MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hop nu trainen!

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

oja, het chat/spam/bevuil log voor dit nieuwe jaar is bij Jorg.

Negative. In mijn log wordt niet gespamd. Indien het wel gebeurt haal ik Big_T erbij. (srs)

Train se maatje! :D

Wat zijn nu je stats dan mcmetronic man?

1.88m 120 kg vp 36 %. srs

obesitas categorie 4

lol

Word hier nog getrainiert?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.472
Hop nu trainen!

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

oja, het chat/spam/bevuil log voor dit nieuwe jaar is bij Jorg.

Gezellig, kom ik zo ff een bakkie doen :)

Negative. In mijn log wordt niet gespamd. Indien het wel gebeurt haal ik Big_T erbij. (srs)

Train se maatje! :D

Die overwelmen we door onze grote getalen. Zoals mieren dat kunnen. En thanks man ;)

Wat zijn nu je stats dan mcmetronic man?

Close, close. Zal me morgen eens wegen op de lege maag :) Bench max is iig 5kilootjes gezakt volgens mij.

Saai :(

Jurek, heb jij geen log?

Ik maak er een voor je.

Let the Jurekbashing begin :D

Straks eens even wat pushen in de gym.

Laatst bewerkt:
no please dont... ga ik in mijn broek plassen :/

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.474
In je broek plassen is wel een episch verhaal voor de openingspost van je log, just saying :)

no please dont... ga ik in mijn broek plassen :/

Jurek, maak ff een log. Noem het "Jureks goes for chat log" Dan kunnen we daar elke dag ff bakkie doen.

Over een uur chek ik ff, anders maak ik hem voor je.

Lijkt me ook niet leuk, als Jorg boos word omdat we zijn log gebruiken voor dit soort dingen.

Zal ik je komen schoppen ter motivatie?

een van jullie Jorg al gezien?

Ik vind dat we een soort meldplicht moeten invoeren. Bijvoorbeeld dat je in het log van Jurek tussen 18:00 en 19:00 moet in checken.

Wie is voor?

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

wat betekend srs?:dunno:

een van jullie Jorg al gezien?

Ik vind dat we een soort meldplicht moeten invoeren. Bijvoorbeeld dat je in het log van Jurek tussen 18:00 en 19:00 moet in checken.

Wie is voor?

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

wat betekend srs?:dunno:

serious ;)

Terug
Naar boven