MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Zal ik je komen schoppen ter motivatie?

Te laat, ik was al weg ;)

een van jullie Jorg al gezien?

Ik vind dat we een soort meldplicht moeten invoeren. Bijvoorbeeld dat je in het log van Jurek tussen 18:00 en 19:00 moet in checken.

Wie is voor?

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

wat betekend srs?:dunno:

Haha, geniaal.

"srs" is trouwens wel erg L337 taalgebruik voor een dame van 31 :D

Nou net effe lunges uitgeprobeerd. Kolere, helemaal gefrituurt.

Lunges
8x14kg
8x24kg
4x24kg (Moet er ontzettend lachwekkend uitgezien hebben)

Leg Extension
8-10x15kg
8-10x30kg
15x30kg
12x30kg (Opstaan ging niet zo goed, paar keer bijna op mn smoel onderweg naar de bench en trappen waren een uitdaging net nog)

Bench
15x20kg
10x20kg
8x40kg
8x40kg
3x45kg
3x50kg
6x50kg (Om te janken)

Lateral Raises
8x7kg
7x7kg
10x4kg
12x4kg Mweh

Overhead Tricep Extension (rope)
10x23kg
10x27kg
10x32kg
8x36kg
15x18kg

Nougoed, niet echt denderende gewichten, maar wel alles superstrict gedaan. Oke, op de lunges na die waren wat wiebelig, zeker de laatste set :D

Feels good to be back.

Te laat, ik was al weg ;)

Haha, geniaal.

"srs" is trouwens wel erg L337 taalgebruik voor een dame van 31 :D

Nou net effe lunges uitgeprobeerd. Kolere, helemaal gefrituurt.

Lunges
8x14kg
8x24kg
4x24kg (Moet er ontzettend lachwekkend uitgezien hebben)

Leg Extension
8-10x15kg
8-10x30kg
15x30kg
12x30kg (Opstaan ging niet zo goed, paar keer bijna op mn smoel onderweg naar de bench en trappen waren een uitdaging net nog)

Bench
15x20kg
10x20kg
8x40kg
8x40kg
3x45kg
3x50kg
6x50kg (Om te janken)

Lateral Raises
8x7kg
7x7kg
10x4kg
12x4kg Mweh

Overhead Tricep Extension (rope)
10x23kg
10x27kg
10x32kg
8x36kg
15x18kg

Nougoed, niet echt denderende gewichten, maar wel alles superstrict gedaan. Oke, op de lunges na die waren wat wiebelig, zeker de laatste set :D

Feels good to be back.

Goed bezig gast!

Deze "dame" heeft nog een 8-cijferig ICQ-adres :P
Halve-nerd-alert! :D

Frituren met die hap, of ik kom alsnog schoppen!

L337... ICQ-adres...

ik word echt oud.. ???

• #2.485
ICQ gaat mij ook boven mn pet. Sounds like X-Fire, maar dat zal toch wel niet...? :P

Heeft iemand enig idee hoe zwaar lunges zijn vergeleken met squats? Ik snap dat ik ze voor het eerst heb gedaan vandaag, maar vind lunges met 48kg een beetje magertjes aangezien ik 125kg heb gesquat. Oke, ik heb lang niet meer getrained maar dan nog.

ICQ gaat mij ook boven mn pet. Sounds like X-Fire, maar dat zal toch wel niet...? :P

Heeft iemand enig idee hoe zwaar lunges zijn vergeleken met squats? Ik snap dat ik ze voor het eerst heb gedaan vandaag, maar vind lunges met 48kg een beetje magertjes aangezien ik 125kg heb gesquat. Oke, ik heb lang niet meer getrained maar dan nog.
Je gaat niet met hetzelfde gewicht lunges doen als squats. Punt.
Doe je wel walking lunges? Ook goed voor je evenwicht ;)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

ICQ is een voorloper van het huidige MSN... ;)

zijn lunges even effectief als dde squat? Of pakken ze andere spiergroepen oid? Ofwel, waarom naast de squat nog Lunges?

Zo, hebben we ook nog ff serieus geluld hier :-) Maar ik ben wel serieus!

Het is niet zo dat je oud wordt als je ICQ niet kent hoor... het is eerder dat als je het wel kent, je juist oud wordt :P

ja w00t l337 a/s/l en al die ongein das toch weer een tijdje terug

die lunges zijn gewoon zwaar. probeer maar eens met een 50kg barbell in je neck te lungen, aardig zwaar.
Lekker je bench verstopt in een spoiler :haha:
Goed dat je weer bezig bent

Het is niet zo dat je oud wordt als je ICQ niet kent hoor... het is eerder dat als je het wel kent, je juist oud wordt :P

ja w00t l337 a/s/l en al die ongein das toch weer een tijdje terug

a/s/l idd lang geleden - maar spreek dan ook geen onbekenden meer aan op dat soort plaatsen ;)

Age - Sex - Language ;)

'Tikding'?! Die zweep bedoel je :P

houd die motivatie erin en knallen maar :D

• #2.497
A/S/L = ???

Sex: Graag
Lengte: 18cm

OT: :roflol: @ BP, goed dat je die verstopt hebt Mc ;)

:roflol:

Ja ik ben niet zo trots op die bench. Nog steeds zwak. Niet superveel kracht verloren ofzo, maar nog steeds zwak. 3x55kg ofzo had ik wel gered maar was alleen en ging op volume.

Lunges doe ik niet walking, was het te druk voor.

:roflol:

Ja ik ben niet zo trots op die bench. Nog steeds zwak. Niet superveel kracht verloren ofzo, maar nog steeds zwak. 3x55kg ofzo had ik wel gered maar was alleen en ging op volume.

Lunges doe ik niet walking, was het te druk voor.

:roflol: zie je t voor je dat er bijvoorbeeld een man of tien "walking lunges" gaan doen, als je da voor t eerst van je leven die gym bezoekt. Dan denk je echt wel dat een stel Aliens de wereld aan het veroveren zijn:D

ik heb je nog steeds niet in de gym gezien kerel.

je moet trouwens echt niet op verhoudingen letten met oefeningen als lunges - daar is geen touw aan vast te knopen. gewoon knallen

Je lunges is niets mis mee hoor. Onthoud dat je niet zoals met squat beide benen evenveel gebruikt en het ook een stabilisatie-oefening is.
Ik vind ze zelf ook erg zwaar (pak zelf 30kg dumbbells), na de laatste set wil je het liefst de dumbbells laten vallen en languit op de grond gaan liggen :roflol:

Terug
Naar boven