- Waardering
- 1.339
Ik denk dat dat nog wel heel hard kan gaan meevallenMoet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat nog wel heel hard kan gaan meevallenMoet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen.

Moet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen.
Je staat rond de 18 a 20% ongeveer zei je?
Ik zou dan persoonlijk nog 1 maandje wachten. Het duurt nog 4 maanden totdat het juni is. Als je nu al gaat cutten, is denk binnen 2 maanden 7 a 8% haalbaar? Dan sta je netjes op 12% en dan 2 maanden cleanbulken, waar ik totaal geen voorstander van ben. Massa gains bij een clean bulk vallen zwaar tegen.

Die stang is 15-20 kilo ofzo he die met die ribbeltjes aan de zijkanten
Hebben ze allemaal he
Gewone olympische is 20kg, alle grote stangen zijn volgens mij 20kg bij AllInn (ze hebben ook kleine en middelgrote bij dat barbellcurl rek).Pics or it did'nt happen..
Mooi deads Kerel! 170kg is niet mis!![]()

Dat moet zeker lukken dit jaar! Je hebt nog veel te behalen op je bench vergeleken je bw. Denk dat een 200kg deadlift er dit jaar ook wel moet inzitten!
Maja uiteindelijk geldt voor mij bodybuilden>powerliften dus daar gaat mn focus niet op liggen.Ik denk dat dat nog wel heel hard kan gaan meevallen![]()

Je staat rond de 18 a 20% ongeveer zei je?
Ik zou dan persoonlijk nog 1 maandje wachten. Het duurt nog 4 maanden totdat het juni is. Als je nu al gaat cutten, is denk binnen 2 maanden 7 a 8% haalbaar? Dan sta je netjes op 12% en dan 2 maanden cleanbulken, waar ik totaal geen voorstander van ben. Massa gains bij een clean bulk vallen zwaar tegen.

McMetro is volgens mij nog aan het proberen wat werkt qua cut voor hem, alleen daarom al zou ik wat meer tijd uittrekken voor die 8% vetverlaging![]()
Pics or it did'nt happen..
Mooi deads Kerel! 170kg is niet mis!![]()
12% vind ik mooi.
Zat trouwens te denken: Lijkt me mooi om eind dit jaar een totaaltje van 400kg te hebben
DL=3x170
SQ=2x125
BP=5x60?
Zal toch wel aan de 360 komen op dit moment als ik ga maxen met benchen (65 moet lukken).
Mn doelen zijn dan iets in de trand van dit:
Deadlift: 190kg
Squat: 140kg
Bench: 85kg
Totaal: 415
Moet ik wel opschieten met mn cut en snel weer gaan gainen. Misschien wat ECA dr in knallen![]()

Goddammit..had het programma ook nog niet gezien! Maar wat een puperwijven!'t is een kerel he de kok niet zo'n asowijf helaas zou die lois ofzo graag bij ons in de sportschool willen hebben
BUSTED!McM vond jij t zelf een nette deadlift? Mensen hadden t over hoe je je rug hield zoals zij t zeiden verbaasd t me dat je nog loopt hehe

nice man van die 170...maar die verhoudingen zijn echt bizar
gisteren was ik er niet trouwens, ga vanavond, morgenavond, vrijdag overdag en zaterdagoverdag weer knallen

jij moet idd echt zwaarder gaan benchen pik straks druk ik nog meer dan jou dan sta je helemaal voor lul![]()

McM vond jij t zelf een nette deadlift? Mensen hadden t over hoe je je rug hield zoals zij t zeiden verbaasd t me dat je nog loopt hehe

Ach is een 1rm poging, mss niet handig om hem dan 3x te doen maar dat is achteraf.
Kreeg dat ook te horen bij de 170kg, en 180kg. Als onderrug maar gewoon recht is, maakt bovenrug niet zoveel uit. Zolang je het niet elke week doet, teveel gewicht doet, slechte warming up kan er niet zoveel kwaad.
Had em eigenlijk best graag op film gehad, kon ik het zelf beoordelen. Maar had inderdaad prima opgewarmd en mn laatste 1rm poging was voor de zomervakantie dus /care
McM vond jij t zelf een nette deadlift? Mensen hadden t over hoe je je rug hield zoals zij t zeiden verbaasd t me dat je nog loopt hehe