Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whehe hoezo dat? omdat dr teveel mensen van de fitness komen daar?Thnx voor de tip! Al probeer ik de Boni zo veel mogelijk te boycotten.
@Dwarf: Ik moet gewoon ff geduld hebben en volhouden. Heb wel m'n taille enzo gemeten laatst.
ik ben niet blondOja en gedroomd dat ik bij Jay Cutler heb gelogeerd![]()
whehe hoezo dat? omdat dr teveel mensen van de fitness komen daar?

Nee, heb er nog nooit iemand van AllInn herkend. Maar vind het gewoon een zaadzaak. Dat ze goedkoper willen zijn en daarom minder service hebben oke, maar ik word daar vaak zo slecht geholpen. En vaak kortingen niet aanslaan enzo.

Haha
Echt kneiterharde spierpijn in mn schouders nog, had ik niet zien aankomen. Misschien maar seated shoulderpress doen ipv standing dan... Mompeld iets over legdrive.
je hebt ook wel met meer intensiteit getraind als je alleen doet volgens mij. goed teken dit man!

je hebt ook wel met meer intensiteit getraind als je alleen doet volgens mij. goed teken dit man!

mijn schouders waren vandaag ook nog trashed trouwenshad er wel last van.
Ik ook man. Heb zown rugzak voor school weetje, kreeg dat ding alleen om met een vertrokken gezicht 
Wil hier niet posten wanneer er teveel spam staat, wou dat even laten weten.

/care
)

we hebben weer een BN'ert dr bij he bij all inn die kok van dames in de dop traint ook bij ons hehe![]()