XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Prima tren, weer niets bijzonders. Met m'n rug gaat het wel wat beter, ook i.c.m. fulltime werken. Kan af en toe afwisselen met zitten en staan wat prettig is. Met sporten is het gewoon nog steeds hetzelfde, geen dumbbells, geen squats, deads, etc etc.

Deze week 6 dagen gewerkt. Helemaal gesloopt en nooit puf om na werk nog te trainen. Lig om half 10 al m'n bed in om weer vroeg op te kunnen. Als ik zou sporten na werk dan is het werken, eten, sporten, douchen, eten en slapen zonder tijd om te relaxen..

Bij de fysio nog lekker in m'n kont geprikt. Erg irritant gezien m'n spier alleen maar zat te spasmen. Maar het heeft wel geholpen :o. Was even bang dat ik begon te geloven in alternatieve geneeswijze, maar dry needling schijnt toch iets meer bewijs te hebben dan accupunctuur:roflol:

Benchpress
1x20x20
1x12x60
2x8x80
1x6x80

Lat pulldowns
3x10x65(+5kg,-2reps)

1-legged leg curls
3x12x35(+2reps)

1-legged leg extensions
3x12x25

1-legged calf raises (in leg press)
3x12x120
 
Hoe ziet jouw werkdag er uit momenteel?
Wel goed dat het intussen al beter gaat met de rug. Dry needling heeft zijn nut bij mij iig al bewezen.
 
Hoe ziet jouw werkdag er uit momenteel?
Wel goed dat het intussen al beter gaat met de rug. Dry needling heeft zijn nut bij mij iig al bewezen.
6.15 opstaan, werk tot 17.00, 18.30 thuis, eten en soms nog koken, 21.30 bed in en nog ff wat lezen o.i.d. Erg saaie dagen vooral :p

Ben er zelf ook erg tevreden over. Nu volhouden met het rekken om de spieren nog losser te krijgen en minder vanuit de rug te compenseren.
 
Wat een leven :( Heb je 2 x 1.5 uur reistijd of zo?
Fijn dat de rug op de goeie weg is nu....
 
Wat een leven :( Heb je 2 x 1.5 uur reistijd of zo?
Fijn dat de rug op de goeie weg is nu....
's Ochtends een uurtje en 's avonds 1.5 uur :(. Maar goed, voor 5-6 weken is het wel te doen.
 
Prima tren, beetje onderhouden met 1x pw. Nog 2 weken werken en dan weer wat meer tijd en energie. Gewicht op 81kg een kilo gezakt. Kracht gaat nog wel een beetje omhoog, geen idee hoe.

Military press
1x12x20
3x8x45(+2reps)

Pullups
3x10xbw(+2reps)

1-legged leg curls
3x12x35

1-legged leg extensions
3x12x30(+5kg,-2reps)

1-legged calf raises (in leg press)
3x12x120
 
Laatst bewerkt:
We leven nog. Heb deze week een extra week gewerkt en volgende week ma/wo/vr nog. Er is een redelijk tekort aan goed personeel om de laatste weken door te komen. Iedereen stopt er deze en vorige week mee en er komt nauwelijks nieuw personeel omdat de scholen weer beginnen. Ben wel helemaal gesloopt en meer alcohol benuttigd in 1 maand dan de afgelopen 5 jaar samen :o

Gisteren iets rustiger aan gedaan met de alcohol om vandaag nog te trainen. Had verwacht echt bagger te trainen, was nog best prima. Stage begint volgende week ook weer. Tijd om alles goed op te pakken als ik klaar ben met werken. Ben 2.5kg verloren, nu 80.2kg. Maar ook 2cm minder op m'n waist, dus het kan er nog door.

Benchpress
1x20x20
1x12x40
1x12x60
1x8x80
1x6x80
1x8x65

Pullups
1x10xbw
2x8xbw

1-legged leg curls
3x10x35(-2reps)

1-legged leg extensions
3x10x25(-2reps)
 
Niet verkeerd als je te moe bent om het geld weer uit te geven :)
Training was heel netjes hoor!
 
