AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
waarom allemaal junk food? is dat je favoriete eten?
Als ik denk aan lekker eten dan denk ik aan zalm of een vettige biefstuk.
Omdat zalm en een vettige biefstuk in m'n macro's/kcals passen. Ik eet wekelijks vette vis als zalm of makreel, maar dat krijg ik makkelijk in die 2500kcal. Een blok chocola van 1100 kcal past er niet zo goed in als ik verder nog een beetje fatsoenlijk en/of gezond wil eten.

waarom zou je opeens boven je macro willen gaan zitten en kan dat niet met zalm?
mijn vraag is meer wat is jouw perceptie van lekker eten?

waarom zou je opeens boven je macro willen gaan zitten en kan dat niet met zalm?
mijn vraag is meer wat is jouw perceptie van lekker eten?
Uh, je begrijpt me verkeerd. Zalm kan ik in mijn macro's eten. Veel eiwitten, goed wat vet. Evenals een biefstuk. M'n avondmaal varieert altijd, dan is het spaghetti bolognese, dan rijst met kip tandoori, dan wat rijst met wat zalm of een biefstuk etc. Dat zijn geen cheats omdat het gewoon in mijn voeding past en kcals.

Ik eet vaak genoeg wat lekkers, zoals wekelijks vette vis wat ik al zei. Maar ik ben dan ook heel gek op chocola etc, en 1 zo'n grote blok kan al de helft van al mijn kcals op een dag zijn. Dan moet ik of veel eten schrappen waardoor ik nauwelijks wat te eten heb, of gewoon even boven m'n behoefte eten.

Of je neemt gewoon af en toe een blokje IPV in 1x die hele reep wegvreten:rolleyes:

Of je neemt gewoon af en toe een blokje IPV in 1x die hele reep wegvreten:rolleyes:
Uhu, als je er zelf geen ervaring mee hebt is het makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn ouders hadden nooit grenzen gelegd, waardoor ik als kind pakken opvrat. En gezien ik dat jarenlang heb gedaan is het nu niet te doen om te bewaren. Als ik iets koop dan moet het op, al vreet ik mezelf ziek. Ik kan mezelf nu wel genoeg inhouden om me niet meer ziek te eten, maar nog kan ik niet bewaren.

86,4kg, dat lijkt er al weer meer op. Log later vandaag wel de tren van gisteren en een nude:kiss:

Misschien ern idee om klein verpakkingen te kopen?
Je hebt pakjes waar bijvoorbeeld 5 choco reepjes van 30 gram inzitten. Dan kan je 1 reepje nemen.

Je hebt pakjes waar bijvoorbeeld 5 choco reepjes van 30 gram inzitten. Dan kan je 1 reepje nemen.
Als ik het in huis heb dan gaan alle 5 verpakkingen er wel doorheen. Soms als ik zin heb koop ik wel wat kleins aan de kassa, maar gezien ik zin had in een specifiek chocolaatje kon het niet anders dan een 200g blok:p

Jij hebt het duidelijk niet begrepen :D

Als ik het in huis heb dan gaan alle 5 verpakkingen er wel doorheen. Soms als ik zin heb koop ik wel wat kleins aan de kassa, maar gezien ik zin had in een specifiek chocolaatje kon het niet anders dan een 200g blok:p

:roflol: Herkenbaar, al ben ik zelf niet zo. (Overigens ook redelijk vrij opgevoed hoor, maar het zit in je of niet denk ik). Je moet jezelf kunnen aanleren dat het ook anders kan, schijnt nogal lastig te zijn bij binge eters :D

:roflol: Herkenbaar, al ben ik zelf niet zo. (Overigens ook redelijk vrij opgevoed hoor, maar het zit in je of niet denk ik). Je moet jezelf kunnen aanleren dat het ook anders kan, schijnt nogal lastig te zijn bij binge eters :D
Ligt idd ook erg aan jezelf:p. Als je het in je hebt en je krijgt geen grenzen aangeleerd, wordt het erg lastig om zelf grenzen aan te leren:(

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb zelf ook vaak moeite met grenzen. Maar bij mij is het meer als een verpakking open is dat het op moet. Maar als hij nog dicht is kan ik er wel afblijven....

Ik heb juist dat als ik cheat, de gedachte krijg "je hebt het nu toch al verneukt" en dan full r*tard ga.
Daarom cheat ik nooit meer. Ook geen behoefte aan dat voedsel eerlijk gezegd.

Huh kan dat anders ja? Hier in een gevalletje dat alles in huis is op gaat... is het aan de andere kant niet in huis, mis ik ook niets. Kwestie van niet met honger boodschappen doen, scheelt nog €€€€ ook haha.

Ik heb juist dat als ik cheat, de gedachte krijg "je hebt het nu toch al verneukt" en dan full r*tard ga.
Daarom cheat ik nooit meer. Ook geen behoefte aan dat voedsel eerlijk gezegd.
Dit was ook een groot probleem van mij idd, dat probeer ik nu recht te zetten. Had best zin in meer, maar heb het nog fatsoenlijk gehouden zonder vervolgens te straffen. Vandaag gewoon weer normaal doorgaan.

Huh kan dat anders ja? Hier in een gevalletje dat alles in huis is op gaat... is het aan de andere kant niet in huis, mis ik ook niets. Kwestie van niet met honger boodschappen doen, scheelt nog €€€€ ook haha.
Hou op schei uit...boodschappen met honger:roflol:

En dan ook al die super met gratis snaai en graai voer..

Zo had ik gister een hele stroopwafel en een hand kruidnoten op in de super:roflol:

Hou op schei uit...boodschappen met honger:roflol:

En dan ook al die super met gratis snaai en graai voer..

Zo had ik gister een hele stroopwafel en een hand kruidnoten op in de super:roflol:

Misschien een idee voor jou om dan eens te gaan laten thuisbezorgen.... haha. (of gratis cheat telt niet)

Vergeten wat ik gisteren heb gedaan:o. Was wel een okish tren, iets met bb rows, military press, db bench en lat pulldownies.

Wilde vandaag biefstuk eten, maar er waren geen fkin biefstukjes@#@@. Uiteindelijk maar hamburgers gehaald omdat ik geen zin had in kip. Maar met wat brood, kaas en saus is dat al snel 1k kcal:o.

Komende dagen eet ik wel minder dan normaal. Vrijdag extra dag werken, zaterdag werken en donderdag ben ik ook de hele dag weg. Met werk ben ik al veel aan het bewegen en heb ik nooit zo heel veel zin in veel eten. Heb maar 4 meals, 's ochtends, 2 pauzes en pre bed, zonder snacks. Dus eet meestal op een werkdag maar 2000 kcal, dat is mijn dikke shreddag. Soms vul ik het dan ook aan met wat junk voor onderweg, maar dat kan ik wel achterwege laten:p

Terug
Naar boven