AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha, jammer van die 1ne dag xD, maar blijkbaar zijn je andere dagen echt goed :). Zeker hard om water te drinken op café! Ik hou het zelf meestal bij cola light :P.

Hehe, hier nog 90 euro in de portefeuille en 140 thuis, op de bank spreken we over duizendtallen xD.

Wat is België toch een fijn land :).

Vandaag niet, goeie cheatdag :D Nu lekker slapen. Voor de rest moet ik wel. Ik heb allemaal ingevroren kip en groente en een paar kilo rijst, voor de rest heb ik 19 cent op mn rekening en ik krijg over 2 weken pas stufi :rolleyes:

wil je geld lenen metro tegen een acceptabele rente - dsb-rente noem ik dat ;)

Haha geen biertjes voor jou :p alleen maar goed toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.405
Haha, jammer van die 1ne dag xD, maar blijkbaar zijn je andere dagen echt goed :). Zeker hard om water te drinken op café! Ik hou het zelf meestal bij cola light :P.

Hehe, hier nog 90 euro in de portefeuille en 140 thuis, op de bank spreken we over duizendtallen xD.

Wat is België toch een fijn land :).

Ja de andere dagen zijn wel oke. Maar ik wil nou eens gewoon keiharde progressie zien in de sportschool in plaats van dat gecut.

wil je geld lenen metro tegen een acceptabele rente - dsb-rente noem ik dat ;)

Heb nog een paar kilo ingevroren kip en wat rijst/pasta hoor :P Alleen geen geld meer voor kwark :(

Haha geen biertjes voor jou :p alleen maar goed toch.

Ja toch :)

• #2.406
Deadlift
10x60kg
5x80kg
5x100kg K*t, straps vergeten. Nu 6 blaren.

Sumo Deadlift
5x100kg
5x100kg

Hyperextensions
10xBW
8x10kg plate op mn borst
12x20kg plate op mn borst :fire: Eerste keer gedaan, wel lekker. Maar je kan niet echt zwaargaan hierop (of je moet twee 20kg plates op je chest houden lol).

Wat ge-leg-extensioned :o

Na twee setjes ging ik helemaal stuk. Trap naar beneden was echt een uitdaging. Gind in de kleedkamer zitten, begon ik ineens te zweten als een otter terwijl ik het ijskoud kreeg, zag witte sneeuw voor mn ogen enzo, moest echt mn best doen om niet out te gaan of te kotsen, leipe shit :( Heeft een gast een glas met opgeloste suiker voor me gefixt, ging kort daarna iets beter maar ik ben nog nooit zo bijna-dood gegaan na trainen.

ziet er wel goed uit hoor kerel - die hyperextensions zijn ook niet echt een oefening om heel zwaar op te gaan...gewoon als afsluiter doen, zorgen voor keiharde spiercontractie en rustig uitvoeren. als je iets anders wilt doen moet je gewoon goodmornings pakken ofzo

geen geld is balen :p

• #2.408
Huisgenoot van me gaat een bak kwark voor me kopen :D

ooehh nasty. de volgende keer zorgen dat je genoeg carbs in je hebt voordat je gaat trainen. ik dronk meestal dextrose voor en na de training.

• #2.410
Ja, was niet zown fijn gevoel... Mn brinta was op dus heb wat geimproviseerd voor mn ontbijt, dat zal ook een niet zo fijne bijdrage hebben geleverd. En ik wil ook eigenlijk niet meer trainen voor mn 2de meal (van de 6).

Beetje zwakke deadlift vind ik, vergelijken de keren dat je 140 of 150kg deed. Mag hopen dat, dat niet alleen aan de straps te wijten is ?

Zo te zien klein tekort aan suiker, dat is wat minder inderdaad. Heb dat zelf 1x echt gehad (Heb suikerziekte), dat was ook na deadliften. Pas 30min na de training kon ik weer lezen, stond helemaal te shaken, te zweten en me ogen waren hartstikke troebel. Daarna meteen 150gram koolhydraten genomen, toen ging het wel weer.

Laatst bewerkt:
  • #2.412
Ja echt een pauperervaring. Gebeurt me geen tweede keer. Heb wel eens met weinig eten in mn maag getrained maar dit was echt heel erg niet chill.

En mja, die deadlift was toch wel te wijten aan mn niet-straps. Dacht van, "ja dit werkt niet, straks zijn mn handen weer kapot" dus toen heb ik die hypers gedaan. En had ook niet echt energie, al bleek dat achteraf. Met de setjes van 100 had ik geen moeite iig.

zit je ook niet mee he:p geen geld meer , straps vergeten en dan ook nog bijna kotsen/out gaan na trainen :p. Maar je moet niet afhankelijk zijn van je straps man. Kwestie van je grip trainen, maar je moet zelf natuurlijk weten.
Je traint in ieder geval regelmatig dat is in ieder geval goed.
Ik wil wel eens een brute ub dag zien met veel nieuwe Pr's :D

Haha , moest je in België wonen mocht je hier komen eten :p , lekkere risotto van mijn oma :D.

• #2.415
zit je ook niet mee he:p geen geld meer , straps vergeten en dan ook nog bijna kotsen/out gaan na trainen :p. Maar je moet niet afhankelijk zijn van je straps man. Kwestie van je grip trainen, maar je moet zelf natuurlijk weten.
Je traint in ieder geval regelmatig dat is in ieder geval goed.
Ik wil wel eens een brute ub dag zien met veel nieuwe Pr's :D

Haha ja als je het zo bekijkt zuigt mn leven hard. Gelukkig is er meer dan BB :cool: En nee, de afhankelijkheid van mn straps is k*t. Ik had wel meer gekund, maar t is dat mn vel kaputt gaat. En tbh, handschoentjes zijn ook gay en magnesium mag niet in mn gym. En ik heb nog nooit gehoord dat iemand indruk maakte met gespierde vingers :rolleyes:

Haha , moest je in België wonen mocht je hier komen eten :p , lekkere risotto van mijn oma :D.

Maak me gek!

Een echte student die zonder geld en eten gewoon lekker zwaar blijft trainen!
That's the way, aha-aha I like it :)

Na twee setjes ging ik helemaal stuk. Trap naar beneden was echt een uitdaging. Gind in de kleedkamer zitten, begon ik ineens te zweten als een otter terwijl ik het ijskoud kreeg, zag witte sneeuw voor mn ogen enzo, moest echt mn best doen om niet out te gaan of te kotsen, leipe shit :( Heeft een gast een glas met opgeloste suiker voor me gefixt, ging kort daarna iets beter maar ik ben nog nooit zo bijna-dood gegaan na trainen.

Nice, goed getraind man!

Platen achter je hoofd houden bij hyper voelt veel heavier!

Alsook 6 blaren bij 100k deadlifts? wat voor een agressieve knurling heeft die bar! Even doorzetten en wat eelt kweken denk ik.

Terug
Naar boven