Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Like I said: 3de rep was lelijk. Maar dat er dan zo'n k*tinstructeur op me af komt en gaat vertellen dat "ook de pro's het niet zo doen" en dit en dat, ik zei ook al tegen die gast: normaal maak ik setjes met 130kg met goeie vorm, dit is een recordpoginkje, wtf is het probleem nou. Gaat ie lopen vertellen dat ik mn rug kan breken ???

Nee ja, was gewoon psyched en moest en zou :D Had em eigenlijk best graag op film gehad, kon ik het zelf beoordelen. Maar had inderdaad prima opgewarmd en mn laatste 1rm poging was voor de zomervakantie dus /care

Mn sleutelbos kwijtgeraakt. Kamerdeur ingetrapt :roflol:

Maar gast seriously, je zit me de hele tijd te bespieden en ik heb nog geen idee wie je bent man :P

Roid rage? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
i%^#rt(y)(u!*o#ruj)(*uiqoywrujf_(p{ohjrnwmfponk!!!

Haha 2x zoveel deadlift als bench is niks joh, prima verhouding:p.

• #3.205
Haha 2x zoveel deadlift als bench is niks joh, prima verhouding:p.

Haha precieeeees.

Ik was dr niet eergisteren ik hoorde het gisteren hey die Joram kan niet deadliften dit dat :P

t*ring, ****ing big brother daaro. En wie zijn zij om op 1 rep mijn deadlift-techniek af te kraken. Bullshit IMO.

Ff dutje doen en dan richting gym. 1,5 uur plat gelegen vanacht waarvan een uurtje geslapen lol.

Je weet dat rust belangrijk is he?

Haha, the are watching you!

McMetro is volgens mij nog aan het proberen wat werkt qua cut voor hem, alleen daarom al zou ik wat meer tijd uittrekken voor die 8% vetverlaging :cool:
Dan mag ik ook nu wel vast beginnen, want het mij ook een raadsel hoe fatsoenlijk te cutten en ook nog het miezerige beetje massa dat ik heb te behouden..:eek:

• #3.210
Je weet dat rust belangrijk is he?

I know, dit had ook niet mijn voorkeur maar moest even voor school. Slachtoffer van mijn eigen gebrek aan plannen zegmaar.

Dan mag ik ook nu wel vast beginnen, want het mij ook een raadsel hoe fatsoenlijk te cutten en ook nog het miezerige beetje massa dat ik heb te behouden..:eek:

Beetje miezerige massa :roflol: Wat dat betreft kijk ik tegen je op Marf! Leuk woord "Marf". Lijkt op milf.

:p

Enjoying yourself? :P

Ik ben dr over een kwartiertje ofzo die gast die gaat squatten ben ik :P

Eerst komen er mannelijke bn'ers naar jouw gym, en nu wordt het een ontmoetingsplek.

Wat volgt hierna mc?

Laatst bewerkt:
Daten! :D

Lijkt wel de Mc drive hier jonguh!

Hup, trainen jij!

Terug
Naar boven