- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Iedere cycle is anders.M'n lichaam is niet zo vrolijk. Heb echt flinke last gehad van m'n elleboog gisterenavond, voel het nu nog. Ik had eigenlijk niet moeten proberen te sporten gisteren, de zware benches hebben het alleen maar erger gemaakt. Stuk minder last wel nu, dus de schade is hopelijk beperkt gebleven. Heel fanatiek 3 verschillende soorten trefbal spelen was niet mijn meest slimme idee. Scheelt wel dat ik nog naar werk kan komen, dat i.t.t. m'n 2 collega's met een zweepslag..En als het goed is zijn er nog wat andere kleinere blessures.
Ook echt een zieke spierpijn in m'n benen en lies, van al dat heen en weer springen om te verdedigen. Allemaal van die bewegingen die je al sinds je van de middelbare school af bent niet hebt gemaakt, en vervolgens een middag lang aan één stuk door doet. Werd gisteren zelfs meerdere keren wakker 's nachts om te strekken tegen de spierpijn.
Oh en ik begin nu ook gevoeligheid te krijgen bij m'n rechter tepel waar ik dat nooit eerder had. Geen idee wat er mis is met m'n gear, maar heb wel een stuk meer last van E2 sides op 600mg dan destijds op test/deca. Ook weer ineens een lelijke dikke waterballonkop. Geen last van mentale sides gelukkig, maar gyno dat aan twee kanten ontwikkelt valt mij een beetje tegen. Misschien wat ralofixene scoren om dat om 60mg te runnen. Al zie ik het niet zo zitten als ik geen eens een beetje test kan zetten zonder daar altijd een AI en SERM naast te moeten nemen.
M'n gear wordt erg positief ervaren en regelmatig lab tested door de maker als onafhankelijke testen via janoshik. Wat ik nog zou kunnen bedenken is dat er misschien vrouwelijke hormonen in zitten? Dacht uit de Harnas trial gelezen te hebben dat er best wat samples waren waar oestrogenen in gevonden waren.
Anders zouden anderen er ook last van moeten hebben als er al oestrogeen in zit.

En als het goed is zijn er nog wat andere kleinere blessures.
Iig valt het me wel tegen. De gyno zal wel weg trekken, heb ralox besteld. Ik laat het gewoon ff een week of 3-4 op 60mg lopen en dan 30mg, om in totaal de hele kuur duur door te pakken. En dan samen met de hCG, test is t/m week 12 en hCG week 16.
Ben ook gewoon 8kg aangekomen in een maand tijd, dus ook niet heel verrassend.