Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
Haha koning :D

• #3.043
:ds:

verdwaald in doetinchem? dan kan ze wel in mijn huis terecht :ds:
(of is ze leluk :()

Pics?

• #3.049
What. The. ****. Weeg vanmorgen 87.0kg voor mn ontbijt, na pleebezoek. Ga me nou niet vertellen dat ik ben bijgekomen op 2800 cals en cardio ???

:roflol: Misschien houd je extra vocht vast? in de voedingssectie staat een sticky met vochtafdrijvend voedsel, misschien kan je daar kijken? :)
Zoals altijd weer lekkere training ,endovetklepmonster.

hey gozer kwam jij gisteren rond 9 uur binnen bj de fitness?

What. The. ****. Weeg vanmorgen 87.0kg voor mn ontbijt, na pleebezoek. Ga me nou niet vertellen dat ik ben bijgekomen op 2800 cals en cardio ???

Het zou kunnen dat wat je voor onderhoud hebt gerekend niet klopt. Misschien ligt dat wel lager. Ik zou dan het schema 2 weken volhouden en als het gewicht dan nog steeds niet omlaag is gegaan, kcal terugschroeven.

• #3.053
:roflol: Misschien houd je extra vocht vast? in de voedingssectie staat een sticky met vochtafdrijvend voedsel, misschien kan je daar kijken? :)
Zoals altijd weer lekkere training ,endovetklepmonster.

Ja ik weet t niet, zou kunnen. Heb een paar dagen geleden 85.5 gewogen dus moet haast wel (al was ik daar misschien wat gedehydrateerd).

hey gozer kwam jij gisteren rond 9 uur binnen bj de fitness?

Ja zoiets.

Het zou kunnen dat wat je voor onderhoud hebt gerekend niet klopt. Misschien ligt dat wel lager. Ik zou dan het schema 2 weken volhouden en als het gewicht dan nog steeds niet omlaag is gegaan, kcal terugschroeven.

Tsja... Misschien niet. Volgens de Harris-Benedict methode zou mn onderhoud ongeveer 3196 moeten zijn en volgens Katch-McArdle 2917. Dan zou je toch denken dat je met cardio erbij op 2800 cals vet gaat verliezen... Maja ik kijk het nog even een weekje aan. Heb mn dieet een beetje getweaked (iets met magere melk en roggebrood) trouwens.

Pin je er niet teveel op vast. Je bent nu lekker bezig en weeg je om de 2 weken.

Doe dat op een vaste dag, vast tijdstip (Nuchter) Als je dan niet progressie ziet is er wat mis.

• #3.055
Ja ik ga ook geen overhaaste conclusies trekken, het is maar een momentopname natuurlijk. Kijk het sowieso nog een weekje aan, morgen cheatdag.

door de AAS houd je waarschijnlijk veel vocht vast.-> zwaarder

• #3.057
Ik zit niet aan de aas >.<

Hey mc hoe bevalt dat spul dat ik aan je verkocht heb? Je wordt snel buffer zeker?

• #3.060
Terug
Naar boven