Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

M'n lichaam is niet zo vrolijk. Heb echt flinke last gehad van m'n elleboog gisterenavond, voel het nu nog. Ik had eigenlijk niet moeten proberen te sporten gisteren, de zware benches hebben het alleen maar erger gemaakt. Stuk minder last wel nu, dus de schade is hopelijk beperkt gebleven. Heel fanatiek 3 verschillende soorten trefbal spelen was niet mijn meest slimme idee. Scheelt wel dat ik nog naar werk kan komen, dat i.t.t. m'n 2 collega's met een zweepslag.. :roflol: En als het goed is zijn er nog wat andere kleinere blessures.

Ook echt een zieke spierpijn in m'n benen en lies, van al dat heen en weer springen om te verdedigen. Allemaal van die bewegingen die je al sinds je van de middelbare school af bent niet hebt gemaakt, en vervolgens een middag lang aan één stuk door doet. Werd gisteren zelfs meerdere keren wakker 's nachts om te strekken tegen de spierpijn. :o

Oh en ik begin nu ook gevoeligheid te krijgen bij m'n rechter tepel waar ik dat nooit eerder had. Geen idee wat er mis is met m'n gear, maar heb wel een stuk meer last van E2 sides op 600mg dan destijds op test/deca. Ook weer ineens een lelijke dikke waterballonkop. Geen last van mentale sides gelukkig, maar gyno dat aan twee kanten ontwikkelt valt mij een beetje tegen. Misschien wat ralofixene scoren om dat om 60mg te runnen. Al zie ik het niet zo zitten als ik geen eens een beetje test kan zetten zonder daar altijd een AI en SERM naast te moeten nemen. :roflol:

M'n gear wordt erg positief ervaren en regelmatig lab tested door de maker als onafhankelijke testen via janoshik. Wat ik nog zou kunnen bedenken is dat er misschien vrouwelijke hormonen in zitten? Dacht uit de Harnas trial gelezen te hebben dat er best wat samples waren waar oestrogenen in gevonden waren.
Iedere cycle is anders.

Anders zouden anderen er ook last van moeten hebben als er al oestrogeen in zit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Iedere cycle is anders.

Anders zouden anderen er ook last van moeten hebben als er al oestrogeen in zit.
Ja vandaar ook de opmerking dat m'n gear erg positief ervaren wordt, dat lijkt me dan sterk. Of dit is goed gedoseerd en de vorigen waren laag gedoseerd. :p Iig valt het me wel tegen. De gyno zal wel weg trekken, heb ralox besteld. Ik laat het gewoon ff een week of 3-4 op 60mg lopen en dan 30mg, om in totaal de hele kuur duur door te pakken. En dan samen met de hCG, test is t/m week 12 en hCG week 16.

Als m'n gezondheid goed uit de onderzoeken komt en er komt een volgende cycle, zal het 500 test/200 mast worden. Eens experimenteren met een beetje mast.

Zal ook aan Diederik vragen of ze bij de bloedafname tijdens de kuur naar E2 en test willen kijken. Test zit er eigenlijk al niet meer in omdat ze er van uit gaan dat het toch hoog is met gear. Ben wel benieuwd naar m'n waardes met 600mg en 3x12,5mg aromasin per week. Misschien aromatiseer ik gewoon reteveel en moet ik veel AI mee laten lopen oid.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #2.363
En een pull tren, goede sessie gehad! Compenseerde de mislukte push workout weer van de vorige keer.

Barbell rows
1x20x30
1x15x50
3x12x65(+2,5kg)

Bb shrugs heb ik uit de schema gedumpt. Ik houd steeds te veel spanning in mijn nek, voelt niet zo goed.

Lat pulldowns
1x15x59
2x12x61,3(+4,7kg)

Rear delt rows
3x15x24(+2kg)

Barbell curls (EZ)
3x12x10kg

Hammer curls
3x12x14(+2reps)

Hanging knee raises
4x14x10(+2kg,-6reps)

M'n spieren zijn helemaal aan het opblazen. Ik pas al bijna niet meer in een blouse die ik vandaag aan had. :( Ben ook gewoon 8kg aangekomen in een maand tijd, dus ook niet heel verrassend. :roflol: Waarvan 1kg verstopt zit als vocht in m'n dikke waterballonhoofd.

Volgende week breekt week nummer 5 aan en gaat volume omhoog! Bijna op de helft al. Misschien wel handig om even een week geen gewichten te verhogen. Of alleen op de 1e 2 compounds oid.

• #2.364
Gewicht begint te stabiliseren. Het ene moment voel ik me een dikz*k, het andere moment heb ik het idee niet eens zo gek veel vet te hebben gekregen. Al dat water geeft best een vertekend beeld. :p Ik eet eigenlijk naar gevoel en m'n fitbit, met een beetje hoofdrekenen en m'n activiteit schatten elke dag. De ene dag verbrand ik 4k+ en de andere dag zit ik op 3k. Heb onderhand al zoveel kcals getelt, dat lukt me best prima. M'n eetlust is wel echt gigantisch, een bijwerking waar ik niet zo blij mee ben. Zelfs op m'n meest actieve dag waar ik bijna 5k kcal verbrand heb en gegeten, kan ik door blijven eten. M'n lichaam boeit het niet of er nou 3k of 5k kcal in gaat, alles gaat er wel in. Moet gewoon m'n cut strategiën gebruiken om niet te overeten op 4k+ kcal aan clean voer.. :roflol: Dus naast de meal nog een berg groentes, veel fruit, psyllium vezel etc.

