AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Je zegt dat je achteruit in kracht gaat.
En als je na je cut sneller vooruit wil gaan zou ik er wat meer volume ingooien

• Topic Starter Topic Starter
Even m'n topic weer uit de 3e pagina halen. Had vorige week excursie voor een paar daagjes en weinig zin/motivatie. Veel gegeten, gejunkt en een fles wijn doorheen gehaald:o. Vrijdag weer FB gedaan en weer een beetje op m'n kcals aan het letten. Beetje lui geweest met loggen. Lang verhaal kort, gewoon een weekje gemarvind:D

Tren vrijdag was:
Plate loaded lat pulldowns
Opwarmen
1x12x60
3x10x100
1x12x80

Db benchpress
Opwarmen
4x12x32
Dit is wel echt bagger geworden. Door een lange tijd alleen bb te gebruiken verlies ik hier veel kracht ivm stabiliteit.

Plate-loaded leg press
1x12x180
3x12x220
Verzuurde belachelijk erg

1l calf raises
4x12x150

Morgen weer fb.

Even m'n topic weer uit de 3e pagina halen. Had vorige week excursie voor een paar daagjes en weinig zin/motivatie. Veel gegeten, gejunkt en een fles wijn doorheen gehaald:o. Vrijdag weer FB gedaan en weer een beetje op m'n kcals aan het letten. Beetje lui geweest met loggen. Lang verhaal kort, gewoon een weekje gemarvind:D

Tren vrijdag was:
Plate loaded lat pulldowns
Opwarmen
1x12x60
3x10x100
1x12x80

Db benchpress
Opwarmen
4x12x32
Dit is wel echt bagger geworden. Door een lange tijd alleen bb te gebruiken verlies ik hier veel kracht ivm stabiliteit.

Plate-loaded leg press
1x12x180
3x12x220
Verzuurde belachelijk erg

1l calf raises
4x12x150

Morgen weer fb.
Ziet er goed uit! Niks is met een weekje Marvinnen!:marvin:

Vandaag UB gedaan. Niet al te bijzonder.

Pullups
3x10xbw

Benchpress
Opwarmen
1x12x60
2x8x80
1x6x80

Db rows
3x10x38

Overhead db ext
3x12x12

Db preacher curls
1x8x14
2x8x12

88kg en 82cm waist, new low. Ben al meer aan het koken en minder aan het bestellen/kopen/bingen, which is nice.

Deze week trennen moet ik ergens in zien te proppen. Ben weer lui staan wezen, heb nu flink wat hw en een toets vrijdag:o.

wat is gewicht nu?

zie het al

Gisteren een cheat day gehad. Of nouja, zo voelt het:o. Kcal-wise niet veel gegeten, een shake met wat nootjes, 1 tortilla, een paar oliebollen en een zak churros. Erg weinig dus, maar wel wat junk en weinig eiwitten. Was me gisteren even te veel moeite om voor een bak kwark naar de winkel te gaan, ik was ook niet thuis. Ook geen tijd gehad om te trainen deze week. Misschien dat ik vanavond kan, en anders wordt het morgen na m'n tentamen.

Screenshot_20171005-145616.png

Screenshot_20171005-144808.png
Begint al mooi plat te worden. Voel me wel heel erg smal, en ben ook wel een stuk smaller:o. Maar als zelfs dikke Marvin +40cm armen kan krijgen, dan moet ik ook wel weer terug naar 42cm moeten kunnen met m'n extra celkernen!!!

Wow is weinig van je over man, no offence.

Hij lijkt net een fietsband die lek is gegaan, no offence mis moet je wat serieuzer gaan trainen en eten

Wow is weinig van je over man, no offence.