Aardig zacht en leeg.. Maar als ik het weer een paar weekjes opgepakt heb zal dat snel veranderen. Nog 1 volle week en dan 3.5 dag per week school en veel vrije tijd :)

gainzzzzzzz incoming.....goed vooruitzicht joh
 
lienlien vanaf volgende week pas helaas. Vandaag begint mijn stage weer en werk ik de overige dagen nog. Aankomende maandag is de laatste werkdag :D
 
Vandaag lekker eens 's ochtends getraind en FB gedaan. Gewichten zijn vrijwel hetzelfde gebleven, altijd fijn. Zondag weer fb en vanaf dan kijken of ik fb blijf doen, ub/lb, ga cutten of bulken :o. M'n eetlust is laag, ik beweeg veel, m'n bf is wat lager geworden naar ik denk 14ish%. Dan kan ik het net zo goed tot 10-12 halen tot m'n eetlust weer toeneemt denk ik dan.

Moet zeggen die 2 maanden werken heeft me erg goed gedaan eigenlijk. Ik lig om 10-11 uur standaard in bed, 7-8 uur m'n bed uit. Ik ben juist actief 's ochtends en 's avonds heb ik nog maar weinig puf. Best fijn om 9-10 uur 's ochtends alles al klaar te hebben en dan lekker te relaxen de rest van de dag.

Nu lekker naar Amsterdam heen om eindelijk gebruik te maken van m'n camera waar ik voor heb gewerkt :D
 
Weer FB gedaan. Denk dat ik toch bij FB blijf en uiteindelijk squats er in probeer te werken nu het wat beter met m'n rug gaat. Vandaag iets mindere training, werd de hele klote nacht wakker gemaakt door een mug & flinke jeuk. Geen zin om weer voor de volle 100% te gaan om vervolgens weer last te krijgen van alles, dus zie wel waar het mij brengt. Met FB kan ik toch lekker om de dag of om de 2 dagen doen als ik een dag beter kan besteden. UB/LB zit ik redelijk krap in een schema, wat minder uitkomt als ik een halve dag naar een andere stad ga om wat fototjes te maken. En sinds m'n rugklachten überhaupt nog geen echt serieuze trainingen meer gehad.

Ik ben al wel tevreden als ik er een paar kg bij kan krijgen en m'n bf tussen 12-15% kan houden (zonder pijntjes). Zolang ik er maar nooit uit zal zien als iemand dat helemaal niet traint.
 
Ik weet niet waar je rug probleem zit, maar ik heb mijn onderrug (erectors) echt wel een stuk sterker gekregen door deadlift varianten en vermoedelijk ook hyperextensions. Zou er wel werk van maken om de boel wat sterker te krijgen als ik jou was.
 
Ik weet niet waar je rug probleem zit, maar ik heb mijn onderrug (erectors) echt wel een stuk sterker gekregen door deadlift varianten en vermoedelijk ook hyperextensions. Zou er wel werk van maken om de boel wat sterker te krijgen als ik jou was.
Mijne is vooral door een onbalans in beide benen. Ben dus eigenlijk al een lange tijd bezig het recht te trekken door elke fb training leg curls en extensions te doen met 1 been. Maar er ontbreekt zeker ten minste één oefening die de rug ook versterkt, zoals DL of squats. Maar elke keer als ik ze toevoeg ging het weer mis. Ik moet mezelf echt dwingen niet zwaar te pakken, ook niet semi-zwaar.
 
Wel eens one-leg deadlifts gedaan met niet te zware dumbells? Dan kan je niet cheaten met het andere been :p
 
Drukke week gehad. Gezien ik 2 maanden niets kon doen ben ik flink gebruik wezen maken van m'n studentenov om m'n camera eens te gebruiken. Naar Haarlem, 2x Amsterdam, Amersfoort, Utrecht en Maastricht geweest :p. +-20.000 stappen per dag gemaakt en een hoop foto's. Behalve van Maastricht, was toen bij een oude vriend. Volgende keer weer met de camera heen.

Tren viel best tegen qua kracht dit keer.

Pullups
3x8xbw(-2reps)

Military press
1x12x20
3x8x40(-5kg)

1-legged leg curls
3x10x35(-5kg)

1-legged leg extensions
3x12x30(-5kg)

1-legged calf raises (in leg press)
3x12x120
 
Mooie lens/lenzen?

Tren? :haar:
 
Back
Naar boven