Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Als je niet wilt doorslaan in bepaald eten moet je het niet kopen.

Je perceptie op lekker eten zou moeten veranderen dan pas kun je effiecient cutten

• Topic Starter Topic Starter
Nog wat foto's van gisteren:
Screenshot_20171025-222736.png

Screenshot_20171025-222657.png

Als je niet wilt doorslaan in bepaald eten moet je het niet kopen.

Je perceptie op lekker eten zou moeten veranderen dan pas kun je effiecient cutten
Ik ben ook nog niet doorgeslagen. Heb een reep gehaald waar ik zin in had en een ijsje van 177 kcal. Ik kan overal van genieten, en zolang ik in een deficit blijf kan ik gewoon cutten. Tot nu toe gaat het prima, ik sta zelfs zo'n beetje op mijn hoogte(diepte?)punt wat bf betreft.

Bijna onder de 80cm waist, en sta er niet meer zo vochtig bij. Misschien sla ik nog wel door, misschien ook niet. Het gaat nu nog lekker.

Gaat goed bro. Doortrekken nu die cut totdat je echt ripped bent.

86,7kg, maar dat was verwacht:o. Een dikke zoutbom van bijna 5g zout gehad als avondeten. Na het weekend wordt het wel 85kg crewww.

Vandaag niet thuis, ga nog wel na school fb doen. Log dat morgen oid wel. Heb nu overigens ook vaste trendagen, di, do, zo. Vr en za werken, en dan 3 dagen fb en soms ub ipv fb.

Hnnnng goeie tren, dat wil ik wel even gelijk loggen:o

DEDLIFTSS
1x12x60
1x8x100
1x5x140
Pohhh 140 gedeadlift alsof het niets was. Begin aardig m'n deadlifts terug te winnen, en dat in de cut. Inb4 dikke krachtgains als ik ga bulken.

Leg press
1x12x160
1x12x240
1x12x260
1x10x260

Plate-loaded lat pulldownies
1x12x80
1x10x120
1x8x120
Ayyyy ook al tijden geen 120 meer gepulled. Today was a good day.

Benchpresso
1x12xstang
1x12x60
1x3x100 Tot zover mijn drive, hoe graag ik ook die 5 a 6 reps wilde doen, na die heavy compounds zat het er niet meer in:o
1x8x80

Weer een goede 11/10 tren

Screenshot_20171026-150825.png

Screenshot_20171026-151126.png

wat vindt je vriendin van de evolutie van je shape? Ik neem aan dat ze het wel ok vindt zo?

Minder beer maar stilaan beach boy neigingen :p

Ik vind eigenlijk de grootste vooruitgang dat je weer plezier in 't trainen hebt.

Hoe gaat het btw met het dansen?

wat vindt je vriendin van de evolutie van je shape? Ik neem aan dat ze het wel ok vindt zo?

Minder beer maar stilaan beach boy neigingen :p
Die houdt niet zo van groot, dus vindt het ofc vele malen beter:p
Ik vind eigenlijk de grootste vooruitgang dat je weer plezier in 't trainen hebt.

Hoe gaat het btw met het dansen?
Daar ben ik het ook mee eens! Daarmee is het de laatste weken flink vooruit mee gegaan. Dansen doe ik 1 x per week met les, maar de motivatie om in m'n eentje thuis te oefenen is wel weg:p. Dus echt veel progressie zit daar niet in met een uurtje per week, maar dat komt met de jaren wel.

Je maakt goede vooruitgang in je cut goed bezig

Tegen volgende zomer paar keer onder zonnebank en dan het strand op: shredded tot the bone :p

Goed bezig man, blij dat het zo goed met je gaat!

Tegen volgende zomer paar keer onder zonnebank en dan het strand op: shredded tot the bone :p

Goed bezig man, blij dat het zo goed met je gaat!
Volgende zomer wordt waarschijnlijk wel het strand op, maar ook de bergen op en de jungles in:D.

Ik vraag me soms wel af of wij gewoon geluk hebben met ons gevoel/situatie na het off gaan of dat het gewoon aan de juiste pct ligt:p.

Volgende zomer wordt waarschijnlijk wel het strand op, maar ook de bergen op en de jungles in:D.

Ik vraag me soms wel af of wij gewoon geluk hebben met ons gevoel/situatie na het off gaan of dat het gewoon aan de juiste pct ligt:p.

Mooie reisplannen blijkbaar!

Daar zeg je zoiets. Je leest overal dat de PCT een echte hel is na +- 1 jaar ON maar ik heb het eigenlijk maar 1-2 weken beetje zwaar gehad (iets te vermoeid/energieloos) maar verder voel ik me goed :p

Op dit moment is mijn libido niet super, maar dat komt allicht omdat ik al 34 ben en een relatie van +10 jaar heb. Ik vergelijk het ook teveel met toen ik ON was. Denk dat mijn libido gewoon normaal is voor mijn leeftijd en relatiestatus.

Hoe gaat het bij jou op dat gebied? Je bent natuurlijk een stuk jonger + kersverse relatie :D

Mooie reisplannen blijkbaar!

Daar zeg je zoiets. Je leest overal dat de PCT een echte hel is na +- 1 jaar ON maar ik heb het eigenlijk maar 1-2 weken beetje zwaar gehad (iets te vermoeid/energieloos) maar verder voel ik me goed :p

Op dit moment is mijn libido niet super, maar dat komt allicht omdat ik al 34 ben en een relatie van +10 jaar heb. Ik vergelijk het ook teveel met toen ik ON was. Denk dat mijn libido gewoon normaal is voor mijn leeftijd en relatiestatus.

Hoe gaat het bij jou op dat gebied? Je bent natuurlijk een stuk jonger + kersverse relatie :D
Bij mij is alles weer alsof ik nooit wat heb gebruikt:p. Denk idd dat 21 en 34 een enorm verschil is op dat gebied. Nooit vergelijken met hoe iets ON is:D. Tis voor mij niet zo heel lang geleden, dus ik weet nog wel ongeveer hoe het off was.

85,7kg en 80cm waist, daar is de 85crew weer. Zie helaas geen verandering in de spiegel de laatste tijd. Gisteren 2000kcal op een dikke werkdag. Vandaag wordt het weer iets meer gezien ik nog wat hamburgers en cheddar over heb:D. Denk iets van 2500-2700 met reteveel zout. Vandaag FB in de planning.

85,7kg en 80cm waist, daar is de 85crew weer. Zie helaas geen verandering in de spiegel de laatste tijd. Gisteren 2000kcal op een dikke werkdag. Vandaag wordt het weer iets meer gezien ik nog wat hamburgers en cheddar over heb:D. Denk iets van 2500-2700 met reteveel zout. Vandaag FB in de planning.

Je wordt nog een echte ekto :P

J/K, nog steeds een meer dan behoorlijke gewicht/waist ratio!

Rustig aan. Gewoon zo aanhouden joh, gewichtverlies is nooit lineair.

Terug
Naar boven