AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

We wachten af tot volgende week

Niet verslappen maat. Gewoon een plan maken en op papier zetten met wat je wanneer wilt doen en dat uitvoeren.

Scheelt je een hoop gestress.

• Topic Starter Topic Starter
Niet verslappen maat. Gewoon een plan maken en op papier zetten met wat je wanneer wilt doen en dat uitvoeren.

Scheelt je een hoop gestress.
Heb ik gedaan, en ging ook goed tot even. Eten houd ik nog wel fatsoenlijk tho, niet boven de 3k kcal.

Even weg geweest, excursie gehad. Dat waren toch even de 2 meest bizarre dagen ooit. Een excursie terug naar 500 voor Christus, waar we sliepen op stro en koeienhuid in houten hutten vol muizen. Ook zelf ons hout hakken, brood bakken en soep maken etc. Dan hebben we ook nog eens een zaaddrager uitgekozen die de vrouwen moet bevruchten, en werd er een mes bij zijn ballen gehouden om te controleren of het zaad goed zal zijn, heel normaal.

Op het einde nog flink wat bier zitten drinken, werden we aangevallen door een andere groep oermensen. Vervolgens een ritueel meegemaakt waar een (schapen)hart uit een maagd gesneden werd, heb ik een recent afgehakt reeënkop gekust en bloed over m'n hoofd gesmeerd gekregen.

En dat is nog maar een klein deel van de dag. Helaas heb ik niet geslapen gezien het ijskoud was en die klote muizen niet hun bek wilde houden. Dat samen met het alcohol betekent geen training voor vandaag:roflol::roflol:. Begin ook een beetje ziek te worden.

M'n shape is overigens niet verpest. Niet als een malloot staan bingen tijdens deze lange dagen zonder trainen. Woensdag wel fb gedaan, maar dat was echt zo'n baggere training dat ik geen zin had om te loggen. Kracht was 10x niets en energie was ook op 0.

Nog een foto van m'n shape gisterochtend:
Screenshot_20171110-140639.png

Ben je in een psychose belandt ofzo? :roflol:

Even weg geweest, excursie gehad. Dat waren toch even de 2 meest bizarre dagen ooit. Een excursie terug naar 500 voor Christus, waar we slapen op stro en koeienhout in houten hutten vol muizen en zelf onze hout hakken, brood bakken en soep maken etc. Dan hebben we ook nog eens een zaaddrager uitgekozen die de vrouwen moet bevruchten, en werd er een mes bij zijn ballen gehouden om te controleren of het zaad goed zal zijn, heel normaal.

Op het einde nog flink wat bier zitten drinken, werden we aangevallen door een andere groep oermensen. Vervolgens een ritueel meegemaakt waar een (schapen)hart uit een maagd gesneden werd, heb ik een recent afgehakt reeënkop gekust en bloed over m'n hoofd gesmeerd gekregen.

En dat is nog maar een klein deel van de dag. Helaas heb ik niet geslapen gezien het ijskoud was en die klote muizen niet hun bek wilde houden. Dat samen met het alcohol betekent geen training voor vandaag:roflol::roflol:. Begin ook een beetje ziek te worden.

M'n shape is overigens niet verpest. Niet als een malloot staan bingen tijdens deze lange dagen zonder trainen. Woensdag wel fb gedaan, maar dat was echt zo'n baggere training dat ik geen zin had om te loggen. Kracht was 10x niets en energie was ook op 0.

Wat is deze?

Ik wist ook niet waar ik was beland, we kregen geen info vooraf. Behalve dat het koud is en dat we naast veel kleren/slaapzak niets mee mochten nemen:roflol::roflol::roflol:

dmt ingeruild voor ayahuasca zie ik

Even weg geweest, excursie gehad. Dat waren toch even de 2 meest bizarre dagen ooit. Een excursie terug naar 500 voor Christus, waar we sliepen op stro en koeienhuid in houten hutten vol muizen. Ook zelf ons hout hakken, brood bakken en soep maken etc. Dan hebben we ook nog eens een zaaddrager uitgekozen die de vrouwen moet bevruchten, en werd er een mes bij zijn ballen gehouden om te controleren of het zaad goed zal zijn, heel normaal.

Het deel in vet vind ik nog het raarste van allemaal. Waar ben jij terecht gekomen man? :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Het deel in vet vind ik nog het raarste van allemaal. Waar ben jij terecht gekomen man? :roflol:
Nou, 500 voor Christus dus:roflol::roflol::roflol:. Er moest ofc 1 man zijn die de opperman is, en die beschermd moest worden. Het was de bedoeling dat iedereen ook echt in het verhaal en rol ging, en dat dan zo letterlijk mogelijk:o.

Kwam verder nog een heel uitleg bij ofc, dat mes gebeuren was dan voor veiligheid en vertrouwen. De docent werd blind vertrouwd en er werd niet eens vreemd gereageerd toen hij dat deed, dat zegt toch wel iets over hoe veilig je voelt. Ook was het een soort van ontgroening, gezien je voorbereid moet zijn op uitdagende leerlingen. Al gaan zij hopelijk niet met een mes bij m'n ballen:roflol:

En algemeen was het een didactische werkvorm. Je kunt veel laten zien en praten, maar niets is sterker dan iets daadwerkelijk meemaken. Het zijn van die dingen waar je bij had moeten zijn om het echt 100% te kunnen snappen:roflol::roflol:

Nou geen excursie waar ik aan mee doe waarbij ze met een mes langs mijn ballen willen gaan :roflol:
Geen haar op mijn balzak die daar aan denkt :eek:

Je deed biologie toch?
WTF heeft dit daarmee te maken:roflol:

Nou geen excursie waar ik aan mee doe waarbij ze met een mes langs mijn ballen willen gaan :roflol:
Geen haar op mijn balzak die daar aan denkt :eek:
Niet bij iedereen tho:D. Sommige die moesten met een berg mos op de kop lopen, dit zorgt dat ze onzichtbaar zijn. Dat waren 2 mensen die we konden missen en moesten scouten. Er waren dus wel genoeg andere opties:roflol:

Hahaha en er werd gratis lsd uitgedeeld.. srsly zonder zou ik echt niet mee doen aan zulke onzin :o

En? Was je zaad nog goed? Dat is de belangrijkste vraag natuurlijk...

Terug
Naar boven