MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Zelf nog niet eerder geprobeerd, maar thnx! Zal dan meer op onderhoud gaan eten en hopen op een kleine recomp op 500mg.
Dit kan ook gewoon op 125mg/150mg. Het is om te behouden en niet bouwen. Zo ontzie je je organen en kan je bloeddruk/hartslag zich weee normaliseren en verdwijnt ook de bloat

500 is veel te veel om te onderhouden imo

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Dit kan ook gewoon op 125mg/150mg. Het is om te behouden en niet bouwen. Zo ontzie je je organen en kan je bloeddruk/hartslag zich weee normaliseren.

500 is veel te veel om te onderhouden imo
Denk dat ik met mijn huidige massa nog best wat kan winnen op minder kcal, zo gigantisch ben ik nog niet. Iig in de onderzoeken naar AAS zag je wel dat proefpersonen met trainingservaring omhoog gingen in spiermassa en omlaag in vetmassa.

Denk dat ik met mijn huidige massa nog best wat kan winnen op minder kcal, zo gigantisch ben ik nog niet. Iig in de onderzoeken naar AAS zag je wel dat proefpersonen met trainingservaring omhoog gingen in spiermassa en omlaag in vetmassa.
Zou dan eerder 200/250 pakken. 500 pakte ik nog niet op piek van mn eerste blast( 375 eerste 10 weken en 450 de laatste weken).

• #2.445
Zou dan eerder 200/250 pakken. 500 pakte ik nog niet op piek van mn eerste blast( 375 eerste 10 weken en 450 de laatste weken).
Ik blijf sowieso op 500mg om te kijken wat de schade is met het lichamelijk onderzoek na 10 weken en hoe mijn test/E2 verhouding is met 2x6,25mg asin op 2x250mg test. Dan week 11 en 12 misschien op 250mg en stoppen.

• #2.447
Yes, volgens mij moet dat ook sowieso voor het onderzoek. Ik ben ook wel benieuwd naar m'n eigen test 3 maanden daarna. Denk niet dat ik snel weer zal BCen, behalve als mijn eigen test daadwerkelijk zo laag is. Maar ik gok dat dat kwam omdat ik van een aardige 4 maanden cut af kwam.

Ik wil je graag geloven maar het klinkt toch zo bro science dit
Klinkt 't ook, helemaal mee eens hoor. En aan de andere kant klinkt 't ook wel weer logisch. Ik zou zeggen probeer 't :p doe zelf tegenwoordig, sinds kort, op een bepaalde dosering een cruise, dan gaat de dose wat omhoog voor een mini cut om vervolgens naar peak levels te uppen voor een rebound/gain fase, om vervolgens weer te behouden in die cruise.

Zal de doseringen achterwege laten haha.

Edit, zie net dat Noot niet blast en cruised dus hier heeft ie niks aan. Excuus.

Klinkt 't ook, helemaal mee eens hoor. En aan de andere kant klinkt 't ook wel weer logisch. Ik zou zeggen probeer 't :p doe zelf tegenwoordig, sinds kort, op een bepaalde dosering een cruise, dan gaat de dose wat omhoog voor een mini cut om vervolgens naar peak levels te uppen voor een rebound/gain fase, om vervolgens weer te behouden in die cruise.

Zal de doseringen achterwege laten haha.

Edit, zie net dat Noot niet blast en cruised dus hier heeft ie niks aan. Excuus.
Wellicht dat ik het na deze bulk een try geef
Kan sowieso geen kwaad
Alleen voelt op onderhoud eten als een waste of time voor mij :roflol:

Ik wil je graag geloven maar het klinkt toch zo bro science dit

Onderhoud/maintain zou ik zelf wel doen van transitie bulk>cut en tevens eens een deload aangezien eind bulk de stress op je lichaam wel maximaal is als je hard hebt getraind.

Cut>bulk zou ik de maintain overslaan of korter houden, maar wel langzaam opbouwen aangezien de de extra koolhydraten je direct meer vocht laat vasthouden en je data eerste week wellicht niet optimaal daardoor is.

Je bent me kwijt na:

"Calorie-inname hoog houden ('schone' calorieën indien mogelijk, om het aankomen van vetmassa tegen te gaan)"

Je bent me kwijt na:

"Calorie-inname hoog houden ('schone' calorieën indien mogelijk, om het aankomen van vetmassa tegen te gaan)"
Dat heb ik niet geschreven, maar de 1e twee punten zijn al duidelijk.
veel is helaas achterhaald, net als HGH wat nep is in pennen. Mijn Nordi werkt prima in doseerpen, en Geno ook.

• #2.457
Duidelijke info, zal idd niet gelijk gaan cutten. Heb het vertrouwen in de ervaren heren. Zelf nog niet eerder gelijk stevig wezen cutten na een bulk, dus dat kan ik beter zo laten.

Duidelijke info, zal idd niet gelijk gaan cutten. Heb het vertrouwen in de ervaren heren. Zelf nog niet eerder gelijk stevig wezen cutten na een bulk, dus dat kan ik beter zo laten.
beter is cutten voor je bulk. dit kun je wel op test doen. na je kuur bulk kun je beter week of 8 iets hoger Kcals aanhouden, en dan in stapjes afbouwen tot onderhoud.

• #2.459
beter is cutten voor je bulk. dit kun je wel op test doen. na je kuur bulk kun je beter week of 8 iets hoger Kcals aanhouden, en dan in stapjes afbouwen tot onderhoud.
Dat heb ik wel goed gedaan, begon met weinig vet. Alleen onderhand lijk ik een stuk vetter, maar zal wel icm veel vocht zijn. Maar heb ook wel goed gegeten. :p M'n eetlust is net zo hard gestegen.

Heb je niet binnenkort het 2e testmoment? Dan kan je in ieder geval op de basis van dat apparaat (voor wat dat waard is) zien hoeveel je vetpercentage is gestegen.

Terug
Naar boven