XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

biefstuk in de aanbieding he bij de boni (Y)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
Thnx voor de tip! Al probeer ik de Boni zo veel mogelijk te boycotten.

@Dwarf: Ik moet gewoon ff geduld hebben en volhouden. Heb wel m'n taille enzo gemeten laatst.

• #3.147
whehe hoezo dat? omdat dr teveel mensen van de fitness komen daar?

Nee, heb er nog nooit iemand van AllInn herkend. Maar vind het gewoon een zaadzaak. Dat ze goedkoper willen zijn en daarom minder service hebben oke, maar ik word daar vaak zo slecht geholpen. En vaak kortingen niet aanslaan enzo.

Haha :roflol:

Echt kneiterharde spierpijn in mn schouders nog, had ik niet zien aankomen. Misschien maar seated shoulderpress doen ipv standing dan... Mompeld iets over legdrive.

Mc, metro, man. Waar zijn de harde bench sessie's?

Nee, heb er nog nooit iemand van AllInn herkend. Maar vind het gewoon een zaadzaak. Dat ze goedkoper willen zijn en daarom minder service hebben oke, maar ik word daar vaak zo slecht geholpen. En vaak kortingen niet aanslaan enzo.

Ja das handig als je dan net biefstuk wil kopen :roflol:

Haha :roflol:

Echt kneiterharde spierpijn in mn schouders nog, had ik niet zien aankomen. Misschien maar seated shoulderpress doen ipv standing dan... Mompeld iets over legdrive.
:p je hebt ook wel met meer intensiteit getraind als je alleen doet volgens mij. goed teken dit man!

• #3.151
Mc, metro, man. Waar zijn de harde bench sessie's?

Shit, 3 pagina's terug laatste training idd... Komende keren toch eerst squatten/deadliften. Stond vanavond op het programma maar moet schoolshit afmaken :mad:

Ja das handig als je dan net biefstuk wil kopen :roflol:

Psies :o

:p je hebt ook wel met meer intensiteit getraind als je alleen doet volgens mij. goed teken dit man!

Mja, ik voel vooral mn voorkant schouders, denk dat t of aan t grote benchvolume ligt (best volume gedraaid op CGBP..) of die seated shoulderpress doet veel meer dan standing.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

En inderdaad: Was niet tot doodfailerror gegaan op de bench zonder spotter :D

mijn schouders waren vandaag ook nog trashed trouwens :p had er wel last van.

Wil hier niet posten wanneer er teveel spam staat, wou dat even laten weten.

• #3.154
Eerst benchen en dan shoulderpresses: dat levert een flinke spierpijn ja ;)

• #3.156
Heb me vandaag verslapen voor een nabespreking van een tentamen wat ik niet heb gehaald. Wat om 16:00 begon.

1600 uur en verslapen.... BigMc kerel, dude wtf!

we hebben weer een BN'ert dr bij he bij all inn die kok van dames in de dop traint ook bij ons hehe:D

• #3.160
Squat
5xBW snel
12x20kg
6x50kg
3x70kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg

Deadlift
6x60kg
3x90kg
3x120kg
1x140kg
1x157.5kg
1x170kg
1x170kg
1x170kg Was niet zo'n mooie rep :wl: /care

Lat Pulldown
5x64kg
5x77kg
5x77kg
5x77kg

Leg Extension (plate loaded, voeten naar buiten om mn benen lekker te laten druppelen :))
5x20kg
15x40kg
15x40kg

Hyperextensions
5xBW
10xBW+10kg
10xBW+10kg

**** biceps.

Ja ik had geen zin in cardio dus ik dacht na mn squatsessie vermorzel ik ff mn deadlift-PR in de cut. Vanavond haal ik mn carbs uit bier denk ik :klink:

1600 uur en verslapen.... BigMc kerel, dude wtf!

Dunno, maar het werkte wel :D

we hebben weer een BN'ert dr bij he bij all inn die kok van dames in de dop traint ook bij ons hehe:D

Mmm, dames. Klinkt goed!

Terug
Naar boven