AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Dat vraag ik mij af. Het zou ook een ontstekingsreactie kunnen zijn op de olie zelf. Ik had er de eerste week ook aardige PIP gepaard mee. Elke pin werd ik oplopend grieperig, dag later bouwde het weer af tot de volgende pin. Gezien ik in het verleden een cycle had gedaan en iets later jaar on geweest was en 0x last heb gehad, is die kans aanwezig. Een volgende cycle een andere olie proberen en kijken hoe dat gaat, als controle.
Beetje warme plek kan wel ja, maar normaal stijgt je lichaamstemperatuur daar niet door. Goed de spot ontsmetten en alcohol even laten verdampen. TestFlu komt door de Test zelf, en hangt niet af van welke olie er is gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
Beetje warme plek kan wel ja, maar normaal stijgt je lichaamstemperatuur daar niet door. Goed de spot ontsmetten en alcohol even laten verdampen. TestFlu komt door de Test zelf, en hangt niet af van welke olie er is gebruikt.
Ontsmetten doe ik niet, voor zover ik weet is dat al ff achterhaald. Maar tot zover is dat iig voorbij, voel me voor zover mogelijk weer fit en gezond. Geen last meer na het prikken. Alleen een beetje bang voor gyno nu, zal niet de eerste keer zijn.

Hoe bedoel je? Injecteren is gewoon stabiel op 3x pw 200mg, hCG op 325iu 3x pw. Verder dan dat kan ik de komende weken geen stabiel plan maken. Trainen moet ik dag in dag uit puzzelen, maar dat doe ik nog wel op 4x pw zoals de bedoeling is. Alleen dagen en tijden wisselen continu. Met het regelen van de hypotheek en het vinden van een trouwlocatie kan ik geen minuut in de toekomst plannen zonder dat er een bezichtiging of ondertekening of ander gesprek in de plaats komt.. :roflol:

Maar 's avonds later kan ik in principe altijd sporten doordeweeks, het geniet alleen niet mijn voorkeur. Voor zover mogelijk sport ik zo vroeg mogelijk. Als ik uiterlijk om 7 a half 8 klaar kan zijn dan slaap ik prima. Vooral sporten tot half 9 of later geeft me wat moeite met inslapen.

Zet idd met slin pins in benen en delts. Maar ga nu over op delts en pecs, omdat benen me zelfs met slins niet bevalt. Was ook altijd een drama met grotere naalden, hoopte dat kleiner fijner zou zijn. Is wel minder erg, maar nog steeds vervelend.
Die mental fatigue met trainen is echt apart haha, daarom train ik liever ook in de ochtend. Maar goed, als ik getrained heb ben ik al blij:).

• #2.324
Die mental fatigue met trainen is echt apart haha, daarom train ik liever ook in de ochtend. Maar goed, als ik getrained heb ben ik al blij:).
Ja precies. Uiteindelijk ben ik wel weer tevreden dat ik ben gegaan, maar een paar uur eerder maakt al zoveel verschil in energie. Maar goed, de zieke pomp en 84kg op de weegschaal compenseert het wel weer. :o

M'n armen meten onderhand zelfs weer 40cm. Die zijn gewoon bijna 2,5cm gegroeid in een paar weken tijd. Ik zit net halverwege week 3, het echte pret moet nog beginnen.

Ja precies. Uiteindelijk ben ik wel weer tevreden dat ik ben gegaan, maar een paar uur eerder maakt al zoveel verschil in energie. Maar goed, de zieke pomp en 84kg op de weegschaal compenseert het wel weer. :o

M'n armen meten onderhand zelfs weer 40cm. Die zijn gewoon bijna 2,5cm gegroeid in een paar weken tijd. Ik zit net halverwege week 3, het echte pret moet nog beginnen.
Ik zelf train altijd op dezelfde tijdstippen dus heb altijd een solide pre workout meal en zelfs dan in de avond is het toch anders. Probeer altijd ochtend of middag te pakken en soms met uitval lukt het in de ochtend. Gelukkig kan ik op maandag wel voor school trainen en is veel chiller.

40cm, ik ben blij dat de mij ~36cm zijn haha. Misschien moet ik ook maar is pinnen. :p

• #2.326
Ik zelf train altijd op dezelfde tijdstippen dus heb altijd een solide pre workout meal en zelfs dan in de avond is het toch anders. Probeer altijd ochtend of middag te pakken en soms met uitval lukt het in de ochtend. Gelukkig kan ik op maandag wel voor school trainen en is veel chiller.

40cm, ik ben blij dat de mij ~36cm zijn haha. Misschien moet ik ook maar is pinnen. :p
Ik ga ook altijd na een grote meal idd. Of ontbijt, of lunch of diner. Wel een essentieel iets. :p

Ajoh 40cm komt vanzelf, dat is natty ook nog makkelijk te redden. Ik heb nog 5cm terug te winnen om daarna verder te gainen dan waar ik gebleven was.

Ik ga ook altijd na een grote meal idd. Of ontbijt, of lunch of diner. Wel een essentieel iets. :p

Ajoh 40cm komt vanzelf, dat is natty ook nog makkelijk te redden. Ik heb nog 5cm terug te winnen om daarna verder te gainen dan waar ik gebleven was.
Ik heb een tijdje in de ochtend getrained op een banaan, rozijnen en pindakaas. Heb dan toch iets minder energie.

