Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

maar als ik het goed begrijp heb je dus de aas gekocht via chreiz?

ik verwacht nu wel snoeiharde trainingen oud kuurapparaat!

Ik gebruik alleen aas als ik ga vissen...

Nette deadlift mc!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.084
Gespierde vingers is de nieuwe te hypen shit brah.

Mweh :P

maar als ik het goed begrijp heb je dus de aas gekocht via chreiz?

ik verwacht nu wel snoeiharde trainingen oud kuurapparaat!

Als ik het goed begrijp heb je mijn laatste post op de vorige pagina niet gelezen? :laugh: Snoeiharde trainingen sowieseuh! :fire:

Thanks. Ben er nog niet uit of het nou een verbetering is van 3x5x130+13x100...

Mwah rep outs moet je niet naar kijken. Bleek bij mij

Deed 12x145kg, maar kreeg 180kg niet van de grond :sad:

• #3.086
  • #3.088
BAM! Ik doe met je mee. Wel wat meer tijd nodig :)

• #3.090
Haha het was veel gezelliger in mn log toen ik nog aan de AAS zat :roflol:

OT: Mn junkdag heeft mn donderdag en vrijdag hard verdoet zeg. Ook weer wat alcohol op, geen extreme hoeveelheden maar toch maar 4 uur geslapen en daarna lekker naar verplicht werkcollege :p Toen van 17:00 tot 22:00ish geslapen haha. Vandaag borst/schouders/triceps en biceps ook omdat ik die met mn rugdag niet heb meegepakt. Trouwens nergens spierpijn behalve mn onderarmen van donderdag :(

ey bassie, m'n maatje haakt af. hoelaat ga jij?

• #3.092
Ewa, rond een uur of 2. Heb mn eerste meal net achter de kiezen :( Wat ga je trainen?

• #3.094
K lache. Ik loop om 2u die kant op denk ik, ben daar tussen 14 en 14:15ish. Kan je es naar mn benchtechniek kijken als je wil :)

• #3.098

:D

Kneiterdruk zeg op zaterdag :mad:

Benchpress
12x20kg
6x40kg
3.5x50kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg Met wat hulp van Sjaak
8x50kg
7/8x50kg ofzo, weet die laatste 2 sets niet meer, was tot fail iig.

Seated Shoulderpress
Xx20kg
3x40kg Waarbij Sjaak meer werk deed dan ik :p
8x35kg
nog wat gesmijt met 35 en 30kg, weet t echt niet meer.. Sjaak heeft me verteld dat ik hier faal op triceps... Dus mn schema een beetje aanpassen denk ik.

Lateral Raises
8x8kg
8x7kg
6x6kg Ging niet meer zo goed :D

Bent Over Lateral Rear Inverse Fly Raises Dingen
8x8kg
8x8kg
Nog een set met 7kg ofzo

Barbell Curls Wide Grip
8x10kg + stang
8x10kg + stang
10x10kg + stang (smijtuh), 3 slow negatives :fire:

DB 2h Overhead Extension
Pussyset met 16kg, ging nergens over.

Close Grip Benchpress
12x20kg
8x40kg
7x40kg (Kreeg em net geracked, niet helemaal gelocked)
10x30kg
10x30kg
10x30kg
7xofzo 30kg (fail)

Heb nu goed door wat Tate nou bedoeld met "elbows tucked in". Close grip voelt nog erg onstabiel. Bij mn gewone bench heb ik nu op aanraden van Sjaak medium grip gebruik, bleek dat ik wide grip deed (wist ik veel:P). 3 setjes 60 is wel nice, PR en blabla.

Net van de sportschool naar huis gerend, nu ff een shakie en rondje Julianapark.

Laatst bewerkt:
het was inderdaad hoerigdruk vandaag ja :p ik zag bij je bench en bij je seated shoulder press dat je inderdaad faalt op tricep kracht. je moet dus die close-grip er ff inhouden voorlopig, want het is zonde als je een lift niet kan afmaken daardoor. verder heb je aardig wat kracht in je pecs en schouders, dus het komt wel goed man! was gezellig man! hardloopse

• #3.100
het was inderdaad hoerigdruk vandaag ja :p ik zag bij je bench en bij je seated shoulder press dat je inderdaad faalt op tricep kracht. je moet dus die close-grip er ff inhouden voorlopig, want het is zonde als je een lift niet kan afmaken daardoor. verder heb je aardig wat kracht in je pecs en schouders, dus het komt wel goed man! was gezellig man! hardloopse

Ja, ga ik doen! K*t hé, alsnog maar 1 borst-oefening gedaan :mad: Was lache ja. Net soort van wanna-be HIIT gedaan, focking hell helemaal op. Douchen. Zweet gutst over mn voorhoofd.

Terug
Naar boven