Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Als je bij de 100 last krijgt van veel blaren zou ik die straps eens een tijdje lozen, daar word je week van:p.

Haha de kwark wordt zelfs voor je gekocht, relaxed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422

Mwah dat ik bijna out ging had meer te maken met het ontbreken van bepaalde nutrienten dan het goed getrained hebben had ik het gevoel :rolleyes:

Platen achter je hoofd houden bij hyper voelt veel heavier!

Alsook 6 blaren bij 100k deadlifts? wat voor een agressieve knurling heeft die bar! Even doorzetten en wat eelt kweken denk ik.

Mmz, misschien eens proberen. Vond die hypers wel lekker, voel em nu goed hard in mn hamstrings! Misschien wel nice om mn deadlift te verbeteren.

Ik moest em effe opzoeken :p maar volgens mij ligt het gewoon aan mij. Maar ik gebruik liever straps dan dat ik met kapotte handen rond loop in t dagelijks leven.

Knurling is a manufacturing process, typically conducted on a lathe, whereby a visually-attractive diamond-shaped (criss-cross) pattern is cut or rolled into metal. This pattern allows hands or fingers to get a better grip on the knurled object than would be provided by the originally-smooth metal surface. Occasionally, the knurled pattern is a series of straight ridges or a helix of "straight" ridges rather than the more-usual criss-cross pattern.
Knurling may also be used as a repair method: because a rolled-in knurled surface has raised-up areas surrounding the depressed areas, these raised areas can make up for wear on the part. In the days when labor was cheap and parts expensive, this repair method was feasible on pistons of internal combustion engines, where the skirt of a worn piston was expanded back to the nominal size using a knurling process. As auto parts have become less expensive, knurling has become less prevalent than it once was, and is specifically recommended against by performance engine builders.[1]
Knurling can also be used when a high precision component will be assembled into a low precision component, for example a metal pin into a plastic molding. The outer surface of the metal pin is knurled so that the raised detail 'bites' into the plastic irrespective of whether the size of the hole in the plastic closely matches the diameter of the pin.
On the lathe, knurl cutting is usually accomplished using the same automatic-feed mechanisms that are used to cut screw threads; knurling can be thought of as simply a series of threads cut at extremely coarse pitch and in both the left-hand and right-hand directions.
More common than knurl cutting, knurl rolling is usually accomplished using one or more very hard rollers that contain the reverse of the pattern to be imposed. It is possible for a "straight" knurl (not criss-crossed) to be pressed with a single roller, however the material needs to be supported adequately to avoid deformation. A criss-cross pattern can be accomplished using any of:
A single roller that contains the reverse of the complete desired pattern. These are available to form either "male" or "female" patterns,
A left-handed straight roller followed by a right-handed straight roller (or vice-versa), or
One or more left-handed rollers used simultaneously with one or more right-handed rollers.
Rolled knurls are somewhat more complicated to design than cut knurls because the outer diameter of the work piece must be chosen to allow the roller to roll an integral number of patterns around the workpiece. By comparison, for cut knurls, the spacing of the cuts is not preset and can be adjusted to allow an integral number of patterns around the workpiece no matter what the diameter of the workpiece.
Hand knurling tools are available. These resemble pipecutters but contain knurling wheels rather than cutting wheels. Usually, three wheels are carried by the tool: two left-handed wheels and one right-handed wheel or vice-versa.
Tool handles, mechanical pencils, barbell bars, and control knobs on electronic equipment are frequently knurled. Knurling is also used on the grips for darts[2] and the pegs for most BMX bicycles. Aside from adding functionality to an object (valve repairs and hand grips being some of the most common), knurling also adds an attractive pattern to the material that can also be created for ornamental design.

Als je bij de 100 last krijgt van veel blaren zou ik die straps eens een tijdje lozen, daar word je week van:p.

Haha de kwark wordt zelfs voor je gekocht, relaxed.

Mwah, zal ten koste gaan van mn rugtraining... Heb ook niet zo veel zin om van die knijpdingen te fixen ofzo tbh. En heb wat centen gekregen voor een optreden een tijdje terug dus heb meteen 2kilo brinta ingeslagen, samen met wat kwark natuurlijk :D Vanavond benchen met mn huisgenoot. Ga ook schouders meepakken, heb ik vorige keer overgeslagen bij benen. Kan ik wel weer eens gewoon wat presses doen :)

• #2.423
Oja, trainen heb ik ook nog gedaan vandaag.

Lat pulldown wide grip
Iets van opbouw tot 5x55kg en 15x41kg als afsluiter geloof ik.

