MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

M'n vriendin is erg familie gehecht en kan dat niet. Ons hoop ligt vooral bij dat ze het zal accepteren als het allemaal vast staat en er geen weg meer terug is. Wellicht denkt ze nu kan het nog, nu ze nog niet getrouwd zijn en het huis niet officieel gekocht is. We hebben nog 2 dagen bedenktijd. :p
Ik hoop het voor jullie.

Of je gaat je wat meer verdiepen in t geloof.
Is je vrouw katholiek/ protestant of echt Christen?
Waarom niet eens samen met haar trippen om te zien of jullie nader tot elkaar komen? Wrs kom je tot hele mooie nieuwe inzichten inzichten als je die kant wat meer toe laat...

Waarom niet eens samen met haar trippen om te zien of jullie nader tot elkaar komen? Wrs kom je tot hele mooie nieuwe inzichten inzichten als je die kant wat meer toe laat...
Wordt vast een succesvol huwelijk als je voor 't zover is je al zo enorm moet veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
Protestants. Als er iemand een heilige Maria is, is zij dat. Nooit drugs gedaan, ook nooit van plan. Het probleem is ook niet tot elkaar komen, het probleem is dat haar moeder mij niet kan accepteren. Ik vind het prima om onze kinderen later Christelijk op te voeden en elke zondag langs de kerk te gaan. Statistisch gezien kunnen onze kinderen ook later ook beter gelovig zijn. Als er geen God is, gebeurt er niets. Is er wel een God, komen ze goed terecht. Het is of een win of een neutrale situatie, wat bij een niet gelovige een win-lose situatie is. :D

Maar ik kan natuurlijk niet iets geloven als ik het niet geloof. Het probleem met haar moeder is alleen dat zij mijn houding, dus het meegaan naar de kerk, verdiepen in het Christendom etc, niet ziet als liefde en interesse voor mijn partner en hetgeen waar zij in gelooft. Zij ziet het als een verborgen narcist, die zich stiekem voordoet als de perfecte partner. Niet mee te redeneren. Want zij kan aan mij zien dat ik er niet in geloof en het puur voor haar doe. Je zou toch bijna denken dat dat juist een positief gebaar is.

Heeft ze jou toch voor om dat te veranderen? Die vrouw gaat heel je leven lang zorgen voor problemen als je niet zorgt dat je vriendin afstand doet.
Hmm, maarja, gaan pushen op contact verbreken/verminderen terwijl zij niet goed inziet in hoeverre het contact tussen haar en haar moeder problematisch is, lijkt me nou ook niet de meest gunstige beslissing voor je relatie. Zou zelf in ieder geval gruwelijk voorzichtig zijn daarmee, niet dat met pech je schoonmoeder beleid je in de problemen brengt met beide dames.

Wel jammerlijk hoe mensen hun eigen levensfilosofie niet bij zichzelf kunnen houden en neigen dat zelfs op anderen te willen plakken.

Maar waar denkt jouw schoonmoeder praktisch een fanatieke Christen te gaan vinden? Geen idee of ze al eens ooit goed rond heeft gekeken in de kerk, maar veel religieus actieve 20-ers zijn er niet.

Hmm, maarja, gaan pushen op contact verbreken/verminderen terwijl zij niet goed inziet in hoeverre het contact tussen haar en haar moeder problematisch is, lijkt me nou ook niet de meest gunstige beslissing voor je relatie. Zou zelf in ieder geval gruwelijk voorzichtig zijn daarmee, niet dat met pech je schoonmoeder beleid je in de problemen brengt met beide dames.
Hij kan het haar toch laten inzien? Moet wel tactisch gebeuren om inderdaad gezeur te voorkomen. Weerstand krijg je sowieso, het zit er nou eenmaal in bij veel dat je familie moet accepteren hoe ze ook zijn.
Maar waar denkt jouw schoonmoeder praktisch een fanatieke Christen te gaan vinden? Geen idee of ze al eens ooit goed rond heeft gekeken in de kerk, maar veel religieus actieve 20-ers zijn er niet.
Vrijwel nergens, ze zijn allemaal hypocriet en doen het voor de bühne.

• #2.348
Genoeg te vinden nog, hier in de biblebelt. :p
Hij kan het haar toch laten inzien? Moet wel tactisch gebeuren om inderdaad gezeur te voorkomen. Weerstand krijg je sowieso, het zit er nou eenmaal in bij veel dat je familie moet accepteren hoe ze ook zijn.
We hopen er vooral op dat de medicatie aanslaat en dat ze het leert accepteren als het eenmaal echt vast zit. Nu heeft ze het idee dat ze makkelijk terug kan, eenmaal getrouwd en een huis gekocht zal ze misschien het idee krijgen dat het toch niet meer makkelijk zal lukken. Tot ze wist dat ik een aanzoek ging doen was ze een prima persoon. Nog steeds met duidelijke mentale problemen, maar niet zo.

Tja, niet gemakkelijk allemaal. Wij kunnen er als buitenstaanders inderdaad wel iets van vinden, maar dat is allemaal makkelijk praten, en hoogstens goed bedoeld, maar niet heel nuttig :o

• #2.350
Tja, niet gemakkelijk allemaal. Wij kunnen er als buitenstaanders inderdaad wel iets van vinden, maar dat is allemaal makkelijk praten, en hoogstens goed bedoeld, maar niet heel nuttig :o
Uieindelijk staat de hele familie achter ons, dus dat zou goed moeten komen. Haar vader, haar oma en opa van moeders kant. Die gaan allemaal het gesprek aan en hopen het duidelijk te krijgen voor haar.

