Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Baggere training. Merkte toch wel dat die low days op werk de tren hebben gekost, weinig energie en zin. Maar een beetje simpele cable oefeningen gedaan voor delts en pecs, wat pullups en military press. Ontbijt was ook iets te klein, kreeg best veel honger. Heb 10min de choco en snoep afdeling bij de appie staan twijfelen. Gelukkig toch niets gehaald, op een 20g kinder maxi aan de kassa na:o.

Hier vandaag ook weer, blijft toch het beste wat is er is hehehe
En waren in de aanbieding:D. Ik maak ze dan wel met volkoren bollen ipv die burger broodjes, vind het net wat lekkerder.

Rustig aan. Gewoon zo aanhouden joh, gewichtverlies is nooit lineair.
Mooi voorbeeldje uit m'n eigen sheet
34skuvd.png

Nog nudes van net. M'n bf lijkt ineens stuk hoger, maar ik oog ook iets groter.

Screenshot_20171029-194122.png

Screenshot_20171029-194304.png

Toch een best hoge dag geworden vandaag. Reteveel honger, net maar even 2 bolletjes met pindakaas er in geknald. Zo'n 3000-3100kcal vandaag. Denk toch wat meer eten op werk de volgende keer, 7 uur lang intensief in een magazijn werken en dan een magere 2000 kcal was misschien niet zo slim:o

Even wat ideetjes van anderen overgenomen:D. Ga periodiek op onderhoud eten voor het mentale aspect. Vandaag ook wel redelijk wat gegeten naast het huiswerk, en omdat ik eten was vergeten te kopen gisteren. Vandaag op school eten moeten halen met veel kcals en weinig protonen:(.

Heb volgende week tentamens en best wat grote opdrachten. Toetsweken werden in het verleden altijd bingeweken, dus misschien verstandig om nu bewust op onderhoud te gaan eten voor 1,5 week. Of afwisselend, dagen dat ik veel te doen heb lekker veel eten en dagen dat ik het kan hebben gewoon iets onder ondehoud blijven. Loop momenteel nog best goed qua planning, dus zal vast niet al te veel stressen worden dit keer.

De grootste trick wordt het overschakelen

Kut week. Volgende week weer een kans. Niet getraind, veel uitgesteld alweer en nu weer aan het stressen. Begon goed, maar toch blijf ik een chaotische stresskip.

Volgende week nieuwe kansen

Terug
Naar boven