Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh na mijn cut gaat het volume wel hoger ofc, maar in een cut is dat niet nodig.Je zegt dat je achteruit in kracht gaat.
En als je na je cut sneller vooruit wil gaan zou ik er wat meer volume ingooien
. Vrijdag weer FB gedaan en weer een beetje op m'n kcals aan het letten. Beetje lui geweest met loggen. Lang verhaal kort, gewoon een weekje gemarvind
Ziet er goed uit! Niks is met een weekje Marvinnen!Even m'n topic weer uit de 3e pagina halen. Had vorige week excursie voor een paar daagjes en weinig zin/motivatie. Veel gegeten, gejunkt en een fles wijn doorheen gehaald. Vrijdag weer FB gedaan en weer een beetje op m'n kcals aan het letten. Beetje lui geweest met loggen. Lang verhaal kort, gewoon een weekje gemarvind
Tren vrijdag was:
Plate loaded lat pulldowns
Opwarmen
1x12x60
3x10x100
1x12x80
Db benchpress
Opwarmen
4x12x32
Dit is wel echt bagger geworden. Door een lange tijd alleen bb te gebruiken verlies ik hier veel kracht ivm stabiliteit.
Plate-loaded leg press
1x12x180
3x12x220
Verzuurde belachelijk erg
1l calf raises
4x12x150
Morgen weer fb.

. Kcal-wise niet veel gegeten, een shake met wat nootjes, 1 tortilla, een paar oliebollen en een zak churros. Erg weinig dus, maar wel wat junk en weinig eiwitten. Was me gisteren even te veel moeite om voor een bak kwark naar de winkel te gaan, ik was ook niet thuis. Ook geen tijd gehad om te trainen deze week. Misschien dat ik vanavond kan, en anders wordt het morgen na m'n tentamen.
. Maar als zelfs dikke Marvin +40cm armen kan krijgen, dan moet ik ook wel weer terug naar 42cm moeten kunnen met m'n extra celkernen!!!Hij lijkt net een fietsband die lek is gegaan, no offence mis moet je wat serieuzer gaan trainen en eten

Stoppen met aas + stress om huisbaas + schoolstress & motivatiedip gaan niet zo heel goed samen. Voelde me ook niet zo al te fijn met weinig massa en een hoge bf, dus liever iets meer massa inleveren en cutten (ben nu iets meer dan 3 maand compleet off). Dat ik me prettig voel vind ik iets belangrijker dan dat ik iets meer spiermassa overhoud. Na een beetje cutten kan ik dan eindelijk eens fatsoenlijk bulken.
Ik denk dat als ik eens kan bulken en na maanden weer progressie zie, het plezier er ook veel meer in terug zal komen.
Daar ben ik het ook mee eens idd. Ik kan nu prima cutten, niet lang geleden was m'n middel nog 90cm en nu 82,5. Ik kan later toch weer lekker bulken.Bwah het verschil is zichtbaar nu vergeleken met toen je on was maar je doelen liggen ook volledig anders.
Het is nu belangrijk om te herstellen (dat zit al redelijk goed denk ik) en je goed in je vel te voelen. Tenminste zo bekijk ik het.
Gisteren een cheat day gehad. Of nouja, zo voelt het. Kcal-wise niet veel gegeten, een shake met wat nootjes, 1 tortilla, een paar oliebollen en een zak churros. Erg weinig dus, maar wel wat junk en weinig eiwitten. Was me gisteren even te veel moeite om voor een bak kwark naar de winkel te gaan, ik was ook niet thuis. Ook geen tijd gehad om te trainen deze week. Misschien dat ik vanavond kan, en anders wordt het morgen na m'n tentamen.
Begint al mooi plat te worden. Voel me wel heel erg smal, en ben ook wel een stuk smaller![]()
![]()
. Maar als zelfs dikke Marvin +40cm armen kan krijgen, dan moet ik ook wel weer terug naar 42cm moeten kunnen met m'n extra celkernen!!!
I see what you did there!
. Flink wat deadlines voor de vakantie, dus dat wordt hopelijk morgen nog trainen en donderdag sowieso. En kcals uiteraard iets hoger en ongezonder, vind het altijd wel fijn om te snacken als ik bezig ben met veel huiswerk
. Maar dat wordt gemarvind met de vakantie: extra werken, minder eten. Eet maar 4 kleine meals op werkdagen, voor werk, 2 pauzes en na werk een caseine shake voor de nachtgains. Marvinneeeen
. Ook gezien de laatste tren vrijdag was.