AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Nou dat valt dus tegen. Ischemie en infarcering zie je, maar dan had je ook klachten. Dilatatie en hypertrofie van atria en ventrikels kun je zien, maar lang niet altijd en vaak pas in ernstig stadium. Klepstenose ofzo zie je verder niet op een ECG. Echo is veel uitgebreider.
Ah, helaas. Ik zal het dan maar allemaal voorleggen, ze kunnen uitgebreider onderzoek doen indien nodig.

Alhoewel denk ik dat de hartproblemen in de familie puur toeval zijn. Sinds ik off ben gegaan heeft m'n oom (boertje van m'n vader) ineens 2 hartaanvallen gehad, en m'n vader een ontstoken hartzakje. Al kwam de tweede hartaanval door een defect oid van de pacemaker na zijn eerste, en kan een ontstoken hartzakje van alles zijn. Maar dan schrik je toch wel, even flink blasten en cruisen en ineens 3 hartkwalen in de familie één jaar :o

Ah, helaas. Ik zal het dan maar allemaal voorleggen, ze kunnen uitgebreider onderzoek doen indien nodig.

Alhoewel denk ik dat de hartproblemen in de familie puur toeval zijn. Sinds ik off ben gegaan heeft m'n oom (boertje van m'n vader) ineens 2 hartaanvallen gehad, en m'n vader een ontstoken hartzakje. Al kwam de tweede hartaanval door een defect oid van de pacemaker na zijn eerste, en kan een ontstoken hartzakje van alles zijn. Maar dan schrik je toch wel, even flink blasten en cruisen en ineens 3 hartkwalen in de familie één jaar :o
Mijn moeder is ook hartpatiënte (hartritmestoornissen) en heeft een ICD. Hartklachten/-kwalen kunnen erfelijk zijn, hoeft niet. Dan kun je laten onderzoeken. De ene hartkwaal heeft volgens mij ook een grotere kans op erfelijkheid dan de ander:
https://www.hartstichting.nl/risicofactoren/erfelijkheid

Onverwachts een extra low dag. Voel me ineens echt t*ring beroerd. Geen koorts of verhoging, maar m'n spieren voelen zo zwak alsof ik een dikke 40 graden koorts heb. Krijg geen hap door m'n keel en concentratie voor huiswerk zit er ook niet in. Tot 5 uur voelde ik me nog goed. Begon met wat spierpijn, buikpijn, en nu f**k all.

Lekkere weerstand wel; eerst koud, dan een random zomerdagje, dan door weer en wind. En intensief sporten en weinig eten is nou ook niet bepaald bevorderend voor de weerstand. Kutleven. t*ring misselijk en buikpijn ook.

Onverwachts een extra low dag. Voel me ineens echt t*ring beroerd. Geen koorts of verhoging, maar m'n spieren voelen zo zwak alsof ik een dikke 40 graden koorts heb. Krijg geen hap door m'n keel en concentratie voor huiswerk zit er ook niet in. Tot 5 uur voelde ik me nog goed. Begon met wat spierpijn, buikpijn, en nu f**k all.

Lekkere weerstand wel; eerst koud, dan een random zomerdagje, dan door weer en wind. En intensief sporten en weinig eten is nou ook niet bepaald bevorderend voor de weerstand. Kutleven. t*ring misselijk en buikpijn ook.
Me vriendin is ook ziek en hoest me helemaal onder.. maar ben imuun i guess :P

Me vriendin is ook ziek en hoest me helemaal onder.. maar ben imuun i guess :P
Ben dit jaar ondertussen al 8+ keer ziek geweest. Ben zo vaak ziek dat ik ziek begin te worden van hoe vaak ik ziek ben. Sinds laatste winter last van gekregen. Morgen naar de huisarts, want het begint nu wel echt schijtvervelend te worden.

Wat is er fout aan een groot hard? Het maakt je veel sympathieker :)
*Zucht*

Balen. Beterschap. Cutten is ook niet echt bevorderlijk voor de weerstand en het herstel.

*Zucht*

Balen. Beterschap. Cutten is ook niet echt bevorderlijk voor de weerstand en het herstel.
Thanks! Das de tweede keer deze maand.......... Te debiel voor woorden, ook als ik aan het bulken/op onderhoud ben.

En het leukste van alles is nog dat ik van de 2 fucking maanden in fucking China maar 2 dagen even wat minder goed voelde na verkeerd eten:roflol::roflol:. Schone lucht is slecht voor je gezondheid!11

Thanks! Das de tweede keer deze maand.......... Te debiel voor woorden, ook als ik aan het bulken/op onderhoud ben.