Laten we hopen van wel, mijn bicep insertions zitten ook 30 meter van mijn elleboog dus dar is al kut :roflol:

• #2.328
Nieuw plan! Morgen LB, overmorgen UB en vandaag slaapgains maken. Hopelijk helpt die 121 euro aan 2 kleine stukken kunststof. Vandaag eindelijk binnen gekregen! :D Binnen 2 weken ipv de aangegeven 3-4 weken. Ze zeggen geluid went wel, maar ik schrik me nog steeds elke nacht de pl**ris van die klote kerkklokken. Als ik vandaag de beentjes doe wordt het weer zo'n matige training met hetzelfde intensiteit, hopelijk met een goede nachtrust morgen een hogere intensiteit. Keek er enorm naar uit om deze dingen op de mat te hebben, m'n slaap is niet meer wat het was sinds de verhuizing. Doe daar nog alle extra druk bovenop.
PXL_20220907_185616038.jpg

Laten we hopen van wel, mijn bicep insertions zitten ook 30 meter van mijn elleboog dus dar is al kut :roflol:
Wel een dikke piek dan. :p

• #2.330
M'n vriendin zit me vierkant (of cirkel) uit te lachen. Ik zie er zo rond als een voetbal uit met duidelijke t**ten. Bolle kop, bolle buik, flink puffy nips met een duidelijk vergrote klier. Merk ook al dat er echt een verharding begint te ontstaan. Op advies van Diederik ga ik 1 week lang 12.5mg aromasin per dag nemen om bloedwaardes op te bouwen en dan 12.5mg eod. Leek mij te veel, maar volgens hem is E2 haast niet te crashen met aromasin. Pubers die de standaard dose van 25mg ed kregen, verlaagden hun niveau tot 80%. Dus met die info ga ik gewoon strict het advies blijven volgen. Merk ik lage E2 sides, dan verminder ik het dan wel.

M'n vriendin zit me vierkant (of cirkel) uit te lachen. Ik zie er zo rond als een voetbal uit met duidelijke t**ten. Bolle kop, bolle buik, flink puffy nips met een duidelijk vergrote klier. Merk ook al dat er echt een verharding begint te ontstaan. Op advies van Diederik ga ik 1 week lang 12.5mg aromasin per dag nemen om bloedwaardes op te bouwen en dan 12.5mg eod. Leek mij te veel, maar volgens hem is E2 haast niet te crashen met aromasin. Pubers die de standaard dose van 25mg ed kregen, verlaagden hun niveau tot 80%. Dus met die info ga ik gewoon strict het advies blijven volgen. Merk ik lage E2 sides, dan verminder ik het dan wel.
Geen nolva?

• #2.332
Had ik misschien wel beter achter de hand kunnen houden. Had ook eigenlijk niet verwacht dat het een probleem zou zijn. Zelfs in het verleden duurde het wel even voordat ik gyno kreeg met test/deca en een hoger BF. Ging er van uit dat alleen wat test wel prima moet zijn, evt een AI er bij.

Het is nog geen harde schijf, alleen een opgezette klier. Dus ik hoop dat een beetje aromasin voldoende is om erger te voorkomen. Zou ook wel leuk zijn als ik geen holle bolle waterballon meer ben. :o Misschien wel nolva kopen om als nakuur te gebruiken ipv geen nakuur.

Wat een gekloot met je lichaam allemaal voor een beetje extra gainz :(

Dat is ouderwets, tegenwoordig is het contactloos oftewel Apple/Google-Pay

Beetje beter geslapen met je nieuwe fancy oordoppen?

• #2.336
Vandaag FB gedaan in 1 uur. Gisteren kwam m'n vriendin bij mij om te blijven hangen en slapen, de training laten liggen. Gaat niet zo lekker bij haar thuis.

Edit* details toch maar links laten liggem, iets te veel info. Lang verhaal kort: moeders van m'n deerne kan niet accepteren dat ik niet gelovig ben.
Wat een gekloot met je lichaam allemaal voor een beetje extra gainz :(
Beetje finetunen alleen.. :p
Beetje beter geslapen met je nieuwe fancy oordoppen?
Zeker! Nergens meer last van. :)

Laatst bewerkt:
  • #2.338
Ik vind het altijd te prijzen als mensen zelf nadenken, ipv klakkeloos verhaaltjes uit een boek te accepteren. Daarbij: je trouwt niet met de moeder :p
Wel vervelend voor de onderlinge sfeer.... helaas.
Vervelende is vooral dat ze denkt dat God haar heeft verteld dat ze er alles op moet zetten om onze relatie te breken, dat wordt allemaal keihard op m'n vriendin geuit. Ze begon er bijna zelf door te twijfelen. Gelukkig weet ze zeker dat ze echt de juiste keuze maakt.
Mooi. Goeie investering dus.
Zeker! Erg blij mee.

Keihard breken met de moeder. Het kán nu jullie een huis hebben en dat niet meer als chantage gebruikt kan worden. Het is compleet nutteloos om met gelovige mensen een gesprek aan te gaan.
Over een paar jaar als ze beseft dat ze haar dochter voor altijd kwijt is en nooit bij kleinkinderen wordt getolereerd komt ze jullie misschien een stukje tegemoed. Of niet.

• #2.340
Keihard breken met de moeder. Het kán nu jullie een huis hebben en dat niet meer als chantage gebruikt kan worden. Het is compleet nutteloos om met gelovige mensen een gesprek aan te gaan.
Over een paar jaar als ze beseft dat ze haar dochter voor altijd kwijt is en nooit bij kleinkinderen wordt getolereerd komt ze jullie misschien een stukje tegemoed. Of niet.
M'n vriendin is erg familie gehecht en kan dat niet. Ons hoop ligt vooral bij dat ze het zal accepteren als het allemaal vast staat en er geen weg meer terug is. Wellicht denkt ze nu kan het nog, nu ze nog niet getrouwd zijn en het huis niet officieel gekocht is. We hebben nog 2 dagen bedenktijd. :p

Terug
Naar boven