- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voordeel van m'n ADHD is dat ik niet lang na hoef te denken voordat ik een beslissing maak.Wel goede invloed ik overigens.
Hox > Er is ook een studie omtremt aas he.
nootmuskaatje > ff kijken
hox > mss meedoen
nootmuskaatje > ok heb me ingeschreven en gear besteld
![]()

tot falen geknald, heb de core oefeningen naar voren gehaald zodat m'n legs wat tijd hebben om te rusten voor de isolatie 

. 4-5x omgevallen tijdens de sets. De pump is op 15 ook niet meer te houden. Wil het eigenlijk naar een gewicht hebben wat ik 8 tot 12 reps kan hebben, vind 15 reps echt niet leuk hierop..
M'n quads zijn versteend achteraf, en dan moet je nog een hele tren.

Zeker leuk, alleen gaat hij soms dramatisch de mist in......
Was een half uur eerder!O, de training was dus in Nieuwegein, voldoende tijd genomen om te trainen dus.
Je bent niet meer de groepsfotograaf?![]()
Maar weinig foto's gemaakt idd, waren sowieso een stuk minder doorgewinterde bb'ers dan voorgaande jaren.
)

Heb ik ook wel ff gevoeld in m'n energieniveau later op de dag..

Zat je effe stuk?Heb ik ook wel ff gevoeld in m'n energieniveau later op de dag..![]()

Wat extra te rusten tussendoor om goed te kunnen gapen..

Deadlifts waren wel pittig, misschien omdat de bent over rows van gister ook al redelijk intensief op de onderrug is. Vanaf volgende week switch ik de 2 UB trens, de tweede is rustiger op de onderrug.Toevallig vroeg ik dat laatst aan @neet61Die 4k verbruikt haal je dat ook uit je fitbit? En is dat een beetje accuraat?
Twijfel om er eentje te halen
:Ik denk dat de FitBit meestal redelijk nauwkeurig is, een training met veel benen, of met oefeningen in de pomp range waar je flinkt aan het hijgen bent verbruikt echt wel meer dan een beetje curlen of buikoefeningen.
Het tweede is lastiger te zeggen omdat honger en verzadiging enorm psychisch zijn. De eerste dagen van cutten zijn vreselijk, daarna kom je een beetje in het ritme, en je kan ook je maag flink foppen met een berg groenten die wel vulling maar weinig calorieen zijn. Dat je de dag na een zware training meer trek hebt dan na een lichte training merk ik niet zo.
Ik merk wel dat de gewichtafname en de uitgerekende gewichtafname (basis metabolisme + training minus voedsel) redelijk goed overeenkomen.
![]()
. Waar bij atleten diet breaks van 1 week het makkelijker vol te houden maken, zorgen voor minder honger en ook na de cut minder een terugval veroorzaken. Geen behoefte om weer honger onderdrukkende dingen te gebruiken zoals een eca stack, yohimbine etc. Hopelijk helpt dit beter.