MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.383
  • #2.384
Morgen LB ipv vandaag. Fiets naar de fietsenmaker gebracht, had echt geen zin om weer zoals gisteren 2,5 uur op een dag te lopen, ook geen zin gehad om m'n band zelf te fixen. Zonde van dat beetje tijd die ik nog heb. M'n band had het gisterenochtend opgegeven. Dus mocht lekker naar werk en terug lopen en naar de basic.

Begin wel een beetje het idee te krijgen dat ik iets te veel op m'n vorkje heb gepakt... :D Nou had ik ook niet verwacht dat ik direct aan het begin van m'n nieuwe baan en met de cycle een huis zou kopen met de overdracht per 14 nov.. :roflol: Ik ben er enorm dankbaar voor en blij mee, maar ik begin wel te merken dat het mij wat veel wordt. 2x m'n telefoon in de fietstas vergeten, vandaag per ongeluk een 15min vergadering geskipt omdat ik dacht dat ik klas x en y had en niet x en z. Was vandaag zo bezig om de nieuwe methode te leren voor toetsing, dat ik ook alleen dat goed heb gedaan. :o Ik ben wat chaotischer en vergeetachtiger dan normaal.

Dit weekend sla ik m'n vriendin maar over om keihard aan de slag te gaan met taken voor werk. Tot zover elk weekend wel bezichtigingen gehad of andere dingen wezen regelen. Hebben nu onze trouwlocaties en datum rond, verzekeringen (bijna) rond en de definitieve hypotheek aanbieding ontvangen. We kunnen een weekendje "achterover" leunen, of dus voorwerken op werk om de druk wat te verlichten tot de herfstvakantie.

Denk dat ik hiermee ook m'n dose wat verlaag naar 500mg. Ik merk dat ik toch wel wat slechter slaap. Geen idee of dat door de gear komt of gewoon de chaos rondom mij (of beide). Zo heel veel last heb ik er (nog) niet van, maar uit voorzorg doe ik het toch een klein stapje terug. Op 500mg zal ik nog steeds als kool groeien en wellicht doet dat m'n slaap iets beter (en de gyno vooral). Tijdens het onderzoek wordt er niet voor niets een slaaponderzoek gedaan, het vermoeden is dan ook dat AAS de kwaliteit van slaap verslechterd. Scheelt ook weer een prikje per week. :p

BrainFog ?
#hooiopjevork
vergaderen is nutteloos in het onderwijs, er komt nooit iets uit :D

• #2.386
Kut fietsenmaker heeft m'n fiets niet af, zou vandaag af moeten zijn. Heb echt geen zin om te lopen, maar ook geen zin om m'n hele planning overhoop te gooien of een training te skippen. Nu maar lopend naar de basic.
BrainFog ?
#hooiopjevork
vergaderen is nutteloos in het onderwijs, er komt nooit iets uit :D
Vooral meer last van m'n ADHD dan normaal. :p Ben nog helemaal zoekende op werk waar alles nieuw is, samen met al dat geregel.

Kut fietsenmaker heeft m'n fiets niet af, zou vandaag af moeten zijn. Heb echt geen zin om te lopen, maar ook geen zin om m'n hele planning overhoop te gooien of een training te skippen. Nu maar lopend naar de basic.

Vooral meer last van m'n ADHD dan normaal. :p Ben nog helemaal zoekende op werk waar alles nieuw is, samen met al dat geregel.
Nu ik dit lees ben ik blij dat ik geen fiets meer heb..

• #2.391
Vandaag de benen gedaan. Ik begon aardige pip in m'n quad te krijgen, morgen zal dat nog een stuk erger zijn. Dus beter vandaag legs. Wil het toch proberen omdat quads een ideale prik spot zou kunnen zijn. Ff een paar weken door blijven prikken en kijken of het uiteindelijk beter wordt, schouder werd ook steeds minder vervelend.

Beetje lopen kutten met machines vandaag. Weet niet wat het is, maar voel me de laatste tijd veel avonden grieperig en futloos. Overdag ben ik topfit, maar eenmaal thuis en m'n avondeten gehad kak ik helemaal in. Niet altijd, maar wel vaak. Alleen doordeweeks, dus zal wel met werk te maken hebben denk ik. Is ook best druk en ben nog erg zoekende met hoe en wat. M'n rug voelde ook echt niet prettig vandaag, geen idee waarom. Heb geen gekke dingen gedaan oid. Het idee was ook om te beginnen met stretchen met de cycle, onderhand week 6 ingegaan en nog geen stretch gedaan.

Pip van homebrew ?

• #2.395
  • #2.398
De eerste foto's tijdens de cycle. Ik vind mezelf er echt matig uitzien zonder shirt, behoorlijk zacht. Maar met shirt ben ik dan wel een stuk groter ogend. Armen zijn 3cm gegroeid, overal zit meer vlees aan. Maar wat vet en vooral vocht maskeert het behoorlijk zonder shirt. Heb voor m'n rug geen ruimte gehad om mezelf breed te maken, te smalle ruimte tussen de muur en douche. Wel te zien dat het allemaal een stuk dikker oogt.

Borst doet het vooral goed heb ik het idee. 2x per week cable crossovers met maximale ROM helpen goed.

Heb nu al weer zin om te cutten. Eenmaal goede definitie gehad valt dit me nu echt vies tegen. Terwijl ik dit voorheen prima vond. :o
PXL_20220926_080839332.jpg

PXL_20220926_081040324.jpg

PXL_20220926_081141054.jpg

• #2.399
Voel me gewoon niet eens meer ON onderhand. Echt matige trainingen, ondanks dat ik beter slaap en in gewicht aankom(86,6 omderhand). Geen krachtgains, geen energie. Heb vandaag push gedaan ipv UB, morgen pull. Was gewoon te beroerd qua energie dat ik de training over 2 dagen ga splitsen lol.

Niet zo'n behoefte om te loggen met zulke matige trainingen. Als ik niet aan het onderzoek meedeed dan zou ik off zijn gegaan en na het huisje en de bruiloft weer doorpakken. Maar beetje zonde om al die onderzoeken te laten liggen. En zelfs als ik niet zou trainen gain ik meer spiermassa dan een sportende natty:trollface:, dus het heeft nog wel nut. Misschien dat ik wel bij week 10 de stop erdoor haal ipv 12, heb dan m'n in-cycle metingen. Afhankelijk van hoe het tegen die tijd gaat.

Puffy nippels :p

Terug
Naar boven