XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Heb verdomme nog geen 1x op het knopje kunnen drukken:roflol:. Heb mezelf misselijk wezen hardlopen, leg day zo intensief als het kon.. Extra koffie gedronken, caffeïne versterkt het normaal gesproken wel wat. Voel me ook ineens een beetje grieperig met een rusthartslag van +-80-90, terwijl ik normaal 55-60 heb.. De meest heftige hartkloppingen kreeg ik juist in rust. Maar heb het soms ook zonder dat ik dat merk, toevallig voelde de huisarts dat ik een slag oversloeg zonder dat ik het zelf merkte. Dus hopelijk heeft die wat opgepikt.

Net ff gemeten. Links 63cm rechts 60,5cm, aardig bijgetrokken dus! Vooral veel massa verloren wel.. Meette destijds halverwege de 70cm als ik mij niet vergis, maar dat zal wel goed bijtrekken. Vooral met bulgarian split squats merk ik rechts veel meer moeite dan links, zowel qua kracht als stabiliteit. Dus als ik die ff goed doorzet zal het verschil op den duur nog wel een stuk kleiner worden.
Screenshot_20220320-083353_Gallery.jpg

Bij mij is links de kleine:p

Bulgarians (op zich een rot oefening) zijn natuurlijk uitstekend om krachtverschillen duidelijk te krijgen (en weg te werken....)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.866
Bulgarians (op zich een rot oefening) zijn natuurlijk uitstekend om krachtverschillen duidelijk te krijgen (en weg te werken....)
Absoluut! En stabiliteit :p. Val nog wel eens meerdere keren om met rechts. Links is al snel aardig stabiel geworden, maar links was ik altijd al zwaar dominant met alles.

Absoluut! En stabiliteit :p. Val nog wel eens meerdere keren om met rechts. Links is al snel aardig stabiel geworden, maar links was ik altijd al zwaar dominant met alles.
Ik doe BSS alleen in dropset terwijl ik de smithmachine vast hou. Misschien ga ik weer split squata normaal doen. Ben zelf flink dominant met rechts maar links is net zo sterk???

• #1.868
Heb toch in tijden niet zo achterlijk slecht geslapen. Kastje op m'n nek, een beetje grieperig.. Vandaag even een extra rustdag inlassen om wat rust in te halen.
Ik doe BSS alleen in dropset terwijl ik de smithmachine vast hou. Misschien ga ik weer split squata normaal doen. Ben zelf flink dominant met rechts maar links is net zo sterk???
Alleen maar beter dat kracht hetzelfde is! In het begin zat ik met links echt niets te doen toen ik 1-legged begon te werken.. :o

Alleen maar beter dat kracht hetzelfde is! In het begin zat ik met links echt niets te doen toen ik 1-legged begon te werken.. :o
Gelukkig wel ja, heb veel spierbloedingen gehad door kickboxen:emo: En dan nog enkelbloeding en nog 1 inwendige bloeding op mn scheen. Allemaal op links hahaha.

Ik heb juist teveel uni lateral leg extensions gedaan, quad sweep daardoor niet goed gewerkt en nu zijn mn benen wel dikker maar niet 'wijder'.

• #1.870
Slim, ik ga pas beginnen als ik 25 word waarschijnlijk toch eerder.
Ongelofelijk dit, de volgende kuur staat al weer gepland medio semptember..:roflol::roflol::roflol: Ik ga meedoen aan de HARNAS trial:

Lijkt mij erg handige data om te hebben, uitgebreid lichamelijk onderzoek voor, tijdens en na een cycle. Zelf zou ik ook wel zo nu en dan wat bloedtesten doen en m'n hart in de gaten houden, maar lang niet zo uitgebreid als dit. Zelfs m'n vriendin vindt het een goed idee om aan deze trial mee te doen. :p

Zal het gewoon simpel houden. 500-600mg test 12 weken lang met hCG. Als ik me niet vergis wordt 250 iu eod tegenwoordig gehanteerd, maar zal daar nog ff iets meer over in moeten lezen.

