Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Erg sterk hoor die deadlift!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
Merci :D Zit hier met een smile op mn face man, ben echt blij als een kind haha.

Flinke DL hoor!

Zie dat je in Utrecht traint, bij All-in als ik goed gelezen heb?
Heb daar ooit eens een keer getraind, maar was nogal druk :O en goedkoop is anders ;)

Flinke DL hoor!

Heb daar ooit eens een keer getraind, maar was nogal druk :O en goedkoop is anders ;)

30 eurie per maand inclusief 52 zonnebankjes per jaar is niet duur vind ik

Damn dude waar haal je in een keer die 170 vandaan?! Laatste keer deed je 130 of 140 toch? Hm, netjes hoor.

Strong Mc is strong!

nette deadlift hoor, alleen je benchpress loopt wel moeilijk hard achter vergeleken met dl:P

:bow::bow: jij beat me :bow::bow:

:(

• #3.170

Working on it :D

Flinke DL hoor!

Ja klopt. Drukte hangt heel erg van de tijden af. s'avonds is het erg goed te doen vind ik. Prijs vind ik wel meevallen, ik betaal geloof ik 22,50 of 27,50 in de maand.

30 eurie per maand inclusief 52 zonnebankjes per jaar is niet duur vind ik

:cool:

Damn dude waar haal je in een keer die 170 vandaan?! Laatste keer deed je 130 of 140 toch? Hm, netjes hoor.

Strong Mc is strong!

Gheghe weet niet man, was ff unstoppable :) Was vorige keer wel 3 mooie sets met deadstop he ;)

Gaan we weer :roflol:

nette deadlift hoor, alleen je benchpress loopt wel moeilijk hard achter vergeleken met dl:P

Thnx. Ja mn triceps lopen achter dus mn presses zijn k*t. Ga dr hard aan werken!

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Mag ook wel met jou vetpercentage in kwadraat :bow:

Mooie deadlifts man!

Mooi dat je ff die 170 eruit knalt man!Slaap heeft je goed gedaan, haha.

• #3.174
Netjes bro.

Kwadraat van mijn vetpercentage is 1.44% :)

Gheghe you get my point :p

Thanks Geddie :)

Mooi dat je ff die 170 eruit knalt man!Slaap heeft je goed gedaan, haha.

Haha ja. Meteen die lange rustperiode gecompenseerd (had zaterdag voor t laatst getrained :eek:). Alleen geen cardio... Maja morgen weer een dag.

Volgende training gaat echt :sd: worden trouwens, borst/schouders/triceps/biceps/buik :roflol: Misschien kuiten dr bij pakken om te compenseren :D

• #3.175
Zat trouwens te denken: Lijkt me mooi om eind dit jaar een totaaltje van 400kg te hebben :)

DL=3x170
SQ=2x125
BP=5x60?

Zal toch wel aan de 360 komen op dit moment als ik ga maxen met benchen (65 moet lukken).

Mn doelen zijn dan iets in de trand van dit:
Deadlift: 190kg
Squat: 140kg
Bench: 85kg
Totaal: 415

Moet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen. Misschien wat ECA dr in knallen :D

• #3.176
Trouwens, misschien ga ik high-rep en low-rep squatten wel afwisselen. Niet dat 3x8x90 highrep is, maar voor de afwisseling vind ik het wel leuk. Volgende keer dan misschien 3x3x105kg doen met een repout ofzo. En HARD mn triceps aanpakken, anders komt die BW bench er natuurlijk nooit.

Klasse training BigMc, sterke deadlift.

Zat trouwens te denken: Lijkt me mooi om eind dit jaar een totaaltje van 400kg te hebben :)

DL=3x170
SQ=2x125
BP=5x60?

Zal toch wel aan de 360 komen op dit moment als ik ga maxen met benchen (65 moet lukken).

Moet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen. Misschien wat ECA dr in knallen :D

Die stang is 15-20 kilo ofzo he die met die ribbeltjes aan de zijkanten

DL=3x170
SQ=2x125
BP=5x60?

Dat moet zeker lukken dit jaar! Je hebt nog veel te behalen op je bench vergeleken je bw. Denk dat een 200kg deadlift er dit jaar ook wel moet inzitten!

Terug
Naar boven