Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Sorry man en no offence naar Nootmuskaatje, maar je praat alsof hij 100 kg bij 6 % is. Een fysiek van 90 kg bij een procent of 20 is al niet meer natty te bereiken?
Dit, ben veel verloren:o. Een broekmaat smaller en een cm of 2,5 op de armen. Rest niet gemeten.

Sorry man en no offence naar Nootmuskaatje, maar je praat alsof hij 100 kg bij 6 % is. Een fysiek van 90 kg bij een procent of 20 is al niet meer natty te bereiken?

Heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in, zo had ik het nog niet bekeken, natuurlijk was er waarschijnlijk nog wel meer mogelijk en is dit natty haalbaar!

Natuurlijk neemt dit alsnog niet weg dat sommige leden hier een waanidee hebben bij wat er nog mogelijk is natty, in een korte periode en na aas gebruik.

Laatst bewerkt:
Tfw je na maanden weer in je hometown bent en het opvalt dat je fysiek een stuk minder is. Rip.

Ik ga nu even bijdehand doen die 140% dedication waar jij over praat die is wiskundig onmogelijk maar ik begrijp je punt.

Ik zeg alleen maar pak als naturel je spieren 2x in de week met genoeg rust tussen de setten en eet genoeg en slaap elke dag 8 uur.
Train daarnaast min 6 uur in de week.

Als dit hierboven teveel gevraagd is dan kun je beter stoppen!
IK ben meer dedicated dan ik dacht! 6 uur trainen per week red ik wel..

En slaap toch gemiddeld 2 uur op de bank, voordat ik 6 uur in bed slaap..

Waarom?? Waarom weeg ik nog geen 95kg??

Kleine update, druk geweest met verhuizen en van alles. Net na een tijdje weer gesport, ub en morgen lb.

Korte training omdat ik nog een bed in m'n kamer moest en nog het eea boren. Ouders waren onderweg, dus had maar 45 min. Nu net klaar en onderweg voor dansles, dus alles is nogal krap.

Benchpress
Opwarmen
1x10x80
1x3x100
1x10x80

Lat pulldowns
1x12x60
2x10x65

Concentration curls
1x8x14
2x9x12

Superset met overhead db extensions
3x12x12

Okish tren. Ga nu waarschijnlijk beginnen met cutten, maar daar zeg ik nog niet teveel over gezien alles steeds hier en daar heen gaat:o. Ben voor het eerst begonnen met mealpreppen, ben benieuwd.

Goede pastasalade met penne, rucula, tomaat, gerookte kip, mozarella en een beetje yoghurt dressing. Voor de gains op school, kantine food is low proteins en belachelijk duur. Dit kan ik makkelijk koud eten en hoef ik niet dagelijks te koken, dat scheelt.

Owyeah, eindelijk een nieuwe woonplaats :doggy:

Hopelijk bevalt het je daar beter!

Owyeah, eindelijk een nieuwe woonplaats :doggy:

Hopelijk bevalt het je daar beter!
Tot nu toe is alles perfect, een huisgenoot is zelf icter:D. M'n harde schijf ging kapot toen ik m'n nieuwe videokaart er in deed, 2 van hem gekregen. Ook heeft hij het internet gefixt zodat ik lan heb, lifesaver:D

Grotere kamer, altijd koel, dichterbij het centrum en 10 min lopen van de basic. Kon niet beter!

Beetje in een motivatiedipje gevallen momenteel. Met school en sport. Veel uitstellen, veel stress en een beetje in een vicieuze cirkel.

Kijk naar de leukere dingen die er aan komen! Doorbikkelen over 2 weken kijk je voldaan terug!

Kijk naar de leukere dingen die er aan komen! Doorbikkelen over 2 weken kijk je voldaan terug!
Dat zeg ik al een tijdje tegen mezelf, maar helaas is het iets ingewikkelder. Doordat ik de laatste tijd steeds chaotischer word en veel vergeet wordt het alleen maar erger. En verder is er nog wel wat meer aan de hand, maar dat post ik liever niet openbaar. Ook niet AAS-gerelateerd. Iets dat zich al wat langer opbouwde en wat nu een probleem is geworden.

Ik hoop dat alles in je relatie nog goed zit.

Ik wens je het beste toe, hopelijk snel beterschap!

Vandaag fb gedaan, kracht was bagger en niet zo'n zin om te loggen. Snelle shape update. Voeding > de rest. Zo lang m'n kcal en eiwitten oke blijven wordt er niet veel verloren.

Screenshot_20170914-010306.jpg

Screenshot_20170914-010344.jpg

Gezien ik toch al klaar in m'n sportkleding langs de basic liep kon ik wel even een korte tren doen. Lekker een beetje UB gedaan.

Benchpress
Opwarmen
1x12x60
2x8x80

1-armed seated cable rows
1x12x25
1x8x30
1x12x25

Cable flyes
3x12x12,5

Rear delt raises
3x12x16

Okish tren, niet zo veel bijzonder qua kracht, maar dat was te verwachten.

Snapchat-1822337535.jpg

Blijf mezelf klein vinden, ondanks dat m'n foto's er wel decent uit zien. Ben nu overigens ook in de -90 crew. Vanmorgen gewogen op 89,5kg met een 84cm waist. Ben niet echt aan het cutten of bulken, gewoon waar ik zin in heb (veel chocola). Maar ik gooi de creatine wel weer in game, het zware geschut voor natties. Uit luiheid niet meer aan m'n doses gedacht :o

Nog steeds spierpijn van eergisteren, weer eens gesquat en voor het eerst weer goodmornings gedaan. Rip legs. Beetje lui geweest met loggen:o

Tren was

Squats
Opwarmen
12x60
2x10x100 retezwaar

Goodmornings
1x12xstang
2x12x40
1x10x60

Db benchpress
12x26
3x12x32 rip kracht

Lat pulldowns
3x12x60

Morgen weer fb. Vandaag te veel spierpijn:o

89,2kg en 82,5cm waist. Gezien het cutten nooit al te best ging ben ik er nu wat stiller over. Ik probeer rustig wat te cutten, wat op zich best netjes gaat. Definitie is wel laag met zo'n smalle waist, ik heb beter gezien op 85cm. Maar ik ben dan ook wel best wat ffm kwijt.

Koude ochtendshape:
Screenshot_20170922-123505.png

Misschien wat meer volume draaien als je geen massa wilt verliezen drie setjes bankdruk 2 a 3 keer in de week is niet genoeg.
Gr

Misschien wat meer volume draaien als je geen massa wilt verliezen drie setjes bankdruk 2 a 3 keer in de week is niet genoeg.
Gr
Ik heb het met 1 a 2 x per week overleefd net na mijn pct, weinig volume kan prima. Train overigens altijd al met weinig volume.

Terug
Naar boven