AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Welcome to the club. Lager dan 80 cm geraakte ik ook niet :)
Denk dat ik met echt een goede cut wel de 75 kan redden. Voor zover ik me vaag kan herinneren heb ik wel in het begin een waist gehad van 76cm. Misschien eens op m'n laptop kijken of ik al mijn oude metingen nog ergens heb opgeslagen.

Damn, zou mezelf niet een heel stuk hoger dan 13% schatten, denk 15. Zelfs dan nog wel een dik verschil in waist:o. Denk niet dat ik de sub70 crew ga redden:(
Vind procenten altijd zo nietzeggend. Ik ben gemeten op 13% maar uitgaande van jouw snaps (nohomo) staan wij op hetzelfde, of ik misschien iets droger.

Genetics I guess, heb ook smalle schouders etc dus het zou wat zijn als ik een blocky waist zou hebben :roflol:

Vind procenten altijd zo nietzeggend. Ik ben gemeten op 13% maar uitgaande van jouw snaps (nohomo) staan wij op hetzelfde, of ik misschien iets droger.

Genetics I guess, heb ook smalle schouders etc dus het zou wat zijn als ik een blocky waist zou hebben :roflol:
Mijn bf is sterk afhankelijk van belichting:o. Het ene moment lijk ik 20, en het andere moment 13.

Beste is gewoon camera op timer/video aan. En er voor staan en elke keer 90 graden draaien met licht van buiten. Moet eerlijk zijn tegen jezelf.
Wel eens eerder geprobeerd, maar dat is lastig te doen. Meestal een baggere hoek of toch slechte belichting.

Tja je wilt toch een duidelijk beeld van je bodyfat? Slechte belichting laat juist zien hoe dik je bent.

Dit dus. Als je alleen in perfect licht ietwat droog lijkt ben je nog gewoon dikkig. Ben ik zelf ook, in het licht bij de Basic Fit in de kleedkamer hier lijk ik enorm buff en droog tot ik in gewoon licht ga staan :(

87,5kg en 80,5cm waist, daar klopt iets niet:o. Misschien omdat ik heb gewogen met een broek aan of de batterij gisteren heb vervangen oid. Maak nooit een 2kg spike mee na een dag dat ik me aan m'n voeding heb gehouden. Geen fluctuaties in zout, zelfde hoeveelheden etc.

Dit dus. Als je alleen in perfect licht ietwat droog lijkt ben je nog gewoon dikkig. Ben ik zelf ook, in het licht bij de Basic Fit in de kleedkamer hier lijk ik enorm buff en droog tot ik in gewoon licht ga staan :(
Eens proberen dan:p

Vandaag voor het eerst een echte cheatday. Heb echt al 2 weken zin in een bonbon bloc, nu heb ik het wel verdiend:o. Gezien ik ook al best wat klikos ben verloren gaan de kcals hiernaa ook een stapje lager op 2300 voor de volgende weken.

Wordt wel meer dan een bonbonbloc tho, heb al weken niet meer boven onderhoud gegeten:D

Hnnng een goede carbload met 150g suikers, diz tren is gonn be good. Heb toch maar alleen de bonbonbloc genomen en een kleine viennetta ijsje van 65g. Het is de bedoeling dat ik ga cheaten zonder te compenseren, dus gewoon mijn vaste 2500kcal + de 1300 kcal van het cheaten. Had wel zin in chips ernaast, maar meer dan 4000 kcal vind ik niet zo prettig. Chips staat voor volgende week in de agenda:D

Ik wil niet meer in die vicieuze cirkel zitten van cheaten, te veel compenseren waardoor ik uiteindelijk ga bingen en dan weer van het begin af aan. Voor ik het weet eindig ik als Marvin, maar dan dikker omdat de binges te groot zijn :(

M'n legs zijn wel naar de klote van de laatste tren, dus lekker ub doen. En heb stiekem ook wel gewoon veel meer zin om veel volume op ub te knallen :D

waarom allemaal junk food? is dat je favoriete eten?
Als ik denk aan lekker eten dan denk ik aan zalm of een vettige biefstuk.

Terug
Naar boven