AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hoe dat zo geen squats?

Voor de rest, weer lekker dat je bezig bent met trainen! Bench zeg je zelf ook al, maarja bij wie is die bench nou niet k*t. Bij mij ook. Gewoon hard werken en dan komt het wel.

Succes!

Hoe dat zo geen squats?

Voor de rest, weer lekker dat je bezig bent met trainen! Bench zeg je zelf ook al, maarja bij wie is die bench nou niet k*t. Bij mij ook. Gewoon hard werken en dan komt het wel.

Succes!
Bij mij gaat hij nu wel redelijk :P

Check dit artikel voor o.a. tips wat betreft de uitvoering/houding, heeft mij iig geholpen. Mijn bench was ook ff k*t totdat ik me meer op de techniek ging focussen :)

Laatst bewerkt:
Bij mij gaat hij nu wel redelijk :P

Check dit artikel voor o.a. tips wat betreft de uitvoering/houding, heeft mij iig geholpen. Mijn bench was ook ff k*t totdat ik me meer op de techniek ging focussen :)

Mwah, wil niet zeggen dat het k*t gaat. Maar het gaat ook niet goed :o
Ben iig nog steeds niet terug op me oude niveau, wanneer ik weer reps met 95kg a 100kg maak dan wordt het pas leuk :p

Welk artikel ? :D

Laatst bewerkt:
Heeft iemand enig idee hoe zwaar lunges zijn vergeleken met squats? Ik snap dat ik ze voor het eerst heb gedaan vandaag, maar vind lunges met 48kg een beetje magertjes aangezien ik 125kg heb gesquat. Oke, ik heb lang niet meer getrained maar dan nog.
Geen idee wat betreft de verhoudingen, maar je lunged op zijn minst de helft minder van je squat...dus theoretisch kun je maximaal met 62.5kg lunges, daar unilaterale bewegingen meestal zwaarder zijn..dus zo slecht is die 48kg niet...

Misschien eens barbell lunges doen..gaat easier vind ik!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.507
Mja, als t om easy gaat kan ik beter 10kg pakken :D

Alles doet trouwens pijn vandaag... Vooral mn kont en traps... Traps? Ja, traps.

au

Bankdrukken is k*t.

Volhouden e nu, met nu en dan opgeven geraak je nergens in deze sport!

Goeie voornemens gehad? :D

Goed je houding aanpassen en schouders trainen (military presses etc) dan moet het goedkomen lijkt me.
Doe ook eens 1RM attempts en vraag een goede spotter om je te helpen met wat negatieve reps op zijn tijd.
Verder wekelijks verhogen met 2,5kg en vlakke sets namen zoals 3x5. Ik was daarmee met een maandje 10kg omhoog geschoten in mijn bench.

@Bel112, Wat bench je nu?

@Mc Dat moet toch wel lukken een bench van 80kg.

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

goed je houding aanpassen en schouders trainen (military presses etc) dan moet het goedkomen lijkt me.
Doe ook eens 1rm attempts en vraag een goede spotter om je te helpen met wat negatieve reps op zijn tijd.
Verder wekelijks verhogen met 2,5kg en vlakke sets namen zoals 3x5. Ik was daarmee met een maandje 10kg omhoog geschoten in mijn bench.

+1

Je lunges is niets mis mee hoor. Onthoud dat je niet zoals met squat beide benen evenveel gebruikt en het ook een stabilisatie-oefening is.
Ik vind ze zelf ook erg zwaar (pak zelf 30kg dumbbells), na de laatste set wil je het liefst de dumbbells laten vallen en languit op de grond gaan liggen :roflol:

:roflol:

Age - Sex - Language ;)

'Tikding'?! Die zweep bedoel je :P

Tikding? Nee, een metronoom? :p

Jep. Mik nu op mn eigen BW benchen ergens tegen de zomer ofzo. Moet wel heel ziek lopen wil dat lukken, maargoed :P

Wel interessant artikel trouwens.

80kg BP gaat je lukken man! In JOU, we trust!

Nu trainen b*ch! :mad:

Vergeet niet dat die 105kg waarschijnlijk paused is dus een stuk zwaarder dan meeste BB-ers dat gewicht zouden drukken.

Alsnog is het natuurlijk aan de lage kant vergeleken met z'n andere stats, en dat weet hij zelf ook wel. Maar sommige mensen hebben dat nu eenmaal, ik zelf ook..

OT: succes Metronome, met trainen en volhouden!

Terug
Naar boven