- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar als ik het goed begrijp heb je dus de aas gekocht via chreiz?
ik verwacht nu wel snoeiharde trainingen oud kuurapparaat!
Snoeiharde trainingen sowieseuh! 
Mwah rep outs moet je niet naar kijken. Bleek bij mij
Deed 12x145kg, maar kreeg 180kg niet van de grond![]()

Ja of we zijn gewoon allebei slecht
Geloof je nu weer dat ik natural ben trouwens?![]()

Als ik het goed begrijp heb je mijn laatste post op de vorige pagina niet gelezen?Snoeiharde trainingen sowieseuh!
![]()

Toen van 17:00 tot 22:00ish geslapen haha. Vandaag borst/schouders/triceps en biceps ook omdat ik die met mn rugdag niet heb meegepakt. Trouwens nergens spierpijn behalve mn onderarmen van donderdag 
ewaEwa, rond een uur of 2. Heb mn eerste meal net achter de kiezenWat ga je trainen?
hahawil ik nietK lache. Ik loop om 2u die kant op denk ik, ben daar tussen 14 en 14:15ish. Kan je es naar mn benchtechniek kijken als je wil![]()

). 3 setjes 60 is wel nice, PR en blabla.
ik zag bij je bench en bij je seated shoulder press dat je inderdaad faalt op tricep kracht. je moet dus die close-grip er ff inhouden voorlopig, want het is zonde als je een lift niet kan afmaken daardoor. verder heb je aardig wat kracht in je pecs en schouders, dus het komt wel goed man! was gezellig man! hardloopsehet was inderdaad hoerigdruk vandaag jaik zag bij je bench en bij je seated shoulder press dat je inderdaad faalt op tricep kracht. je moet dus die close-grip er ff inhouden voorlopig, want het is zonde als je een lift niet kan afmaken daardoor. verder heb je aardig wat kracht in je pecs en schouders, dus het komt wel goed man! was gezellig man! hardloopse
Was lache ja. Net soort van wanna-be HIIT gedaan, focking hell helemaal op. Douchen. Zweet gutst over mn voorhoofd.