AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Zo ongeveer idd. Ik had meer hoop in de extra kcal, heb in tijden niet meer zoveel gegeten. Heb ook het idee dat ik onbewust veel actiever ben en dan m'n eetlust met de AAS flink gestegen is. Dacht dat ik met een leuk beetje kcal wel sneller vooruit zou gaan, zoals begin dit jaar toen ik eindelijk weer 100% er tegenaan ging. Krachtgains na krachtgains gemaakt.
Zo iets gaat als een stoomlocomotief. Komt langzaam op gang maar als je eenmaal vaart hebt ga je hard.

Je bent gewoon ongeduldig volgens mij. En dat snap ik helemaal.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
En toen stond je daar voor gesloten hekken.. M'n fiets ligt nog op werk, m'n vriendin moest mij laatst ophalen voor een bezichtiging. Dus ik dacht ik loop ff 22min naar werk toe en fiets dan door naar de basic. 22min terug mogen lopen, dan nog door naar de basic en terug is in totaal nog een uur. Had m'n planning strak gepland voor vandaag, moet zo gaan voor een BBQ, blijf dan ook bij m'n vriendin slapen. Morgen door naar m'n ouders in Hengelo voor het goede nieuws, dus geen tijd meer om dit weekend nog de beentjes te doen. Maar de bezichtiging waardoor mijn fiets nu ontoereikbaar is en ik niet meer kan sporten is wel ons nieuwe huis geworden, dus ik heb niets te klagen.. :D

Denk dat ik maandag dan maar gewoon de bovenlichaam doe, dinsdag de beentjes en do/vr push/pull. Had sowieso geen zin in benen met de PIP, dus dat komt goed uit. :roflol: Vanaf volgende week rouleer ik met schouders en borst, benen zijn een ramp om in te prikken. Gisteren mank gelopen na 2 uur stil gezeten te hebben.

Tegelijkertijd met een toenemende hartslag is m'n hartslagvariabiliteit flink gezakt. Hoop wel dat het een keer ophoudt en m'n hartslag terug omlaag gaat.. :o Kan wel mooi zien dat de gear duidelijk iets doet en er zeker een hoop testo door m'n lichaam circuleert. Begon ook al te merken dat de pump steeds heftiger begint te worden, al weet ik nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Tijdens het sporten is het misschien leuk, maar met net 45min te wandelen begon het tegen het randje van storend aan te komen. In tegenstelling tot Arnold voelt het bij mij niet als klaarkomen..:p

1662200623749.png
1662200612863.png

Die hartslag stijgt idd flink zeg, is de knik precies ook bij de eerste injectie?

• #2.304
Die hartslag stijgt idd flink zeg, is de knik precies ook bij de eerste injectie?
Yep, echt exact vanaf dag 1 is m'n hartslag omhoog gegaan en hartslagvariabiliteit keihard gekelderd. M'n fitbit is nog behoorlijk conservatief in het berekenen van m'n gemiddelde rusthartslag, die maakt er een rustig oplopende trend van. Maar eigenlijk schoot het haast direct overdag naar rond de 70-75 en tijdens slaap 55-60, een stijging van 10-15 slagen 's nachts en 15-20 slagen overdag. Het begint nu te normaliseren rond 65, wat redelijk overeenkomt met de gemiddelde stijging die ik vanaf dag 1 al heb. Vandaag en gisteren zijn beide op 65 slagen blijven hangen.

Nou, dan zit je niet in de placebo groep :roflol:

• #2.307
Begin al duidelijk de AAS te merken. Libido neemt toe, pumps nemen toe, huid is ietsjes vettiger. Helaas ook puffy nips. Gezien m'n gyno ervaring in het verleden ga ik morgen maar gelijk beginnen met aromasin op 12.5mg 3x pw met het pinnen. Beetje laag beginnen qua dosis. Zie er ook echt zacht uit, maar heb dit weekend ook weer veel gevierd en gegeten.. :p
PXL_20220904_222021267.jpg
PXL_20220904_222000625.jpg

Laatst bewerkt:
  • #2.309
Dat is imo niet bepaald laag :o
Zat een beetje rond te kijken en ik zie doseringen als 12,5ed/25 eod wel redelijk veel rondgaan. Maar ben er nog niet aan begonnen, ik houd het nog even in de gaten. Het is alleen puffy, maar nog niet gevoelig. Kan me herinneren dat voordat ik gyno kreeg, ik eerst gevoelige tepels kreeg. Dus ik wacht het nog wat af tot de volgende stage voordat ik aan een AI begin.

Zijn wel echt kut pillen om goed te breken, kwartjes zijn niet te doen. Maar misschien dan 12.5mg 2x pw doen als het er op aan komt.

• #2.310
En een push tren! Ik doe morgen pull en overmorgen legs. Komt iets beter uit qua tijd. Vandaag laat pas kunnen sporten en morgen ook werken tot 6/half 7 met mentorgesprekken. Push/pull kost me een stuk minder tijd om volledig te doen dan UB/LB. Bovenlichaam heeft ook mijn prioriteit, m'n benen groeien toch al als ik er naar kijk. :o Woensdag vroeg klaar en alle tijd voor legs. Moet een beetje puzzelen de komende tijd om zo optimaal mogelijk te trainen met de drukke planning. Scheelt al een hoop als ons hypotheek rond is en we niets meer te zoeken hebben bij de makelaar en hypotheekadviseur.

En de tren!

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60
1x10x80
2x6x85

Incline db benchpress (30°)
1x15x12
3x10x24

Single-arm high-cable crossovers
3x15x6,8+2,3ML(+microload,-5reps)

Cable lateral raises
3x15x2,3

Single-arm overhead extensions
3x15x6,8

Tricep pushdowns
3x12

Ik moet nog even kijken naar een alternatief op CGBP. Ik denk dat het teveel voor m'n polsen zal zijn met benchpress en Incline DBs op dezelfde dag. Heb nu pushdowns gedaan, maar ik weet nog niet of ik die vast ga houden of een ander doe.

