XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Geen wonder dat je moeite zou hebben met 5k kcal. Je traint niet of nauwelijks...
Trainen doet nou ook niet zo heel veel op je hongergevoel. Zou eerder zeggen dat het kappen met AAS een grote rol speelt. Heb ON ook wel tijden gehad met stress/druk dat ik wat minder deed, maar die honger was er altijd.

Trainen doet nou ook niet zo heel veel op je hongergevoel. Zou eerder zeggen dat het kappen met AAS een grote rol speelt. Heb ON ook wel tijden gehad met stress/druk dat ik wat minder deed, maar die honger was er altijd.
Ik merk direct als ik op vakantie ben dat mijn hongergevoel vermindert. Dan vind ik 2000kcal opeens voldoende.

Ik merk direct als ik op vakantie ben dat mijn hongergevoel vermindert. Dan vind ik 2000kcal opeens voldoende.
Oh daar heb ik geen last van gehad. ON kon ik altijd eten als een paard, wat vaak best klote was. Cutten is on moeilijker vind ik.

86,8kg en 81,5cm waist(-1), new low. Gisteren anders verlopen dan verwacht:o. Uiteindelijk was het sushi en later nog wat chocola en geen trainen geworden:emo:. Vanmorgen snel even wat legs gedaan, zondag uitgebreid fb doen.

86,8kg en 81,5cm waist(-1), new low. Gisteren anders verlopen dan verwacht:o. Uiteindelijk was het sushi en later nog wat chocola en geen trainen geworden:emo:. Vanmorgen snel even wat legs gedaan, zondag uitgebreid fb doen.

Hoeveel is je VP tegenwoordig ongeveer? Buikomtrek lijkt goed op 86,8 kg :thumb:

Hoeveel is je VP tegenwoordig ongeveer? Buikomtrek lijkt goed op 86,8 kg :thumb:
Vind m'n bf nog best hoog voor m'n waistomtrek. Vergeleken met hoe het er op 86cm uit zag toen ik 92kg was. Zou gokken 15%, maar mijn schattingen bleken er altijd flink naast te zijn:o. @Jwdoetookmee hulp? <3

Foto is gisterenochtend koud. Wel rip al m'n gains:(. Zin om te bulken, maar eerst eens echt 10-11% halen.
Screenshot_20171013-163958.png

Toch nog wel goede schouders en armen! Borst is ook niet verkeerd en buik begint langzaam maar zeker droog te trekken:thumbs:

Toch nog wel goede schouders en armen! Borst is ook niet verkeerd en buik begint langzaam maar zeker droog te trekken:thumbs:

Idd, als hij deze fysiek kan vasthouden en iets droger nog kan cutten, dan heeft hij nog steeds een sportief gespierd lichaam. De AAS look is weg maar ik denk niet dat hij zich dat aantrekt :)

Idd, als hij deze fysiek kan vasthouden en iets droger nog kan cutten, dan heeft hij nog steeds een sportief gespierd lichaam. De AAS look is weg maar ik denk niet dat hij zich dat aantrekt :)
En ik denk dat als er gebulkt gaat worden dat dat mijn look ook wel goed doet:p. Ben nu best wel leeg.

Ik mis de looks wel. Maar als ik op 10-11% zou staan zou ik wss 81 a 82kg zijn. Denk dat er echt nog wel een paar kilo ffm te winnen valt, gezien ik best wat ben verloren.

86,2kg en 81cm waist. Misschien iets te weinig aan het eten. Gisteren en eergisteren 2250-2500 kcal, maar wel 7 uur lang lopen en tillen in een magazijn.

Blijf mezelf verassen met hoe lekker de trainingen gaan op low kcals. Heb zelfs maar +-200-300g carbs gegeten sinds vrijdag.

Dedliftsz
1x10x60
2x8x100
1x6x120

Benchpress
1x12x60
2x8x80

Lat pulldowns
1x12x60
2x10x65

Gewoon lekker basic trainen, compounds knallen en that's it. Beetje een stronglifts idee. Meer oefeningen knal ik in de bulk wel.

Nog een shape update:
Screenshot_20171015-161915.png

Mis de ronde volle look wel, maar op zich nog best een decent fysiek. Vooral m'n schouders/borst hebben een klap gekregen.

Nog een kleine vergelijking van kort voordat ik was gestopt met aas, dacht dat ik hier 96 a 97kg was.
Screenshot_20171015-025451.png

Laatst bewerkt:
Tbh ben je erop vooruit gegaan

als je zo door blijft trainen dan weeg je over drie maand 70kg

Niet om je aftekraken ofzo maar vond je erop 96kg niet veel beter uitzien dan nu.

Terug
Naar boven