Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Platen achter je hoofd houden bij hyper voelt veel heavier!
Alsook 6 blaren bij 100k deadlifts? wat voor een agressieve knurling heeft die bar! Even doorzetten en wat eelt kweken denk ik.
maar volgens mij ligt het gewoon aan mij. Maar ik gebruik liever straps dan dat ik met kapotte handen rond loop in t dagelijks leven.Als je bij de 100 last krijgt van veel blaren zou ik die straps eens een tijdje lozen, daar word je week van.
Haha de kwark wordt zelfs voor je gekocht, relaxed.
Vanavond benchen met mn huisgenoot. Ga ook schouders meepakken, heb ik vorige keer overgeslagen bij benen. Kan ik wel weer eens gewoon wat presses doen 

). Nu lekker slapen, morgen ME'ers in elkaar slaan 
Ben best trots op hoe mn voeding nu gaat eigenlijk. Al tijden geen alcohol meer op, denk zeker 90% van mn dagen niet over mn cut-calorieen max heen geweest. Af en toe eens minder kwalitatieve voeding als ik ergens anders dineer ofzo, maar dan laat ik gewoon 1 van de 3 bakken rijst en mn 75 gram pinda's (wat best machtig is) weg, blijf ik dr sowieso onder. Vandaag sla ik mn kwark zelfs even over, te lang liggen slapen en te laat begonnen met eten (na 5 uur een volle pan rijst sperziebonen en kip gaat je niet in de koude kleren zitten). Nu lekker slapen, morgen ME'ers in elkaar slaan
![]()

haha epic je avatar, passend ook voor dit log!stoere boiiiSucces met je fittie.
Zorg dat je niet in elkaar geslagen word, anders kan je niet meer trainen![]()

Zie het als een deload! Goed blijven eten he! that's important!Ja ****, zodanig druk dat ik niet kan trainen t-m zondag IMAD!

Mwah dat ik bijna out ging had meer te maken met het ontbreken van bepaalde nutrienten dan het goed getrained hebben had ik het gevoel![]()

Ik moest em effe opzoekenmaar volgens mij ligt het gewoon aan mij. Maar ik gebruik liever straps dan dat ik met kapotte handen rond loop in t dagelijks leven.
Zie het als een deload! Goed blijven eten he! that's important!![]()

Grr, beter eten en harder trainen dan!! Dit moet je namelijk ook kunnen bereiken terwijl je wel goede voeding hebt gehad!!! Mijn advies is een breathing style repout met zware squats voor 20+ reps!!
Succes!!
Met kapotte handen laat je juist in het dagelijks leven zien hoe hardcore je bent!! Als je geen massive musclemass hebt om dit te bewijzen, dan moet het met kapotte handen!!
J/K. Anyway, wel eens geprobeerd zonder straps mixed grip te DL'en?
En 20 reppers
Heb trouwens geen behoefte om de onwetende massa te bewijzen hoe hardcore ik zou zijn
Mixed grip deed ik voor ik ging strappen wel, denk dat ik daarmee idd wel wat verder kom maar achh... 
Yeah buddy!