Benchpress
20x20kg
6x30kg
6x40kg
6x50kg
3x60kg
8x50kg

Incline Fly
10x8kg

superset

Incline DB press
12x16kg

DB row
6x22kg
6x28kg
8x36kg
12x36kg

hammer curls
10x14kg (beetje cheatstyle)
10x10kg (superstrict t/m rep 7)
static hold 10kg

concentration curls
6x8kg
static hold

Oja en supersetje lateral raises
8x7kg
6x6kg
4x5kg
8x4kg

Ofzo. :)

veel volume man :o teeering :)

• #2.426
Ben best trots op hoe mn voeding nu gaat eigenlijk. Al tijden geen alcohol meer op, denk zeker 90% van mn dagen niet over mn cut-calorieen max heen geweest. Af en toe eens minder kwalitatieve voeding als ik ergens anders dineer ofzo, maar dan laat ik gewoon 1 van de 3 bakken rijst en mn 75 gram pinda's (wat best machtig is) weg, blijf ik dr sowieso onder. Vandaag sla ik mn kwark zelfs even over, te lang liggen slapen en te laat begonnen met eten (na 5 uur een volle pan rijst sperziebonen en kip gaat je niet in de koude kleren zitten :P). Nu lekker slapen, morgen ME'ers in elkaar slaan :D

Hardcore mentaliteit. Haha sterkte met afgerost worden:p. Denk aan alle tips die je gekregen hebt.

stoere boiii :p Succes met je fittie.
Zorg dat je niet in elkaar geslagen word, anders kan je niet meer trainen :D

• #2.429
Ja ****, zodanig druk dat ik niet kan trainen t-m zondag IMAD!

Ben best trots op hoe mn voeding nu gaat eigenlijk. Al tijden geen alcohol meer op, denk zeker 90% van mn dagen niet over mn cut-calorieen max heen geweest. Af en toe eens minder kwalitatieve voeding als ik ergens anders dineer ofzo, maar dan laat ik gewoon 1 van de 3 bakken rijst en mn 75 gram pinda's (wat best machtig is) weg, blijf ik dr sowieso onder. Vandaag sla ik mn kwark zelfs even over, te lang liggen slapen en te laat begonnen met eten (na 5 uur een volle pan rijst sperziebonen en kip gaat je niet in de koude kleren zitten :P). Nu lekker slapen, morgen ME'ers in elkaar slaan :D

sommige slaan terug en niet zachtjes :)

Inb4 blessure door gevecht:(

stoere boiii :p Succes met je fittie.
Zorg dat je niet in elkaar geslagen word, anders kan je niet meer trainen :D
haha epic je avatar, passend ook voor dit log!:P

hoe verloopt je cut nu Metro, had gehoord dat DW een en ander geholpen heeft een tijdje terug.
wist niet dat je MMA deed, ben dan ook zo nu en dan maar in je log.
Grt

Mwah dat ik bijna out ging had meer te maken met het ontbreken van bepaalde nutrienten dan het goed getrained hebben had ik het gevoel :rolleyes:

Grr, beter eten en harder trainen dan!! Dit moet je namelijk ook kunnen bereiken terwijl je wel goede voeding hebt gehad!!! Mijn advies is een breathing style repout met zware squats voor 20+ reps!!

Succes!! :)

Ik moest em effe opzoeken :p maar volgens mij ligt het gewoon aan mij. Maar ik gebruik liever straps dan dat ik met kapotte handen rond loop in t dagelijks leven.

Met kapotte handen laat je juist in het dagelijks leven zien hoe hardcore je bent!! Als je geen massive musclemass hebt om dit te bewijzen, dan moet het met kapotte handen!!

J/K. Anyway, wel eens geprobeerd zonder straps mixed grip te DL'en?

• #2.436
Zie het als een deload! Goed blijven eten he! that's important!:D

Ja, ik ga zo bassen op een conferentie, maar we zitten in een chaletje met keuken dus ik kan wel wat ingevroren crap meenemen :D

Grr, beter eten en harder trainen dan!! Dit moet je namelijk ook kunnen bereiken terwijl je wel goede voeding hebt gehad!!! Mijn advies is een breathing style repout met zware squats voor 20+ reps!!

Succes!! :)

Met kapotte handen laat je juist in het dagelijks leven zien hoe hardcore je bent!! Als je geen massive musclemass hebt om dit te bewijzen, dan moet het met kapotte handen!!

J/K. Anyway, wel eens geprobeerd zonder straps mixed grip te DL'en?

Ja, ik had gewoon effe tijd moeten nemen om mn eten te laten opnemen ipv direct de gym in rossen :P En 20 reppers :eek: Heb trouwens geen behoefte om de onwetende massa te bewijzen hoe hardcore ik zou zijn :P Mixed grip deed ik voor ik ging strappen wel, denk dat ik daarmee idd wel wat verder kom maar achh... :p

• #2.437
Vanavond weer eens wat vet omzetten in spieren :D

Ben je nou al in elkaar geslagen door de ME ? :D

Terug
Naar boven