En het leukste van alles is nog dat ik van de 2 fucking maanden in fucking China maar 2 dagen even wat minder goed voelde na verkeerd eten:roflol::roflol:. Schone lucht is slecht voor je gezondheid!11
Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar het klimaat in Nederland is k*t voor mensen die snel een griepje of koutje oplopen.

Gisteren een goede 800 kcal naar binnen gewerkt. Voel me mentaal iets beter vandaag, maar fysiek nog steeds bagger en geen eetlust. Bloedtest van de huisarts voor een volledig bloedbeeld, vit D en algemene zaken als TSH/kreatinine/eGFR/HB/Bezinking/CRP/ALAT. Vooral ALAT wordt leuk, de laatste keer dat ik dat liet meten was het 86 U/I gezien intensieve krachttraining hier veel invloed op heeft :o. Dat wordt een extra prikje voor de leverwaarden.

Zombiemodus deze week

Voel me vandaag weer beter, alleen nog zwak omdat ik ziek ben geweest. Hoop dat ik morgen tijd over heb om te trainen, gezien ik nu ook wat achterstanden heb :(. Vandaag iig weer goed eten.

Gisteren een goede 800 kcal naar binnen gewerkt. Voel me mentaal iets beter vandaag, maar fysiek nog steeds bagger en geen eetlust. Bloedtest van de huisarts voor een volledig bloedbeeld, vit D en algemene zaken als TSH/kreatinine/eGFR/HB/Bezinking/CRP/ALAT. Vooral ALAT wordt leuk, de laatste keer dat ik dat liet meten was het 86 U/I gezien intensieve krachttraining hier veel invloed op heeft :o. Dat wordt een extra prikje voor de leverwaarden.

Zombiemodus deze week
86? ik heb er hier eentje liggen waarbij ik tegen de 300 zat :emo:

Voel me vandaag weer beter, alleen nog zwak omdat ik ziek ben geweest. Hoop dat ik morgen tijd over heb om te trainen, gezien ik nu ook wat achterstanden heb :(. Vandaag iig weer goed eten.
Achterstanden met studie of werk? Wat voor studie doe je (ik las iets over huiswerk zondag, dus neem aan dat je studeert)? Ben ik wel benieuwd naar.

Achterstanden met studie of werk? Wat voor studie doe je (ik las iets over huiswerk zondag, dus neem aan dat je studeert)? Ben ik wel benieuwd naar.
Achterstand met studie. Studeer zelf tot docent biologie op het voortgezet onderwijs, nu in het derde jaar :p

• Like
Waarderingen: BB_
M'n lichaam is immuun geworden voor bloat. Gisteren 2 dikke burgers gegeten met alleen al 6g zout en van 800-1500 kcal de laatste dagen eens een dagje 2750, vandaag 0.3kg lichter (82.1) :o

• Like
Waarderingen: BB_
Bloeduitslag binnen, alles schijnt binnen de waarden te zijn m.u.v. een minimale verhoging van CRP. Gezien CRP verhoogd wordt bij ontstekingen en infecties etc, en ik op het moment van prikken ziek was + nog een flinke wond in m'n mond heb, zal het dus vast niets bijzonders zijn. Vrijdag een telefonisch spreekuur met de huisarts zelf, gezien de assistente er natuurlijk niets over mag zeggen buiten dat alleen dat licht verhoogd is.

Verder voel ik me vandaag weer fit. Kcals terug naar 2250-2500. Vandaag lekker ub trainen met enkele lichte lb oefeningen om het een beetje rustig aan te doen.

Wel een beetje veel spanning en stress op dit moment. Veel uren ingeroosterd op werk omdat ik het geld nodig heb voor een nieuwe laptop + mijn minor, veel in te halen voor school en over enkele weken de tentamens met 2 herkansingen er bovenop. Dus dat wordt nog wat.

• #1.000
Lekker wezen trennen. Erg simpel gehouden want ben net weer beter :o. Vanwege pijn in m'n onderrug alleen ub gedaan, ook de bent-over rows waren toch wel lastig.

Pullups
3x10xbw
Wanneer ik eens echt 10 dikke reps kan en niet de laatste reps op de 2e en 3e set half doe wordt het eens tijd om gewichten op te hangen

Db benchpress
1x12x24
3x10x34

Bent-over rows
1x12x60
2x10x70

Seated oh press
3x10x40

Verder 2500 kcals vandaag, 2 diners, zalm, kip, halve broccoli, veel fruit. Een goede recovery meal en toch nog iets onder onderhoud :D. @hoxyz het enige slacken van nu, extra eten maar toch onder onderhoud blijven. Maar dan ben ik wel goed ziek geweest en heb ik zondag maar 800 en maandag nog geen 1500 kcal gegeten:roflol:. Vanaf morgen weer strak op de 2250, denk dat ik morgen er zelfs aardig onder zit gezien ik niet thuis ben.

Terug
Naar boven