MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

@Bel112, Wat bench je nu?

@Mc Dat moet toch wel lukken een bench van 80kg.

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

+1
Uhm 1,5 maand geleden ofzo heb ik 1x85 gebencht. Ben nu bezig met dat 5x5 op de bench, zit nu in week 5 dacht ik.
Ik train trouwens nooit los mijn schouders, hoogstens 1x in de week Seated neck press hehe. misschien toch maar eens schouders trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
@Mc Dat moet toch wel lukken een bench van 80kg.

Naja als je ziet hoe schrikbarend ik over 35-60kg heb gedaan...

ronnie liep gewoon naar buiten met de bb ( ik ben zo terug )
heb je de hele parkeerplaats voor jezelf en je lunges

Gheghe, ja ik kende em al. Denk dat ik wat vijanden maak als ik voor de spiegel langs walking lunges ga doen ("oh sorry, pardon, moment, mag ik er even langs, oeps") terwijl de halve gym zit te gay-curlen.

80kg BP gaat je lukken man! In JOU, we trust!

:roflol:

Alsnog is het natuurlijk aan de lage kant vergeleken met z'n andere stats, en dat weet hij zelf ook wel. Maar sommige mensen hebben dat nu eenmaal, ik zelf ook..

OT: succes Metronome, met trainen en volhouden!

Thanks Flowie. Working on it.

Ik doe mijn dumbbell lunges door de zaal zelf en als het te druk is door de gang. Voor een barbell is er te weinig ruimte maar voor dumbbells hoef je alleen maar in een rechte lijn te kunnen lopen.

Wat was je BP voordat je je 'pauze' nam?

• #2.525
Ik doe mijn dumbbell lunges door de zaal zelf en als het te druk is door de gang. Voor een barbell is er te weinig ruimte maar voor dumbbells hoef je alleen maar in een rechte lijn te kunnen lopen.

Mja, alles staat erg dicht op elkaar. Misschien eens wat DBs meenemen naar het cardiohonk, daar moet t wel lukken. Vond lunges erg lekker iig.

Wat was je BP voordat je je 'pauze' nam?

+/- 3x60kg.

Pullups
3xwidegrip
1xhammer
Ben met een sip gezicht afgedropen

DB Rows
8x16kg
8x24kg
8x32kg
6x38kg PR ???

Straight Arm Lat Pulldown
Beetje geramped van 8x18 naar 8x41kg
20x18kg (moest een repout worden, maar was duidelijk te licht)
15x23kg (Ofzo? Geen logische stappen in KGs, gaat per 10lbs.)

Preacher Curl (ez-curl)
8xstang (7,5 of 10kg denkik)
8xstang+10kg
Nog 2 sets negatives (spotter) echt nice, helemaal kapot.

Hyperextensions
8xBW
8x15kg tegen kin
8x15kg tegen kin
Heb nu blauwe ballen, iemand tips over hoe je dat ding moet instellen? Heb hoog en laag geprobeerd, allebei pijn :X Mn onderrug werd hier echt dik van :eek:

Seated Calfraise (plate loaded)
10x30kg
12x30kg

gast, heb je net getraind bij all-inn dan?

gast, het is zaterdag. dat betekend dat t weekend issssss ;D

wat doe jij altijd in t weekend?

• #2.530
Slapen eten gamen, de rest varieert nogal :)

Mja, alles staat erg dicht op elkaar. Misschien eens wat DBs meenemen naar het cardiohonk, daar moet t wel lukken. Vond lunges erg lekker iig.

+/- 3x60kg.

Inclusief stang?

Zit trouwens je oude trainingen van je log eens te bekijken.
Valt me op dat je BP ook niet zo vaak deed, maar vaker DB press.
En dat je DL erg hoog was, helemaal in vergelijking met je borst, vind je het gewoon een klote oefening of moet je er gewoon hard aan werken?
Of beide:P

• #2.533
ik was er ook man...

edit: was je met een andere gast samen aan t trainen?

Haha :P Ja, hebben effe preachercurl samengedaan voor de rest een beetje onze eigen weg gegaan. Ik had dat gay-blauwe shirt aan en zwarte lange trainingsbroek.

Inclusief stang?

Zit trouwens je oude trainingen van je log eens te bekijken.
Valt me op dat je BP ook niet zo vaak deed, maar vaker DB press.
En dat je DL erg hoog was, helemaal in vergelijking met je borst, vind je het gewoon een klote oefening of moet je er gewoon hard aan werken?
Of beide:P

Ja das inclusief stang. Klopt, ik heb ook een tijdje goede progressie gemaakt met DB press. En ik vind benchen inmiddels wel lekker, zeker rond de 8 reps met spotter. Maar moet er inderdaad hard aan werken :P

Haha :P Ja, hebben effe preachercurl samengedaan voor de rest een beetje onze eigen weg gegaan. Ik had dat gay-blauwe shirt aan en zwarte lange trainingsbroek.
aaah...oke, staat me wel iets van bij inderdaad. al zal ik je de volgende keer niet herkennen denk ik. ik stond de hele tijd bij t squat rack en was volgens mij aan het deadliften toen jij curls deed.

ik heb xbox, jij?

• #2.536
McMetro's date topic? :P

Terug
Naar boven