Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Je nakuur tegelijk starten met je kuur, bam dat is pas hardcore. :D

en weer 1tje aan de anaboluh :(

je zou is moeten weten hoeveel mensen ik ken van 17-18 jaar die kuren :roflol:

Lekker spuiten man, BAM. Wordt je groot en sterk van.

Dus over paar weken mag ik je BigMc noemen?

Laatst bewerkt:
Waar zet je de injects, in je been of in je kont? :p

Not sure if srs

At%2BFirst%2BI%2BLol%2527d%252C%2BBut%2BThen%2BI%2BSerious%2527d.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.069
Je nakuur tegelijk starten met je kuur, bam dat is pas hardcore. :D

Nee ik doe het na elkaar, staat op volgorde.

Lekker spuiten man, BAM. Wordt je groot en sterk van.

Dus over paar weken mag ik je BigMc noemen?

Mag nu ook al :D

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Waar zet je de injects, in je been of in je kont? :p

Mn huisgenoot doet ze in mn been. Heeft een of andere cursus gehad ooit dus weet meer van naalden dan ik :P

• #3.071
****, mn maag man. Wat een klotevoedsel bij de mac :roflol:

Koffie verkeerd met suiker was wel weer lekker :coffee:

Ff potje deadliften. Haaaaast heb ik, moet over een uur ergens zijn maar **** dat :D

****, mn maag man. Wat een klotevoedsel bij de mac :roflol:

Koffie verkeerd met suiker was wel weer lekker :coffee:

Ff potje deadliften. Haaaaast heb ik, moet over een uur ergens zijn maar **** dat :D

Hmmmmm BigMc...... Ik mot zo aan de spagetti.

Hoppa, deadliften jij!

• #3.074
Hmmmmm BigMc...... Ik mot zo aan de spagetti.

Hoppa, deadliften jij!

Done. Wat een k*ttraining. Voelde ook aan mn kloten dat het een k*ttraining ging worden. 3 nachten k*t geslapen, vandaag gejunked. Onderweg van school naar huis mac gegeten, loop ik door naar de sportschool, meteen keihard aan de scheit. Kon ook mn straps niet vinden. Dikke grip fail dikke slaap fail dikke voedings fail dikke tijd fail want ik had 20 minuten geleden ergens moeten zijn. Maja who cares. Wel alles strict gedaan vandaag. t*ring, wel een spuit in mn quad maar niet de ballen hebben om fatsoenlijk te trainen. /roidrage

Hoezo, hij is toch duidelijk serieus? Dit kun je opmaken uit de context.

Merk die shit vooral in mn lowerbody, na 2 maanden niet meer squatten 2de training wel weer die 100 squatten en shit.

Lat Pully Machine whatever (nautulus)
6x50kg
6x64kg
6x71kg
6x71kg
6x71kg

Deadlift
6x60kg
3x100kg
10x120kg
6x120kg t*ring, hier al dikke pauperzooi, zat er mentaal echt hard doorheen. Had echt lang rust nodig tussen mn sets.
7x120kg (Beetje Arnold-quotes lopen memoriseren, sloeg wel aan)
3x120kg
3x120kg

Heb het maar opgegeven. Misschien vanavond ff biceps doen met mn dumbbells hiero. Ik ga echt nooit meer zo junken. Mn maag zij echt met een wtf-face "what the **** flik je me nou met je McDonalds". Over 1,5 a 2 weken misschien een keer wat vette vis en een biertje maar dit nooit meer.

I know what you mean bro! Had ook een offday...

En te veel junken zuigt idd... Gebeurd mij ook regelmatig.

• #3.076
Te veel? Ik had een burger een medium shake en een sundae... :(

:roflol: heeft ie een junkdag moet ie er meteen van kakken :haha: Die 10x120 deadlift is goed man!

Nog steeds not sure if srs...maak eens een pic. van je gear...of bevestig even op een normale manier :eek:

• #3.079
:roflol: heeft ie een junkdag moet ie er meteen van kakken :haha: Die 10x120 deadlift is goed man!

Ja man, echt niks dit :mad:

Nog steeds not sure if srs...maak eens een pic. van je gear...of bevestig even op een normale manier :eek:

Haha normaal doen mensen alles om de schijn op te wekken dat ze natural zijn.

Nee zonder dollen: Bel112 gaat me hier een beetje lopen beschuldigen van AAS gebruik, ik ontken en Dennis gaat beweren dat t wel zo is. Naja na dat geniale opzetje van Chreiz kon ik het natuurlijk niet laten er effe op in te gaan :D /trolled ;)

Ik ben en blijf natural :wl:

Comments op mn training zijn welkom trouwens, afgezien van het broodje-AAS-verhaal had ik wel een k*tdag qua trainen betreft. Enige pluspunt is dat het een keer goed voor mn grip was maja... Gespierde vingers, whoohoo...

Gespierde vingers is de nieuwe te hypen shit brah.

Terug
Naar boven