Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook nog niet doorgeslagen. Heb een reep gehaald waar ik zin in had en een ijsje van 177 kcal. Ik kan overal van genieten, en zolang ik in een deficit blijf kan ik gewoon cutten. Tot nu toe gaat het prima, ik sta zelfs zo'n beetje op mijn hoogte(diepte?)punt wat bf betreft.Als je niet wilt doorslaan in bepaald eten moet je het niet kopen.
Je perceptie op lekker eten zou moeten veranderen dan pas kun je effiecient cutten

+-10% is m'n doel, lager dan dat is ook sowieso niet handig ivm herstel.Gaat goed bro. Doortrekken nu die cut totdat je echt ripped bent.
. Een dikke zoutbom van bijna 5g zout gehad als avondeten. Na het weekend wordt het wel 85kg crewww.Ik eet altijd ontzettend zout..daar heb ik dus geen last vanEen dikke zoutbom van bijna 5g zout gehad als avondeten.

Die houdt niet zo van groot, dus vindt het ofc vele malen beterwat vindt je vriendin van de evolutie van je shape? Ik neem aan dat ze het wel ok vindt zo?
Minder beer maar stilaan beach boy neigingen![]()

Daar ben ik het ook mee eens! Daarmee is het de laatste weken flink vooruit mee gegaan. Dansen doe ik 1 x per week met les, maar de motivatie om in m'n eentje thuis te oefenen is wel wegIk vind eigenlijk de grootste vooruitgang dat je weer plezier in 't trainen hebt.
Hoe gaat het btw met het dansen?
. Dus echt veel progressie zit daar niet in met een uurtje per week, maar dat komt met de jaren wel.Volgende zomer wordt waarschijnlijk wel het strand op, maar ook de bergen op en de jungles inTegen volgende zomer paar keer onder zonnebank en dan het strand op: shredded tot the bone
Goed bezig man, blij dat het zo goed met je gaat!
.
.Volgende zomer wordt waarschijnlijk wel het strand op, maar ook de bergen op en de jungles in.
Ik vraag me soms wel af of wij gewoon geluk hebben met ons gevoel/situatie na het off gaan of dat het gewoon aan de juiste pct ligt.

Bij mij is alles weer alsof ik nooit wat heb gebruiktMooie reisplannen blijkbaar!
Daar zeg je zoiets. Je leest overal dat de PCT een echte hel is na +- 1 jaar ON maar ik heb het eigenlijk maar 1-2 weken beetje zwaar gehad (iets te vermoeid/energieloos) maar verder voel ik me goed
Op dit moment is mijn libido niet super, maar dat komt allicht omdat ik al 34 ben en een relatie van +10 jaar heb. Ik vergelijk het ook teveel met toen ik ON was. Denk dat mijn libido gewoon normaal is voor mijn leeftijd en relatiestatus.
Hoe gaat het bij jou op dat gebied? Je bent natuurlijk een stuk jonger + kersverse relatie![]()
. Denk idd dat 21 en 34 een enorm verschil is op dat gebied. Nooit vergelijken met hoe iets ON is
. Tis voor mij niet zo heel lang geleden, dus ik weet nog wel ongeveer hoe het off was.
. Denk iets van 2500-2700 met reteveel zout. Vandaag FB in de planning.85,7kg en 80cm waist, daar is de 85crew weer. Zie helaas geen verandering in de spiegel de laatste tijd. Gisteren 2000kcal op een dikke werkdag. Vandaag wordt het weer iets meer gezien ik nog wat hamburgers en cheddar over heb. Denk iets van 2500-2700 met reteveel zout. Vandaag FB in de planning.

Daarna gaan we snel bulken hoorJe wordt nog een echte ekto
J/K, nog steeds een meer dan behoorlijke gewicht/waist ratio!
. Thanks bro!Doe het ook lekker rustig aan, vandaag genieten van 2 dikke cheeseburgersRustig aan. Gewoon zo aanhouden joh, gewichtverlies is nooit lineair.