- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Heb verdomme nog geen 1x op het knopje kunnen drukken. Heb mezelf misselijk wezen hardlopen, leg day zo intensief als het kon.. Extra koffie gedronken, caffeïne versterkt het normaal gesproken wel wat. Voel me ook ineens een beetje grieperig met een rusthartslag van +-80-90, terwijl ik normaal 55-60 heb.. De meest heftige hartkloppingen kreeg ik juist in rust. Maar heb het soms ook zonder dat ik dat merk, toevallig voelde de huisarts dat ik een slag oversloeg zonder dat ik het zelf merkte. Dus hopelijk heeft die wat opgepikt.
Net ff gemeten. Links 63cm rechts 60,5cm, aardig bijgetrokken dus! Vooral veel massa verloren wel.. Meette destijds halverwege de 70cm als ik mij niet vergis, maar dat zal wel goed bijtrekken. Vooral met bulgarian split squats merk ik rechts veel meer moeite dan links, zowel qua kracht als stabiliteit. Dus als ik die ff goed doorzet zal het verschil op den duur nog wel een stuk kleiner worden.
Bij mij is links de kleine

. Heb mezelf misselijk wezen hardlopen, leg day zo intensief als het kon.. Extra koffie gedronken, caffeïne versterkt het normaal gesproken wel wat. Voel me ook ineens een beetje grieperig met een rusthartslag van +-80-90, terwijl ik normaal 55-60 heb.. De meest heftige hartkloppingen kreeg ik juist in rust. Maar heb het soms ook zonder dat ik dat merk, toevallig voelde de huisarts dat ik een slag oversloeg zonder dat ik het zelf merkte. Dus hopelijk heeft die wat opgepikt.

En dan nog enkelbloeding en nog 1 inwendige bloeding op mn scheen. Allemaal op links hahaha.
zwaar geworden, telt als werkzet