- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Had geen idee waar je ergens zat. Maar in die omgeving kom ik ook steeds terug bij rijnstate...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had geen idee waar je ergens zat. Maar in die omgeving kom ik ook steeds terug bij rijnstate...
Gewicht schommelt rond 84kg, dat is nu stabiel gevallen. Heb de kcal lichtjes omlaag geschroefd gezien m'n waist 80cm meet. Maar dat kan ook wat spiergroei zijn bij m'n core, pak nu de obliques en core 2x per week hard aan met pallof presses, hanging knee raises, hanging corkscrews en suitcase carries.
Zeker! 10 uur in bed, 6.15 op. M'n nachtrust is stabiel en rond de 8 uur per dag, alleen weinig tijd voor hobbies. Een goede nachtrust heeft vast ook een degelijke bijdrage geleverd aan de progress.Damn.... fitte meester hoor
Fijn dat je alle blessure ellende nu een beetje achter je hebt gelaten. Nu nog time management ...... Maak je wel goede nachten, of is dat wel eens schipperen?

Bijna zelfde bedtijdenZeker! 10 uur in bed, 6.15 op. M'n nachtrust is stabiel en rond de 8 uur per dag, alleen weinig tijd voor hobbies. Een goede nachtrust heeft vast ook een degelijke bijdrage geleverd aan de progress.![]()

Mentaal en fysiek heb ik wel 8 uur nodig. Ik merk dat ik duidelijk iets minder presteer op 7 uur, vooral enkele dagen achter elkaar.Bijna zelfde bedtijden
Alleen ga ik om 09:30 naar bed.
Yup ik ook, vrienden van mij hebben niet eens een slaap ritme en huppelen vrolijk rond als ze 3 uurtjes slaap gepakt hebben. Ben zelf dan gewoon dood.Mentaal en fysiek heb ik wel 8 uur nodig. Ik merk dat ik duidelijk iets minder presteer op 7 uur, vooral enkele dagen achter elkaar.
Maar hoe lang kunnen ze dat volhouden? Lijkt me dat dat op latere leeftijd wel een negatieve impact achter zal laten.Yup ik ook, vrienden van mij hebben niet eens een slaap ritme en huppelen vrolijk rond als ze 3 uurtjes slaap gepakt hebben. Ben zelf dan gewoon dood.
Geen idee, waarschijn de 30 blikjes redbull.Maar hoe lang kunnen ze dat volhouden? Lijkt me dat dat op latere leeftijd wel een negatieve impact achter zal laten.
Toen ik nog speed gebruikte kon ik dat ook wel. Nu doe ik het met 2 koppen koffie voor 2 uur 's middags.
Snap ik, drink zelf altijd 2-3 koppen koffie plus 'n blikkie slammers als ik t druk heb. Probleem is dat trainen en slapen het enige leuke van mijn dag is dus ik slaap graagToen ik nog speed gebruikte kon ik dat ook wel. Nu doe ik het met 2 koppen koffie voor 2 uur 's middags.