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60
1x10x80
2x6x85
Zou persoonlijk dit nooit doen. Die 85kg is je werkset, maar die 3 voorgaande sets kosten jou zeker weten kracht die je dus niet meer hebt op je werksets terwijl de juist tellen. Halveer de reps en ga all in op het topgewicht, indien je het idee het niet warm te zijn dan doe je 80kg x 5 bij 2/3 losse sets.

• #2.312
Zou persoonlijk dit nooit doen. Die 85kg is je werkset, maar die 3 voorgaande sets kosten jou zeker weten kracht die je dus niet meer hebt op je werksets terwijl de juist tellen. Halveer de reps en ga all in op het topgewicht, indien je het idee het niet warm te zijn dan doe je 80kg x 5 bij 2/3 losse sets.
Die 80kg was ook al een werkset idd, bedacht toen om toch maar weer low rep/high weight te gaan zoals voorheen. Die 60kg is wel een warmup, maar misschien ook iets minder dan x12 doen. Kost idd wel wat meer energie.

• #2.313
M'n planning verandert minuut bij minuut. :o Ik had vandaag 3 tussenuren waarin ik wilde sporten, werden we gebeld door zowel de makelaar als hypotheekadviseur. Ons contract moet donderdag wel ondertekend worden, dus moetenwe schuiven met de planning. Planning was eerst vrijdag, maar dat kon toch niet. Met de adviseur weer wat documenten aanleveren, ondertekenen, nu ook mentorgesprekken van donderdag moeten verplaatsen om toch dan te kunnen ondertekenen. Gelukkig ben ik onregelmatigheid gewend in het onderwijs.. :roflol:

Geen tijd meer om te sporten in de tussenuren, dus zal vanavond om half 8 moeten. Donderdag nu ook. :p

• #2.314
Heb de pull tren niets meer of minder gedaan. Zelfde gewicht, zelfde reps. Was echt leeg na deze dag. Had geen energie om nog veel te doen, dus heb alles op hetzelfde gelaten. Niet dat ik het gevoel had veel meer gewicht te kunnen verplaatsen. :p Ondanks de hoge motivatie was vandaag wel even mentaal doordrukken.

Ook fijn dat er morgen ineens last minute een sectieoverleg is gepland. Tot zover mijn enige rustige dag van de week. Mag nu een uur wachten op de vergadering om daarna nog een uur of 1,5 bezig te zijn.

maak een stabiel plan, en houd je daar aan. ook qua gebruik.
HCG kun je prima boosten met na 6 weken 10injects 500iu eod.(2x)
Zet je slin in je benen ?
kan ook goed in je pecs en delts

• #2.316
maak een stabiel plan, en houd je daar aan. ook qua gebruik.
HCG kun je prima boosten met na 6 weken 10injects 500iu eod.(2x)
Zet je slin in je benen ?
kan ook goed in je pecs en delts
Hoe bedoel je? Injecteren is gewoon stabiel op 3x pw 200mg, hCG op 325iu 3x pw. Verder dan dat kan ik de komende weken geen stabiel plan maken. Trainen moet ik dag in dag uit puzzelen, maar dat doe ik nog wel op 4x pw zoals de bedoeling is. Alleen dagen en tijden wisselen continu. Met het regelen van de hypotheek en het vinden van een trouwlocatie kan ik geen minuut in de toekomst plannen zonder dat er een bezichtiging of ondertekening of ander gesprek in de plaats komt.. :roflol:

Maar 's avonds later kan ik in principe altijd sporten doordeweeks, het geniet alleen niet mijn voorkeur. Voor zover mogelijk sport ik zo vroeg mogelijk. Als ik uiterlijk om 7 a half 8 klaar kan zijn dan slaap ik prima. Vooral sporten tot half 9 of later geeft me wat moeite met inslapen.

Zet idd met slin pins in benen en delts. Maar ga nu over op delts en pecs, omdat benen me zelfs met slins niet bevalt. Was ook altijd een drama met grotere naalden, hoopte dat kleiner fijner zou zijn. Is wel minder erg, maar nog steeds vervelend.

Hoop niet dat je Test eo bevat, Ethyl Oleate. Vaak 35% als het gebruikt wordt. Of heb je geen last in delts ?

• #2.318
Hoop niet dat je Test eo bevat, Ethyl Oleate. Vaak 35% als het gebruikt wordt. Of heb je geen last in delts ?
Delts een stuk minder last van idd, alleen 1x aardig flinke PIP gehad. Heb MCT olie, maar de volgende keer probeer ik een andere. 1e keer dat ik last kreeg van test flu, heb ik enkele jaren terug niet gehad met andere oliën.

Delts een stuk minder last van idd, alleen 1x aardig flinke PIP gehad. Heb MCT olie, maar de volgende keer probeer ik een andere. 1e keer dat ik last kreeg van test flu, heb ik enkele jaren terug niet gehad met andere oliën.
Flu komt niet van de olie, maar de test zelf

• #2.320
Flu komt niet van de olie, maar de test zelf
Dat vraag ik mij af. Het zou ook een ontstekingsreactie kunnen zijn op de olie zelf. Ik had er de eerste week ook aardige PIP gepaard mee. Elke pin werd ik oplopend grieperig, dag later bouwde het weer af tot de volgende pin. Gezien ik in het verleden een cycle had gedaan en iets later jaar on geweest was en 0x last heb gehad, is die kans aanwezig. Een volgende cycle een andere olie proberen en kijken hoe dat gaat, als controle.

Terug
Naar boven