En toen stond je daar voor gesloten hekken.. M'n fiets ligt nog op werk, m'n vriendin moest mij laatst ophalen voor een bezichtiging. Dus ik dacht ik loop ff 22min naar werk toe en fiets dan door naar de basic. 22min terug mogen lopen, dan nog door naar de basic en terug is in totaal nog een uur. Had m'n planning strak gepland voor vandaag, moet zo gaan voor een BBQ, blijf dan ook bij m'n vriendin slapen. Morgen door naar m'n ouders in Hengelo voor het goede nieuws, dus geen tijd meer om dit weekend nog de beentjes te doen. Maar de bezichtiging waardoor mijn fiets nu ontoereikbaar is en ik niet meer kan sporten is wel ons nieuwe huis geworden, dus ik heb niets te klagen..
Denk dat ik maandag dan maar gewoon de bovenlichaam doe, dinsdag de beentjes en do/vr push/pull. Had sowieso geen zin in benen met de PIP, dus dat komt goed uit.

Vanaf volgende week rouleer ik met schouders en borst, benen zijn een ramp om in te prikken. Gisteren mank gelopen na 2 uur stil gezeten te hebben.
Tegelijkertijd met een toenemende hartslag is m'n hartslagvariabiliteit flink gezakt. Hoop wel dat het een keer ophoudt en m'n hartslag terug omlaag gaat..

Kan wel mooi zien dat de gear duidelijk iets doet en er zeker een hoop testo door m'n lichaam circuleert. Begon ook al te merken dat de pump steeds heftiger begint te worden, al weet ik nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Tijdens het sporten is het misschien leuk, maar met net 45min te wandelen begon het tegen het randje van storend aan te komen. In tegenstelling tot Arnold voelt het bij mij niet als klaarkomen..