Ongelofelijk dit, de volgende kuur staat al weer gepland medio semptember..:roflol::roflol::roflol: Ik ga meedoen aan de HARNAS trial:

Lijkt mij erg handige data om te hebben, uitgebreid lichamelijk onderzoek voor, tijdens en na een cycle. Zelf zou ik ook wel zo nu en dan wat bloedtesten doen en m'n hart in de gaten houden, maar lang niet zo uitgebreid als dit. Zelfs m'n vriendin vindt het een goed idee om aan deze trial mee te doen. :p

Zal het gewoon simpel houden. 500-600mg test 12 weken lang met hCG. Als ik me niet vergis wordt 250 iu eod tegenwoordig gehanteerd, maar zal daar nog ff iets meer over in moeten lezen.

Had niet anders verwacht van je hahaha

• #1.872
Had niet anders verwacht van je hahaha
Kon in juni al beginnen, maar vind het dan nog wel zo verstandig om nog even een half jaartje door te bouwen. Zonder de studie zou ik niet zijn begonnen. Kan nu gewoon m'n eigen planning blijven houden, nog een maandje bulk, dan goed cutten voor 3 maanden, dan een maandje weer langzaamaan de kcal opschroeven om in sept te beginnen.

Kon in juni al beginnen, maar vind het dan nog wel zo verstandig om nog even een half jaartje door te bouwen. Zonder de studie zou ik niet zijn begonnen. Kan nu gewoon m'n eigen planning blijven houden, nog een maandje bulk, dan goed cutten voor 3 maanden, dan een maandje weer langzaamaan de kcal opschroeven om in sept te beginnen.
Snap ik, toch verstanding bezig. Slow and steady💪

Ach ik denk dat mijn mening bekend is..... wel goede controle op je gezondheid met zo'n studie.... dat dan wel :)

• #1.875
Ach ik denk dat mijn mening bekend is..... wel goede controle op je gezondheid met zo'n studie.... dat dan wel :)
Als je het doet, doe het dan goed gecontroleerd onder begeleiding van een internist-endocrinoloog. :p Zo'n cycle zegt veel over hoe de toekomst vormgegeven zal worden. Misschien herstelt m'n lichaam van nature al erg goed, of kom ik erachter dat het toch riskanter voor mij is om er dus niet aan te zitten.

• #1.876
We kunnen weer! Weekje offline geweest door corona. - 1kg op de weegschaal, kon gelukkig op dinsdag na wel gewoon goed eten. Intensiteit een stap omlaag gedaan vandaag. Een plaat lager, 5kg lager, 2kg lichtere dbs etc. Compounds ipv 0-2 reps voor falen op 2-4 voor falen gezeten, isolatie wel gewoon op 0-2 gehouden.

Totaal 50min heen en terug wandelen op 6.5km/u als LISS.

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60: :fire: zwaar geworden, telt als werkzet
2x5x85(-5kg, -1set)

Barbell rows (bar to ground)
1x12x40
2x10x60(-5kg,-1set)

Incline db benchpress (30°)
3x12x20(-2kg)

1-arm cable crossovers (low-to-high)
3x12x11,3

1-arm lat pulldowns (zijwaartse houding, max lat stretch)
3x12x18

Rear delt rows
3x15x12(+1rep): progress! :D

Side raises
3x12x8

Superset bi's/tri's, -1set op beide
Overhead rope extensions
2x12x21

Concentration curls
2x10x12(-2kg)

1kg loss maar met cronings dikke prima toch

Zo hè, dit is wel erg interessant! Ik denk er al lange tijd over na om mogelijk de knoop door te hakken, maar door zoiets word je bijna meteen de streep overgetrokken :roflol:. Niet het idee achter zo'n onderzoek, maar voor de gebruiker is dit wel erg interessant.

• #1.880
Zo hè, dit is wel erg interessant! Ik denk er al lange tijd over na om mogelijk de knoop door te hakken, maar door zoiets word je bijna meteen de streep overgetrokken :roflol:. Niet het idee achter zo'n onderzoek, maar voor de gebruiker is dit wel erg interessant.
Dat was voor mij een snel gemaakte keuze idd. Een betere moment om een kuur te proberen dan onder begeleiding van een internist-endocrinoloog is er denk ik niet... :p Uitgebreid gezondheidsonderzoek vooraf, tijdens en achteraf.

Terug
Naar boven