Ik had m'n kcals deze week lichtjes omlaag geschroefd, omdat het me iets te hard ging en het idee gaf dat ik best wat vet kreeg.

1663401567906.png

8kg aangekomen in 4 weken, wat zet je nu ook alweer ?

• #2.368
Las een paar keer Tren, dacht dat je dat ook nam :laugh:
Ooit geprobeerd enkele jaren terug, was een 1x nooit weer ervaring. :roflol: Lethargie, slecht slapen, fucked emoties, dikke acne, prikkelbaar. Nam ook 420mg tren ace per week, was misschien ook niet zo verstandig. Vervolgens gestopt en nu met iets gezonder verstand weer bezig. :p

Ooit geprobeerd enkele jaren terug, was een 1x nooit weer ervaring. :roflol: Lethargie, slecht slapen, fucked emoties, dikke acne, prikkelbaar. Nam ook 420mg tren ace per dag, was misschien ook niet zo verstandig. Vervolgens gestopt en nu met iets gezonder verstand weer bezig. :p
Schrijf fout neem ik aan ?

• #2.372
  • #2.375
HCG is toch zwangerschapshormoon? Of is dat een ander HCG :p
Dat idd, alleen heeft het verder weinig te maken met vrouwelijke hormonen. :p Het lijkt qua structuur op LH en heeft ook dezelfde werking. Je kunt er bijv. een eisprong mee stimuleren. In mannen zorgt het juist voor de productie van testosteron in de ballen. Dus met hCG blijven die actief, wat herstel sneller zou moeten maken. Je maakt daardoor dus je natuurlijke aanmaak aan test aan naast het toegediende test. Maar daartegenover staat wel dat het vermoedelijk meer aromatiseert, dus meer testosteron wordt omgezet in oestrogeen. Waarom dat zo is, geen idee. Maar misschien wel beter in de toekomst om dat er uit te laten.

Volgens Diederik doet het ook weinig qua herstel. Ik dacht eerst dat atrofie in de teelballen voorkomen ervoor zorgde dat het sneller start. Maar Diederik zag in de praktijk dat de testes bij mannen al erg snel weer in volume toenamen naar het oude niveau en dat veel sneller gaat dan het opstarten van de rest er omheen. Alleen toen zei die ook dat het wel handig is als je van plan bent binnen 2 jaar aan kinderen te beginnen, dus voorlopig zal ik cyclen met hCG. :p Na 2 koters kan de hCG er uit. Alleen goed m'n oestrogeen in de gaten houden, altijd een AI laten meelopen en een SERM achter de hand houden om het direct te stoppen/omkeren.

Het lijkt qua structuur op LH en heeft ook dezelfde werking.
Juist, dat heb ik inmiddels ook gevonden. Ik blijf erbij dat je erg ingrijpt in allerlei hormonale processen in je lichaam voor een paar kilo makkelijke spiermassa, met alle mogelijke bijwerkingen, maar dat onderwerp is uit en te na besproken :p Jij doet tenminste nog je research en hebt medische ondersteuning.

• #2.378
Juist, dat heb ik inmiddels ook gevonden. Ik blijf erbij dat je erg ingrijpt in allerlei hormonale processen in je lichaam voor een paar kilo makkelijke spiermassa, met alle mogelijke bijwerkingen, maar dat onderwerp is uit en te na besproken :p Jij doet tenminste nog je research en hebt medische ondersteuning.
Mijn streeffysiek is sowieso niet natuurlijk haalbaar, dus zelfs met AAS zullen het geen makkelijke kilo's zijn. :p Een beetje tweaken en finetunen met de bloedresultaten en het zal in het vervolg soepeler gaan.

Buiten de gyno heb ik nergens last van, dus dat valt dan weer mee met alle mogelijke bijwerkingen die je kunt hebben. Gyno is met een beetje ralox/nolva omkeerbaar.
8kg in 4 weken, voel je je niet beroerd?
Ik kwam ook van een aardige cut af. Denk dat 3kg alleen al extra glycogeen en maaginhoud is door het verhogen van de kcals. Is direct van cut naar bulk + gear gegaan, als ik ff een week of 2 langzaam de kcals ging verhogen en dan on ging, was ik misschien 'maar' 5kg aangekomen.

• #2.379
Toch niet meer volume gedaan, voel me een beetje mild grieperig. Al een paar dagen last van, dat gevoel alsof je ziek wordt. Maar echt ziek lijk ik gelukkig nog niet te worden. Wel logisch, iedereen om me heen heeft een griepje of corona. Vriendin een week ziek geweest, veel collega's op dit moment en 8 a 10% van m'n 193 leerlingen.

De tren!

Weighted pullups
1x15xbw
1x12x10kg(+2reps)
2x10x10kg meer dan dat kwam er niet uit

Db benchpress
1x15x12
1x12x22
3x10x32

Db rows
3x12x32

Db standing oh press
3x12x14

Single-arm low-cable crossovers
3x12x6,8

Face pulls
3x15x13,5+microload(+2,3kg ML)

Lying db tricep extensions
3x15x8(+2kg)

Alternating standing db curls
3x8x12(-4reps)
Dit viel me een beetje tegen.

Krijg ook steeds meer reacties over vooral m'n armen. :o Bij m'n leerlingen valt het behoorlijk op dat er wat kilo's bij op zijn.

De nieuwe "Meester Spierbal"?

Terug
Naar boven