Zit ook nog een VP meting bij met een 3-puntsmeting, ook welkom. Einde cut in juli dan eens voor de lol een dexa laten afnemen. Ben wel benieuwd waar m'n BF rond schommelt bij een bepaald fysiek.
Komt goed uit dat het allemaal in de bulk valt.Je kuurt nog ff niet toch?Bulk afsluiten met een inspanningstest + ademgasanalyse. 29 april een sportmedische keuring doen om ook m'n max hartslag eens te onderzoeken. Naast HIIT 1x pw ben ik ook begonnen met 2 a 3 keer wat LISS. Ik gebruik nu gewoon de 220-age berekening voor hartslag, maar zo'n inspanningstest heb je meer aan en is nog vergoed ook.Zit ook nog een VP meting bij met een 3-puntsmeting, ook welkom. Einde cut in juli dan eens voor de lol een dexa laten afnemen. Ben wel benieuwd waar m'n BF rond schommelt bij een bepaald fysiek.
Volgende week AYCE sushi/wok met de verjaardag van m'n vader, de week er op AYCE sushi met de DBB meet, de week daarop AYCE wok met de verjaardag van de oma van m'n vriendin...Komt goed uit dat het allemaal in de bulk valt.
Zo mezelf helemaal naar de t*ring slopen met legday + fietsen op max intensiteit. Heb een holteronderzoek voor 24 uur i.v.m. hartkloppingen, heb er sinds ik weer serieus sport ineens vaker last van. Wat normaal een keer per week/maand was, is nu bijna elke dag geworden sinds ik weer sport. Is onderhand gelukkig wel weer wat minder geworden. Heb nog geen kloppingen gehad, dus beter gaat m'n hart ff wat doen nu tijdens deze 24-uurs meting.
Nope, pas over 3-4 jaar waarschijnlijk weer. Tot die tijd een goede conditie en basis ontwikkelen.
Slim, ik ga pas beginnen als ik 25Nope, pas over 3-4 jaar waarschijnlijk weer. Tot die tijd een goede conditie en basis ontwikkelen.
Ik was eerder begonnen, iets te veel eerder..Slim, ik ga pas beginnen als ik 25word waarschijnlijk toch eerder.
Alleen maar klachten door gekregen. M'n rechter been is een ruime 2 a 3 cm korter, waardoor ik zwaar compenseerde met links. M'n linkerbeen was op m'n hoogtepunt 7-8cm breder dan rechts.
& keep the dose low, hoger kan altijd nog.Jezus man, klote. Als ik zou kuren zou het idd eerder trt zijn haha, gewoon zodat ik net iets voller en leaner zou kunnen zijn. Daarna sla ik wss door😤Ik was eerder begonnen, iets te veel eerder..Alleen maar klachten door gekregen. M'n rechter been is een ruime 2 a 3 cm korter, waardoor ik zwaar compenseerde met links. M'n linkerbeen was op m'n hoogtepunt 7-8cm breder dan rechts.
Heb nu speciale zolen, lange tijd fysio gedaan, trainingsschema aangepast. Focus op 1 been oefeningen; bulgarian split squats, walking lunges etc. Ook focus op stabiliteit en m'n core, op leg day ook een core oefening en oblique oefening, m'n core was zwakker t.o.v. de rest.
Als ik nu weer on ga weet ik vrijwel zeker dat het weer mis gaat. Als je toch vroeg begint, ga dan niet als een gek elke training +2 tot 5kg of 2-4 reps op elke oefening knallen, ook al kun je dat krachttechnisch..& keep the dose low, hoger kan altijd nog.

Vervolgens de training van vandaag, alles +2-3 reps/kg...Als je toch vroeg begint, ga dan niet als een gek elke training +2 tot 5kg of 2-4 reps op elke oefening knallen, ook al kun je dat krachttechnisch..![]()
:
M'n quads waren er eigenlijk wel klaar mee na deze oefening.
m'n abs ga ik nog wel 3 dagen voelen..
*
. Wilde hoe dan ook etappe 7 afmaken. Bovengemiddelde score terug gekregen, dat is dan wel zo fijn voor mijn minimale cardio de afgelopen jaren.. 
Je zal natuurlijk net zien dat er niets gebeurt als je dat kastje hebt, en de dag dat hem inlevert meteen weer hartkloppingenHeb een holteronderzoek voor 24 uur i.v.m. hartkloppingen, heb er sinds ik weer serieus sport ineens vaker last van.

Man, dat is wel een groot verschil. Trekt dat nu goed bij?M'n linkerbeen was op m'n hoogtepunt 7-8cm breder dan rechts.
Heb verdomme nog geen 1x op het knopje kunnen drukkenJe zal natuurlijk net zien dat er niets gebeurt als je dat kastje hebt, en de dag dat hem inlevert meteen weer hartkloppingen
Maar wel verstandig om er naar te laten kijken.
. Heb mezelf misselijk wezen hardlopen, leg day zo intensief als het kon.. Extra koffie gedronken, caffeïne versterkt het normaal gesproken wel wat. Voel me ook ineens een beetje grieperig met een rusthartslag van +-80-90, terwijl ik normaal 55-60 heb.. De meest heftige hartkloppingen kreeg ik juist in rust. Maar heb het soms ook zonder dat ik dat merk, toevallig voelde de huisarts dat ik een slag oversloeg zonder dat ik het zelf merkte. Dus hopelijk heeft die wat opgepikt.Net ff gemeten. Links 63cm rechts 60,5cm, aardig bijgetrokken dus! Vooral veel massa verloren wel.. Meette destijds halverwege de 70cm als ik mij niet vergis, maar dat zal wel goed bijtrekken. Vooral met bulgarian split squats merk ik rechts veel meer moeite dan links, zowel qua kracht als stabiliteit. Dus als ik die ff goed doorzet zal het verschil op den duur nog wel een stuk kleiner worden.Man, dat is wel een groot verschil. Trekt dat nu goed bij?