Hij lijkt net een fietsband die lek is gegaan, no offence mis moet je wat serieuzer gaan trainen en eten

Daar was ik al van op de hoogte:o
en ben ook wel een stuk smaller
Stoppen met aas + stress om huisbaas + schoolstress & motivatiedip gaan niet zo heel goed samen. Voelde me ook niet zo al te fijn met weinig massa en een hoge bf, dus liever iets meer massa inleveren en cutten (ben nu iets meer dan 3 maand compleet off). Dat ik me prettig voel vind ik iets belangrijker dan dat ik iets meer spiermassa overhoud. Na een beetje cutten kan ik dan eindelijk eens fatsoenlijk bulken.

Ik hoop dat je die motivatie weer gaat vinden

Bwah het verschil is zichtbaar nu vergeleken met toen je on was maar je doelen liggen ook volledig anders.

Het is nu belangrijk om te herstellen (dat zit al redelijk goed denk ik) en je goed in je vel te voelen. Tenminste zo bekijk ik het.

Bwah het verschil is zichtbaar nu vergeleken met toen je on was maar je doelen liggen ook volledig anders.

Het is nu belangrijk om te herstellen (dat zit al redelijk goed denk ik) en je goed in je vel te voelen. Tenminste zo bekijk ik het.
Daar ben ik het ook mee eens idd. Ik kan nu prima cutten, niet lang geleden was m'n middel nog 90cm en nu 82,5. Ik kan later toch weer lekker bulken.

Gisteren een cheat day gehad. Of nouja, zo voelt het:o. Kcal-wise niet veel gegeten, een shake met wat nootjes, 1 tortilla, een paar oliebollen en een zak churros. Erg weinig dus, maar wel wat junk en weinig eiwitten. Was me gisteren even te veel moeite om voor een bak kwark naar de winkel te gaan, ik was ook niet thuis. Ook geen tijd gehad om te trainen deze week. Misschien dat ik vanavond kan, en anders wordt het morgen na m'n tentamen.

Screenshot_20171005-145616.png

Screenshot_20171005-144808.png
Begint al mooi plat te worden. Voel me wel heel erg smal, en ben ook wel een stuk smaller:o. Maar als zelfs dikke Marvin +40cm armen kan krijgen, dan moet ik ook wel weer terug naar 42cm moeten kunnen met m'n extra celkernen!!!
:roflol: I see what you did there!

Buik is goed plat inderdaad!:thumbs: Goed dieet ook..churro's & oliebollen:heart:

Weer een drukke week. Was vrijdag nog wel trainen, alleen lui met loggen:o. Flink wat deadlines voor de vakantie, dus dat wordt hopelijk morgen nog trainen en donderdag sowieso. En kcals uiteraard iets hoger en ongezonder, vind het altijd wel fijn om te snacken als ik bezig ben met veel huiswerk:o. Maar dat wordt gemarvind met de vakantie: extra werken, minder eten. Eet maar 4 kleine meals op werkdagen, voor werk, 2 pauzes en na werk een caseine shake voor de nachtgains. Marvinneeeen

Heerlijk getraind, beter dan dat ik had verwacht op m'n beetje low day. Vandaag +-2000 kcal, dus ging er van uit dat m'n tren bagger zou zijn:o. Ook gezien de laatste tren vrijdag was.

Moet zeggen dat het weinige trainen me wel erg goed doet. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst last kreeg van spieren, pezen, botten, gewrichten en weet ik veel wat voor pijntjes allemaal. Which is nice. Nu kan ik rustig m'n pezen/botten/gewrichten sterker krijgen zonder volledig banaan met gewichten omhoog te gaan.

Ub gedaan, morgen lb omdat ik eindelijk wat tijd heb.

Military press
1x12x20
1x12x30
1x8x40
1x6x42,5

Seated cable rows
3x12x60

Db benchpress
2x10x34
1x8x34

Concentration curls
2x8x14
1x8x12

Morgen weer even het een en ander meten, de vorige dagen niet al te best gegeten (niet meer dan 3k kcal tho). Heb al tijden niet zo heel veel honger meer. Denk dat ik nu zelfs moeite zou hebben om 5k kcal te eten.

Geen wonder dat je moeite zou hebben met 5k kcal. Je traint niet of nauwelijks...

Terug
Naar boven