Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke DL hoor!
Zie dat je in Utrecht traint, bij All-in als ik goed gelezen heb?
Heb daar ooit eens een keer getraind, maar was nogal druk :O en goedkoop is anders![]()
Test e+nolva.Damn dude waar haal je in een keer die 170 vandaan?! Laatste keer deed je 130 of 140 toch? Hm, netjes hoor.
Strong Mc is strong!

Flinke DL hoor!
Zie dat je in Utrecht traint, bij All-in als ik goed gelezen heb?
Heb daar ooit eens een keer getraind, maar was nogal druk :O en goedkoop is anders![]()
30 eurie per maand inclusief 52 zonnebankjes per jaar is niet duur vind ik

Damn dude waar haal je in een keer die 170 vandaan?! Laatste keer deed je 130 of 140 toch? Hm, netjes hoor.
Strong Mc is strong!
Was vorige keer wel 3 mooie sets met deadstop he 

nette deadlift hoor, alleen je benchpress loopt wel moeilijk hard achter vergeleken met dl![]()

Netjes bro.
Kwadraat van mijn vetpercentage is 1.44%

Mooi dat je ff die 170 eruit knalt man!Slaap heeft je goed gedaan, haha.
). Alleen geen cardio... Maja morgen weer een dag.
worden trouwens, borst/schouders/triceps/biceps/buik
Misschien kuiten dr bij pakken om te compenseren 

Zat trouwens te denken: Lijkt me mooi om eind dit jaar een totaaltje van 400kg te hebben
DL=3x170
SQ=2x125
BP=5x60?
Zal toch wel aan de 360 komen op dit moment als ik ga maxen met benchen (65 moet lukken).
Mn doelen zijn dan iets in de trand van dit:
Deadlift: 190kg
Squat: 140kg
Bench: 85kg
Totaal: 415
Moet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen. Misschien wat ECA dr in knallen![]()
Pics or it did'nt happen..we hebben weer een BN'ert dr bij he bij all inn die kok van dames in de dop traint ook bij ons hehe![]()

Mooi deads Kerel! 170kg is niet mis!

Zat trouwens te denken: Lijkt me mooi om eind dit jaar een totaaltje van 400kg te hebben
DL=3x170
SQ=2x125
BP=5x60?
Zal toch wel aan de 360 komen op dit moment als ik ga maxen met benchen (65 moet lukken).
Mn doelen zijn dan iets in de trand van dit:
Deadlift: 190kg
Squat: 140kg
Bench: 85kg
Totaal: 415
Moet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen. Misschien wat ECA dr in knallen![]()