- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
1 van de 2 binnen 270 collega's. Niet dat ik ze allemaal gezien heb, maar tot zover maar 1 ander gezien waaraan je ziet dat die sport.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 van de 2 binnen 270 collega's. Niet dat ik ze allemaal gezien heb, maar tot zover maar 1 ander gezien waaraan je ziet dat die sport.

Ik bedoelde eigenlijk @wovano , maar leuk dat je nog een buffe collega hebt1 van de 2 binnen 270 collega's. Niet dat ik ze allemaal gezien heb, maar tot zover maar 1 ander gezien waaraan je ziet dat die sport.![]()

Vergeleken met hem ben ik nog niets.Ik bedoelde eigenlijk @wovano , maar leuk dat je nog een buffe collega hebt
En 270...... da's geen kleine school![]()
Is idd best een flinke school. Ook de enige in de regio die nog groeit.
Nou had ik ook niet verwacht dat ik direct aan het begin van m'n nieuwe baan en met de cycle een huis zou kopen met de overdracht per 14 nov..
Ik ben er enorm dankbaar voor en blij mee, maar ik begin wel te merken dat het mij wat veel wordt. 2x m'n telefoon in de fietstas vergeten, vandaag per ongeluk een 15min vergadering geskipt omdat ik dacht dat ik klas x en y had en niet x en z. Was vandaag zo bezig om de nieuwe methode te leren voor toetsing, dat ik ook alleen dat goed heb gedaan.
Ik ben wat chaotischer en vergeetachtiger dan normaal.
Vooral meer last van m'n ADHD dan normaal.BrainFog ?
#hooiopjevork
vergaderen is nutteloos in het onderwijs, er komt nooit iets uit![]()
Ben nog helemaal zoekende op werk waar alles nieuw is, samen met al dat geregel.Nu ik dit lees ben ik blij dat ik geen fiets meer heb..Kut fietsenmaker heeft m'n fiets niet af, zou vandaag af moeten zijn. Heb echt geen zin om te lopen, maar ook geen zin om m'n hele planning overhoop te gooien of een training te skippen. Nu maar lopend naar de basic.
Vooral meer last van m'n ADHD dan normaal.Ben nog helemaal zoekende op werk waar alles nieuw is, samen met al dat geregel.
Ik heb 2 fietsen, dat werkt ookNu ik dit lees ben ik blij dat ik geen fiets meer heb..

Ben niet zo een kapitalist als jou Rene

Ach.... voor wat sommige mensen in een maand in hun benzinetank gooien kan je een (eenvoudige) fiets kopen

Geen homebrew. Maar heb tot zover altijd wel flinke PIP in quads gehad, alleen nooit echt voortgezet om die reden.
Welke naald gebruik je, al eens gewisseld ?Geen homebrew. Maar heb tot zover altijd wel flinke PIP in quads gehad, alleen nooit echt voortgezet om die reden.
Slin pins, dus dunner wordt het niet.Welke naald gebruik je, al eens gewisseld ?
zit er EO in (ethyl oleate) ?
Voorheen 0.5x25. Geen EO. Nu MCT, voorheen iets van druivenpitolie oid.Oh, vreemd dat je daar Pip van krijgt. Hoge dosis per ml zou ik nog kunnen bedenken.Slin pins, dus dunner wordt het niet.Voorheen 0.5x25. Geen EO. Nu MCT, voorheen iets van druivenpitolie oid.
250mg/mL, ook niet zo spannend.Oh, vreemd dat je daar Pip van krijgt. Hoge dosis per ml zou ik nog kunnen bedenken.

, dus het heeft nog wel nut. Misschien dat ik wel bij week 10 de stop erdoor haal ipv 12, heb dan m'n in-cycle metingen. Afhankelijk van hoe het tegen die tijd gaat.