'n fitbit aangeeft is. Genoeg naar werk wezen fietsen voor deze week.

Laatst bewerkt:
  • #2.019
Gewicht neemt langzaam toe de laatste dagen, zelfs mn waist is naar 78cm gestegen. Kan me niet voorstellen dat ik op 2750kcal aankom met een gemiddeld verbruik van 3800 kcal. Laatste dagen naar 81 geschoten en nu op 81,8kg. Spiegel ziet er wel prima uit. Misschien wat bloat van de groentes oid?

ik kom van bepaalde producten ook heel de week bloated over op de weegschaal, heb er gelukkig al enkele kunnen vinden dus die mijd ik idd wel.

Terug
Naar boven