Hoe bedoel je? Injecteren is gewoon stabiel op 3x pw 200mg, hCG op 325iu 3x pw. Verder dan dat kan ik de komende weken geen stabiel plan maken. Trainen moet ik dag in dag uit puzzelen, maar dat doe ik nog wel op 4x pw zoals de bedoeling is. Alleen dagen en tijden wisselen continu. Met het regelen van de hypotheek en het vinden van een trouwlocatie kan ik geen minuut in de toekomst plannen zonder dat er een bezichtiging of ondertekening of ander gesprek in de plaats komt..
Maar 's avonds later kan ik in principe altijd sporten doordeweeks, het geniet alleen niet mijn voorkeur. Voor zover mogelijk sport ik zo vroeg mogelijk. Als ik uiterlijk om 7 a half 8 klaar kan zijn dan slaap ik prima. Vooral sporten tot half 9 of later geeft me wat moeite met inslapen.
Zet idd met slin pins in benen en delts. Maar ga nu over op delts en pecs, omdat benen me zelfs met slins niet bevalt. Was ook altijd een drama met grotere naalden, hoopte dat kleiner fijner zou zijn. Is wel minder erg, maar nog steeds vervelend.