MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Niet om je aftekraken ofzo maar vond je erop 96kg niet veel beter uitzien dan nu.
Komt wss door het verschil in bf en bloat. M'n waist is wel een dikke 11cm minder geworden. Borst en armen zit wel een groot verschil in. Armomtrek is dan ook met 3cm gezakt.

Omdat je bf een stuk lager is en je niet meer zo enorm puffy oogt
Ah ja. Dat is wel een dikke plus idd. Geen enorme bloats, binges etc. Natty is het naar mijn gevoel makkelijker. Na een meal zit ik nu ook echt gewoon vol, waar ik hiervoor altijd enorme binges had. Zelfs met middelen als ECA of sibutramine kon ik nog bingen. Dit doet mijn fysiek dan wel weer goed. Het zou beter zijn geweest als ik ging cyclen.

Ah ja. Dat is wel een dikke plus idd. Geen enorme bloats, binges etc. Natty is het naar mijn gevoel makkelijker. Na een meal zit ik nu ook echt gewoon vol, waar ik hiervoor altijd enorme binges had. Zelfs met middelen als ECA of sibutramine kon ik nog bingen. Dit doet mijn fysiek dan wel weer goed. Het zou beter zijn geweest als ik ging cyclen.
Nog plannen om ooit on te gaan?
Wanneer is je bloedtest trouwens?

Nog plannen om ooit on te gaan?
Wanneer is je bloedtest trouwens?
Nope, helaas niet:p. Dat gaat er niet meer bij passen. Ben nu bijna 4 maand off, denk dat ik het gewoon na 6 maanden off doe zoals aangeraden. Voel me top en ik kan zelfs cutten, dus zal wel de goede kant aan het gaan zijn. Ik zit alleen nog te kijken hoe ik ga testen. Bloedwaardetest moet je het zelf per post sturen, ik heb liever dat dat allemaal via medische mensen geregeld wordt.

Nope, helaas niet:p. Dat gaat er niet meer bij passen. Ben nu bijna 4 maand off, denk dat ik het gewoon na 6 maanden off doe zoals aangeraden. Voel me top en ik kan zelfs cutten, dus zal wel de goede kant aan het gaan zijn. Ik zit alleen nog te kijken hoe ik ga testen. Bloedwaardetest moet je het zelf per post sturen, ik heb liever dat dat allemaal via medische mensen geregeld wordt.
Zielig verhaaltje bij huisarts ophangen, en zonder vragen kreeg ik een test.

Waarom zou je niet gewoon kunnen zeggen tegen je huisarts dat je hebt gekuurd en nu een bloestest wil?

Heb via bloedwaardentest gedaan. Imo gewoon prima verlopen.
4mnd off kan je inderdaad prima cutten. Ben je inmiddels wel zodanig hersteld dat je onder onderhoud kunt zitten.

4mnd off kan je inderdaad prima cutten. Ben je inmiddels wel zodanig hersteld dat je onder onderhoud kunt zitten.
Hoe lang ben jij max on geweest dan? Vlot herstel gehad?

Ik ga ook via bloedwaardentest mijn waarden laten controleren :)

Hou de eer aan jezelf dus zie het als een investering in je sport / gezondheid
Hoef je ook geen lulverhaal op te hangen bij de HA...die weet ook wel beter hoor

Ben al wel een maandje cutten, was nog geen 3 maanden off toen ik begon. Voelde me niet zo lekker met minder ffm en meer vetmassa:p

Tren van gisteren vergeten te loggen:D. UB gedaan omdat ik er zin in had<3

Plate-loaded lat pulldowns
Opwarmen
1x12x80
2x10x100
1x8x110 We gaan weer omhoog met de geit!!1

Military press
1x12x20
1x10x40
1x7x50
1x7x40

Dumbell rows
3x10x40

Db benchpress
3x10x36

Best een sterke training tijdens een cut, meer gewicht dan de afgelopen weken. Weegschaal staat al een paar dagen vast op 86.2kg, morgen nog even kijken en anders gaan de kcals omlaag. Zit nu zo rond de 2500-2600, volgende stap wordt 2400-2500. Zonder de gear zit ramhard low gaan er niet meer in:o. Beter ook maar.

Yup, es geht nog gut. 85,8kg en 81cm waist. Waist helaas niet veranderd:(.

Wanneer je eiwitten op zijn en perfect whey + night protein in de aanbieding zijn:cheer::cheer::cheer::marvin:

Laatst 5.5kg whey voor 50 ekkies gehaald bij bulkpowders
Maar ik moet ook mijn nacht gains maken met caseïne. Kwarkjes/yoghurtjes zijn te duur, gezien ik ze enkel met een smaakje lust:o. Heb al van alles geprobeerd: meusli, creusli, vruchtensiroop, zoetstoffen, chocola. Natty kwark blijft niet te vreten:(

Terug
Naar boven