Roy020
Cool Novice
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik gedaan, en ging ook goed tot even. Eten houd ik nog wel fatsoenlijk tho, niet boven de 3k kcal.Niet verslappen maat. Gewoon een plan maken en op papier zetten met wat je wanneer wilt doen en dat uitvoeren.
Scheelt je een hoop gestress.

. Begin ook een beetje ziek te worden.Wat is deze?Even weg geweest, excursie gehad. Dat waren toch even de 2 meest bizarre dagen ooit. Een excursie terug naar 500 voor Christus, waar we slapen op stro en koeienhout in houten hutten vol muizen en zelf onze hout hakken, brood bakken en soep maken etc. Dan hebben we ook nog eens een zaaddrager uitgekozen die de vrouwen moet bevruchten, en werd er een mes bij zijn ballen gehouden om te controleren of het zaad goed zal zijn, heel normaal.
Op het einde nog flink wat bier zitten drinken, werden we aangevallen door een andere groep oermensen. Vervolgens een ritueel meegemaakt waar een (schapen)hart uit een maagd gesneden werd, heb ik een recent afgehakt reeënkop gekust en bloed over m'n hoofd gesmeerd gekregen.
En dat is nog maar een klein deel van de dag. Helaas heb ik niet geslapen gezien het ijskoud was en die klote muizen niet hun bek wilde houden. Dat samen met het alcohol betekent geen training voor vandaag. Begin ook een beetje ziek te worden.
M'n shape is overigens niet verpest. Niet als een malloot staan bingen tijdens deze lange dagen zonder trainen. Woensdag wel fb gedaan, maar dat was echt zo'n baggere training dat ik geen zin had om te loggen. Kracht was 10x niets en energie was ook op 0.
Nog een foto van m'n shape gisterochtend:
![]()
Dat dacht ik ook al.
beetje mescaline erbij 
Even weg geweest, excursie gehad. Dat waren toch even de 2 meest bizarre dagen ooit. Een excursie terug naar 500 voor Christus, waar we sliepen op stro en koeienhuid in houten hutten vol muizen. Ook zelf ons hout hakken, brood bakken en soep maken etc. Dan hebben we ook nog eens een zaaddrager uitgekozen die de vrouwen moet bevruchten, en werd er een mes bij zijn ballen gehouden om te controleren of het zaad goed zal zijn, heel normaal.
Op het einde nog flink wat bier zitten drinken, werden we aangevallen door een andere groep oermensen. Vervolgens een ritueel meegemaakt waar een (schapen)hart uit een maagd gesneden werd, heb ik een recent afgehakt reeënkop gekust en bloed over m'n hoofd gesmeerd gekregen.
En dat is nog maar een klein deel van de dag. Helaas heb ik niet geslapen gezien het ijskoud was en die klote muizen niet hun bek wilde houden. Dat samen met het alcohol betekent geen training voor vandaag. Begin ook een beetje ziek te worden.
M'n shape is overigens niet verpest. Niet als een malloot staan bingen tijdens deze lange dagen zonder trainen. Woensdag wel fb gedaan, maar dat was echt zo'n baggere training dat ik geen zin had om te loggen. Kracht was 10x niets en energie was ook op 0.
Nog een foto van m'n shape gisterochtend:
![]()

Nou, 500 voor Christus dusHet deel in vet vind ik nog het raarste van allemaal. Waar ben jij terecht gekomen man?![]()

. Er moest ofc 1 man zijn die de opperman is, en die beschermd moest worden. Het was de bedoeling dat iedereen ook echt in het verhaal en rol ging, en dat dan zo letterlijk mogelijk
.

Niet bij iedereen thoNou geen excursie waar ik aan mee doe waarbij ze met een mes langs mijn ballen willen gaan
Geen haar op mijn balzak die daar aan denkt![]()
. Sommige die moesten met een berg mos op de kop lopen, dit zorgt dat ze onzichtbaar zijn. Dat waren 2 mensen die we konden missen en moesten scouten. Er waren dus wel genoeg andere opties
Het is het hoogst mogelijke didactische werkvorm dat je toe kunt passen in je lessen. Dus qua biologie niet al te veel, maar zeker wel in de didactiek van les geven.Je deed biologie toch?
WTF heeft dit daarmee te maken![]()
Smaken verschillenHahaha en er werd gratis lsd uitgedeeld.. srsly zonder zou ik echt niet mee doen aan zulke onzin![]()

Het zijn van die dingen waar je bij had moeten zijn om het echt 100% te kunnen snappen![]()