• #2.352
En week 4 is aangebroken! Merk trouwens al duidelijk verschil. Kleding begint strakker te worden, alles ziet er net wat groter uit. Ook veel vocht, dus soms lijkt het alsof ik flink meer vet heb. M'n middelomtrek meette ook 82cm, 7cm er bij gekomen in 2 weken tijd oid. De 1e 2 weken ging die van 74 naar 75-76, en ineens had ik een moonface en schoot het naar 82. :p Had al wel niet meer tussendoor gemeten, pas toen ik ineens m'n dikke kop zag. Het vocht maskeert best veel denk ik. De moonface is gelukkig al weg sinds ik aromasin neem.

Verder mentaal niet zo veel spannends. Hogere libido en een gigantische eetlust. De eetlust valt mij wel een beetje tegen. Moet er moeite voor doen om niet te veel te eten, 4k kcal gaat er met gemak clean in.

Ik zit nu alleen wel te bedenken hoe ik het aan moet pakken met de bruiloft 19 mei..:roflol: Begin nu al te merken dat kleding strakker begint te worden. Ik kan niet voor zo'n bruiloft ff flink bulken of cutten als er dan net een pak op maat is gemaakt. :o En zo'n ding moet je redelijk ruim van tevoren regelen, dus zou ik dan een tijdje moeten proberen te maintainen denk ik.

Ha ha, pak op maat is wel van tevoren plannen maat :p

• #2.355
Vandaag de beentjes! Heb de afgelopen tren met FB wel meer prioriteit aan abs en bobenlichaam gegeven dan benen. :p Dus vandaag die maar doen en dan morgen de bovenlichaam.

RDL
1x12x30
1x12x50
3x12x65(+2,5kg)

Bulgarian split quats (dumbbells)
1x15x6
3x12x12(+2kg,+4reps) :fire:

Hanging leg raises
1x20x8(+2kg,+5reps) :fire:
2x18x8 had eigenlijk bij 18 moeten stoppen om 3x18 te doen, maar heb toch nog ff die 2 reps doorgepakt voor een rpe van 10.. :D

High-to-low woodchoppers
3x15x6,8+ML(+2,3kg microload)

Single-leg calf raises (smiths)
5x12x60(+5kg)

Yep, nu zijn we on. Beresterke training, vooral de abs helemaal kapot gemaakt. Zieke pump in de abs. Ook over de training minder rust tussendoor, maar meer gewicht verplaatst. Volgende week volume verhogen. Dit is de kracht en intensiteit die ik zocht. Om het niet gelijk full r*tard te maken ga ik niet direct volume EN intensiteit verhogen. :p Deze week intensiteit, volgende week volume.

• #2.358
Vandaag een sportdag gehad met collega's op werk. Mijn idee was ach, het is onderwijs. Zoveel fanatieke sporters zijn er niet. Ff een beetje leuk doen en dan naar de basic. Uiteindelijk oog om oog en tand om tand gestaan en mega competitief bezig geweest. Enkele blessures en een paar ongelukken.. :roflol: Vandaag dus wel even genoeg gesport, morgen UB.

• #2.359
Vandaag pull gedaan! Zelfde gewicht gehanteerd en geen tricep isolatie gedaan. M'n schouder en elleboog vonden het niet heel lekker. Denk van de sportdag gisteren, ben redelijk intensief ballen wezen gooien. Dat voel ik wel in m'n armen. :o

• #2.360
M'n lichaam is niet zo vrolijk. Heb echt flinke last gehad van m'n elleboog gisterenavond, voel het nu nog. Ik had eigenlijk niet moeten proberen te sporten gisteren, de zware benches hebben het alleen maar erger gemaakt. Stuk minder last wel nu, dus de schade is hopelijk beperkt gebleven. Heel fanatiek 3 verschillende soorten trefbal spelen was niet mijn meest slimme idee. Scheelt wel dat ik nog naar werk kan komen, dat i.t.t. m'n 2 collega's met een zweepslag.. :roflol: En als het goed is zijn er nog wat andere kleinere blessures.

Ook echt een zieke spierpijn in m'n benen en lies, van al dat heen en weer springen om te verdedigen. Allemaal van die bewegingen die je al sinds je van de middelbare school af bent niet hebt gemaakt, en vervolgens een middag lang aan één stuk door doet. Werd gisteren zelfs meerdere keren wakker 's nachts om te strekken tegen de spierpijn. :o

Oh en ik begin nu ook gevoeligheid te krijgen bij m'n rechter tepel waar ik dat nooit eerder had. Geen idee wat er mis is met m'n gear, maar heb wel een stuk meer last van E2 sides op 600mg dan destijds op test/deca. Ook weer ineens een lelijke dikke waterballonkop. Geen last van mentale sides gelukkig, maar gyno dat aan twee kanten ontwikkelt valt mij een beetje tegen. Misschien wat raloxifene scoren om dat om 60mg te runnen. Al zie ik het niet zo zitten als ik geen eens een beetje test kan zetten zonder daar altijd een AI en SERM naast te moeten nemen. :roflol:

M'n gear wordt erg positief ervaren en regelmatig lab tested door de maker als onafhankelijke testen via janoshik. Wat ik nog zou kunnen bedenken is dat er misschien vrouwelijke hormonen in zitten? Dacht uit de Harnas trial gelezen te hebben dat er best wat samples waren waar oestrogenen in gevonden waren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven