- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een lastige keuze.- je wil vast niet als een opgeblazen monster in je trouwpak zitten
- later is het vast leuk om te horen "in het echt ben je een stuk groter dan op je trouwfoto's"
![]()
Uiteindelijk heb ik ook veel vocht, dus ik heb geen idee hoe vet ik nou echt aan het worden ben. Sommige delen van m'n lichaam zien er amper uit alsof ik veel vet er bij op heb.Jawel, maar die durf ik niet te hoog te pakken. Neem nu 2x pw 6.25mg aromasin, eerst 2x12,5mg. Maar heb niet gemerkt ineens echt vocht te verliezen toen ik het begon te gebruiken, totdat ik raloxifene nam gingen m'n tepels ook alleen maar erger worden.
Duurt ook even, en als je snel weer verlaagd. Ik pakte Ari 0.5 eod boven de 500mg test.Jawel, maar die durf ik niet te hoog te pakken. Neem nu 2x pw 6.25mg aromasin, eerst 2x12,5mg. Maar heb niet gemerkt ineens echt vocht te verliezen toen ik het begon te gebruiken, totdat ik raloxifene nam gingen m'n tepels ook alleen maar erger worden.
Denk inderdaad dat het door de hCG komt. 1e kuur 450 test/200 deca geen probleem, op een hoger start VP. Nu met hCG en 600 test, verlaagd naar 500, instant gyno. Volgende keer probeer ik er mast of primo naast, met zowel AI als een SERM achter de hand. Kijken of een wat androgenere kuur helpt.Ik gebruik geen ai's atm, eigenlijk ook echt nooit nodig gehad op test :')
Iig niet voor gyno of iets.

Mast of Primo doet niet zoveel als Aro of Ari qua alleen blokken. Ik heb liever geen hoog oestrogeen, vind - 200pmol/L mooi. Als je dit wilt doen zou ik Mast op 400mg pakken met 500/600mg test.Denk inderdaad dat het door de hCG komt. 1e kuur 450 test/200 deca geen probleem, op een hoger start VP. Nu met hCG en 600 test, verlaagd naar 500, instant gyno. Volgende keer probeer ik er mast of primo naast, met zowel AI als een SERM achter de hand. Kijken of een wat androgenere kuur helpt.
Eerst 2 kinderen, dan kan de hCG voorgoed weg en de zaadleiders geknipt worden.![]()
Denk na 2 weken de dose verlaagd, ik begon lichtjes te voelen dat m'n schoudergewricht droger werd, dat wil ik absoluut niet. Liever iets meer dan iets minder E2. 1x eerder m'n E2 gecrashed op adex, was niet prettig.Mast of Primo doet niet zoveel als Aro of Ari qua alleen blokken. Ik heb liever geen hoog oestrogeen, vind - 200pmol/L mooi. Als je dit wilt doen zou ik Mast op 400mg pakken met 500/600mg test.
Maar je begint met 12.5mg Aro en snel verlaag je dat al. Evista/Raloxifeen gebruik je nu ook, 60mg EOD of ?
Als je met een blokker begint heeft dat even tijd nodig natuurlijk.
Amen. Had het idee dat m'n stuk lagere start VP genoeg zou zijn om niet weer gyno te krijgen. Heb m'n AI laag en een SERM om het terug te werken. Volgende keer zal het idd test primo/mast worden.Veel te veel mensen grijpen snel naar AI's. Beter gewoon je estro in toom houden met primo bijvoorbeeld. En liever een te hoog dan te laag oestrogeen.
Ben jezelf het beste voorbeeld van. Je oestrogeen is niet snel te laag, maar knalt in kuur ruim boven de 250pmol/L. Mensen die daar last van hebben nemen dan een blokker, dat zegt niet dat je oestrogeen compleet laag raakt.(niet op normale dosis ai)Veel te veel mensen grijpen snel naar AI's. Beter gewoon je estro in toom houden met primo bijvoorbeeld. En liever een te hoog dan te laag oestrogeen.
bleef al ff rond 87,5 schommelen, eens onder de 87 zakken is wel zo goed. Zal deels te maken hebben met de AI en SERM gok ik. Kracht is wel lekker gestegen! Zo ook op de pull tren vandaag. Gisteren niet gegaan, had flinke spierpijn in m'n delts en de rest van de push training na het opstaan. Dagje herstellen en dan helemaal banaan gaan leek mij een beter idee. 

Dan vrijdag en zaterdag push/pull.
Ik drink amper alcohol, maar van 2 glaasjes naast een goed gerecht kan ik wel genieten.
Zelfs m'n onderrug voelt beter dan voorheen. Het helpt wel om niet full r*tard elke training te knallen, progressief te laden, 80% op een RPE van 10 te werken. Soms heb ik het gevoel te weinig te doen, maar ik groei gewoon als kool door. En als ik dan soms de aders op m'n delts zie dan heb ik niet het idee veel vetter te zijn geworden, alleen op elk ander plek op m'n lichaam lijkt het wel zo.. 
EensCutten direct na je bulk is iig rip alle eventueel gemaakte gains. Zonde man. Ook met aas.
Eens
Ik heb na mn eerste cycle(16 weken 375 test e), 6 weken op en rond onderhoud gegeten.
Nu 5 maanden verder ben ik nog steeds 11 kilo zwaarder(uiteraard ook paar kilos vet, startte op 10% en nu +- 13%) als begin bulk. Ik denk dat verse gains ook als eerste gaan dus ik zou idd ook een onderhouds periode aanraden.
Ik wil je graag geloven maar het klinkt toch zo bro science ditPrecies. Je lichaam heeft even tijd nodig om aan de extra spiermassa te hechten zeg maar.
Deed 't vroeger helaas zelf ook hoor, gainen in een blast en dan licht cutten in de cruise. Rip bijna alle gains :')
Zelf nog niet eerder geprobeerd, maar thnx! Zal dan meer op onderhoud gaan eten en hopen op een kleine recomp op 500mg.Precies. Je lichaam heeft even tijd nodig om aan de extra spiermassa te hechten zeg maar.
Deed 't vroeger helaas zelf ook hoor, gainen in een blast en dan licht cutten in de cruise. Rip bijna alle gains :')